Echt!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Hebben jullie al bedacht dat het wel eens een 1 april grap kan zijn dat Dennis weg is bij Joanna?
In het huis weten ze het nog niet dat hij weg is alleen de kijkers, is een goede stunt om extra kijkers te trekken.
Daarbij als ze het aan Joanna vertelen op 1 april zou ze denken dat het een grap is!
Wel vreemd dat Telegraaf er dan een persbericht aan wijdt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Hebben jullie al bedacht dat het wel eens een 1 april grap kan zijn dat Dennis weg is bij Joanna?
In het huis weten ze het nog niet dat hij weg is alleen de kijkers, is een goede stunt om extra kijkers te trekken.
Daarbij als ze het aan Joanna vertelen op 1 april zou ze denken dat het een grap is!
is dus te merken dat je 2 weken gemist hebtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik heb 2 weken gemist ja, omg... zo triest?
ik vind Joanna juist 1 van de leukere meiden
DE vraag hoe heeft ze hem leren kennen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef DjinN het volgende:
Het idee alleen al dat Jo op zo'n manier gedumpt isDat maakt me al aan het glunderen
de telegraaf....quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Telegraaf er dan een persbericht aan weidt.
En de Telegraaf is niet omkoopbaar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Dat doet de Televaag tegenwoordig voor elke scheet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik ga er goed op letten want ik denk het ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lau gaat nu vriendjes worden met Sharon omdat die het meest populair blijkt te zijn
Sorry maar dat vind ik dan wel een heeeel laf grapje....quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
True. En het was trouwens ook de Privé-catern. Never mind.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
[..]
En de Telegraaf is niet omkoopbaar?
Waarom denk je dat ik mijn abonnement op de Telegraaf heb opgezegd, die krant is net zo fake als SSTquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Lauzer het volgende:
[..]
hij is nog aan hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
die ridder is er echt trots op lijkt het wel hahahahaha is die man nou echt zo dom?
ohhhhh streamlock !!! yessssssss zou die strakgetrokken nek haar dochter nu gaan inlichten>?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |