ja dat zei ik net dus...dat vieze piepstemmetje van haar heel monotoon brrrrrrrrr ik ga steeds meer een hekel aan die griet krijgen, kan er niks aan doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
wat zit die lau nou in ene allemaal boven iedereen uit te schreeuwen....
ja dat zei ik dus al, door heel die trouwerij voelt ze zich enorm belangrijk, nog later op de avond gaat ze nog harder gillenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
wat zit die lau nou in ene allemaal boven iedereen uit te schreeuwen....
nou indd...iedereen 1 heel snoepje !!! de rest gaat de kast weer in, vieze gier dat ze is.quote:
Maik houd van "sporten" wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Allemaal superlatieven over Maik, waarvan er geen één klopt.
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja dat zei ik dus al, door heel die trouwerij voelt ze zich enorm belangrijk, nog later op de avond gaat ze nog harder gillen
![]()
Snap echt niet wat ze allemaal in Monique zien. Ook dat Laura Monique koos voor die sushi-date. Mens loopt alleen maar te zeiken/janken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef Day het volgende:
Lieve brief van Aaf, gericht aan iemand die het totaal niet verdiend.
Geloof me....jij niet alleenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zei ik net dus...dat vieze piepstemmetje van haar heel monotoon brrrrrrrrr ik ga steeds meer een hekel aan die griet krijgen, kan er niks aan doen
Fokking hell, die prednisonkuur heeft z'n uitwerking niet gemist...quote:
Om aan het eind van het liedje weer met haar flaporen naast die zweetharses onder het dekbed te sjizzelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja dat zei ik dus al, door heel die trouwerij voelt ze zich enorm belangrijk, nog later op de avond gaat ze nog harder gillen
![]()
Altijd na zulke aktiviteiten hoor je haar overal bovenuit. net of ze een peppil heeft geslikt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zei ik net dus...dat vieze piepstemmetje van haar heel monotoon brrrrrrrrr ik ga steeds meer een hekel aan die griet krijgen, kan er niks aan doen
Ze heeft bij mij ook helemaal afgedaan, zie nog liever Joanna dan die L........krijgt het bijna niet uit mijn vingers ......auraquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Stability het volgende:
[..]
nou indd...iedereen 1 heel snoepje !!! de rest gaat de kast weer in, vieze gier dat ze is.
Net zo manipulatiefe meid als lauraquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Snap echt niet wat ze allemaal in Monique zien. Ook dat Laura Monique koos voor die sushi-date. Mens loopt alleen maar te zeiken/janken.
Troost je, wat daar zit zijn opgeprikte karikaturen die het allemaal wel geil vinden die camera's.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Ransjih het volgende:
ik wil een mannenpoppetje, ik schaam me voor mn eigen soort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |