Waarom uitstellen tot morgen wat vandaag kan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Noelle06 het volgende:
Alex zegt nu, "ik hou van rust"wat een napraterij van Gerard.
Morgen huwelijks reis naar Nederland die twee niksnutten
Nah dat meen je niet, ik lees hier teveel en mis het op tvquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Stability het volgende:
[..]
nou indd...iedereen 1 heel snoepje !!! de rest gaat de kast weer in, vieze gier dat ze is.
Bij Daten in het donker was ie ook al iel.quote:
helemaal volpompen met prednisonquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fokking hell, die prednisonkuur heeft z'n uitwerking niet gemist...
oh man ik kook als ik dat stemmetje weer hoor...vieze kakker vind ik haar maarquote:
Je bent snel vandaag..quote:
ja Mo he, staat een nachtje droog he. Bloed en zoveel pijn had ze maar dat was gewoon een excuus om weer te janken .quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef schommelstoel het volgende:
Cranberry sap?
Heeft er 1 blaas ontsteking ofzo
klopt jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef evaxsis het volgende:
Even een vraagje, Niemand mocht toch te weten komen dat Maik niet weg was. Is nu de missie nu gefaald, want dat zou ik dan weer humor vinden.
mo dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef schommelstoel het volgende:
Cranberry sap?
Heeft er 1 blaas ontsteking ofzo
En natuurlijk was het Joanna weer die het verpest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef evaxsis het volgende:
Even een vraagje, Niemand mocht toch te weten komen dat Maik niet weg was. Is nu de missie nu gefaald, want dat zou ik dan weer humor vinden.
ik noem haar ook sinds dat snoepjes uitdeel uurtje "giera"quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze heeft bij mij ook helemaal afgedaan, zie nog liever Joanna dan die L........krijgt het bijna niet uit mijn vingers ......aura
Moniekquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
Cranberry? Heeft ze een blaasontsteking?
Joan's missies kunnen niet falen, is toch allang duidelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef evaxsis het volgende:
Ja, maar hebben ze indirect verteld dat Maik terug komt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef evaxsis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |