Waarom? Als de familie van Joanna er aan meewerkt, Jo weet van niks dus die heeft er geen last van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik dan wel een heeeel laf grapje....
Sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Ireth het volgende:
Hallo, heb ik een keer een lapo... ben ik te laat met een nieuw topic!
Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Er kan binnen een minuut een nieuwe worden geopend, dus neem dat geduld even.
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lau gaat nu vriendjes worden met Sharon omdat die het meest populair blijkt te zijn
Dat weet ze zelf ook niet..quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef schommelstoel het volgende:
Waarom bedankt ze sharon nou echt dan?
Of dat ze hem ajb naar het washok wil brengen omdat het ding rechtop blijft staan als je hem neerzetquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef Ireth het volgende:
Mo naar de kvdw.... of ze de badjas van Maik in wil leveren, hij wil hem terug...
Jij had een abonnement?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef willem67 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mijn abonnement op de Telegraaf heb opgezegd, die krant is net zo fake als SST
Laura moest aan iedereen vragen wie er terug moest komen Jo of Maik, en toen heeft Sharon Jo gezegd, en dat hebben ze op de zolder laten zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef schommelstoel het volgende:
Aah zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Laura moest aan iedereen vragen wie er terug moest komen Jo of Maik, en toen heeft Sharon Jo gezegd, en dat hebben ze op de zolder laten zien
Welnee..... ze kon lieve Joanna ook binnen de 24 uur naar huis halen als het moest ..... die weten wel hoe ze de boel kunnen manupilerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
duurt ff denk ik, mamajo probeert de regie over te halen om het te vertellen ?
Volgens mij had Laura een missie dat ze aan iederen moest vragen wie ze terug wilden, Jo of maik. Meeste gingen er niet op in, maar die beelden heeft Jo gezien. Althans, dat is wat ik reconstrueer van de uitEnding, streams en gesprekken. Maar we zullen het over een dagen allemaal in de daily zien denk ik, zo snel gaat dat wel..quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef schommelstoel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |