quote:Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
Met keppeltje?quote:
Dan moet je dit wel kunnen waarderen,quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Soms, als ik in een gekke bui ben.
Wat doe jij tussen dat breezersletjesvolk, ouwe smeerpijp.......quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
Proost vanuit de Drie Gezusters in Groningen.
En proost vanuit de woonkamer in Eindhoven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
Proost vanuit de Drie Gezusters in Groningen.
Dan mag hetquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Soms, als ik in een gekke bui ben.
Ja, dat was wel grappig.quote:
Ik wou eens wat anders dan de Drie Uiltjes (waar ik laatst Frits Westers nog zag trouwens)quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat doe jij tussen dat breezersletjesvolk, ouwe smeerpijp.......
Neuk jij je auto in de uitlaat ofzo? Een auto dot mij helemaal maar dan ook helemaal niks, dat is een gebruiksartikel dat mij en mijn gezin van A naar B moet brengen en weer terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel een tikje seksloos. No offense
Een auto kopen een investering noemen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Slechtste investering ooit; een auto.
Ik heb wel graag een gebruiksartikel dat er een beetje leuk uitziet. Als ik dan toch 20k down the drain spoel, liever 20k wat er uit ziet alsof er een estheticus naar gekeken heeft. Mooi dat jij helemaal geen gevoelens hebt voor een auto, dan kan je inderdaad kijken naar seksloze artikelen die doen wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Neuk jij je auto in de uitlaat ofzo? Een auto dot mij helemaal maar dan ook helemaal niks, dat is een gebruiksartikel dat mij en mijn gezin van A naar B moet brengen en weer terug.
quote:Een auto kopen een investering noemen.![]()
![]()
Daar reageerde ik op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach ja, je moet toch wat met een beperkt budget. Ik vind het niet het belangrijkste om mijn geld in te steken.
Wel leuke melkkoeien voor de overheidquote:
Auto's vind ik nou echt zonde van de grondstoffen. Althans, die apparaten zijn natuurlijk retehandig. Zie alleen niet in waarom er miljarden van gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel leuke melkkoeien voor de overheid
Dus jij laat je leiden door een persoon die uitmaakt wat mooi is??quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb wel graag een gebruiksartikel dat er een beetje leuk uitziet. Als ik dan toch 20k down the drain spoel, liever 20k wat er uit ziet alsof er een estheticus naar gekeken heeft. Mooi dat jij helemaal geen gevoelens hebt voor een auto, dan kan je inderdaad kijken naar seksloze artikelen die doen wat ze moeten doen.
Nee, ik ben zelf degene die bepaalt wat mooi isquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus jij laat je leiden door een persoon die uitmaakt wat mooi is??![]()
![]()
Stukje vrijheid, handige mobiele vuilnisstortplek, geen OV-afhankelijkheid, dorpse mobiliteitsbehoefte.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Auto's vind ik nou echt zonde van de grondstoffen. Althans, die apparaten zijn natuurlijk retehandig. Zie alleen niet in waarom er miljarden van gemaakt moeten worden.
Stiekem vind ik het helemaal niet erg als de samenleving zoals wij die kennen in elkaar dondert. Is wel eens goed voor hedonisten zoals jijquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stukje vrijheid, handige mobiele vuilnisstortplek, geen OV-afhankelijkheid, dorpse mobiliteitsbehoefte.
En wanneer is er dan wel aandacht aan besteed? Of gaat het erom wie er aandacht aan heeft besteed, dat is bij die kapitalisten wel vaker, die vragen eerst naar een merk of ontwerper en als die goedgekeurd is dan is het opeens "mooi".quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf degene die bepaalt wat mooi is.
Net zoals ik dat met huizen, vrouwen en kunst doe;
ik hoop dat er wat aandacht aan is besteed en dan oordeel ik zelf of ik ze neem.
Het gaat gebeuren, don't worry. Kan jij overweg met een AK-47?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het helemaal niet erg als de samenleving zoals wij die kennen in elkaar dondert. Is wel eens goed voor hedonisten zoals jij
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het helemaal niet erg als de samenleving zoals wij die kennen in elkaar dondert. Is wel eens goed voor hedonisten zoals jij
Binnenkort weer naar Egypte. Neem daar wel een spoedcursus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren, don't worry. Kan jij overweg met een AK-47?
Dat wisselt nogalquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:05 schreef betyar het volgende:
[..]
En wanneer is er dan wel aandacht aan besteed? Of gaat het erom wie er aandacht aan heeft besteed, dat is bij die kapitalisten wel vaker, die vragen eerst naar een merk of ontwerper en als die goedgekeurd is dan is het opeens "mooi".
Samenlevingen zijn in het verleden immers nooit in elkaar geflikkert.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Ook mooi voor belerende moralisten zoals jij als dit niet gebeurt, welke kans iets aannemelijker is.
Goedzo, M16 mag ook, die liggen ook nog wel verborgen op de Veluwe door Gladio.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Binnenkort weer naar Egypte. Neem daar wel een spoedcursus.
Diemaco C7. We zijn hier niet in Amerika.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Goedzo, M16 mag ook, die liggen ook nog wel verborgen op de Veluwe door Gladio.
Maar zonder gekheid. Geen idee of wij het nog gaan meemaken, maar het staat als een paal boven water dat we niet eeuwig op deze voet door kunnen gaan. Als iedereen het consumptiegedrag van de Amerikanen zou volgen, dan hebben we bijvoorbeeld drie Aardes nodig. Tsja....quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Goedzo, M16 mag ook, die liggen ook nog wel verborgen op de Veluwe door Gladio.
De vraag blijft waarom we een lichaam van 80 kg moeten verplaatsen in een voertuig van 1000 kg. Eigenlijk is het van de zotte.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stukje vrijheid, handige mobiele vuilnisstortplek, geen OV-afhankelijkheid, dorpse mobiliteitsbehoefte.
Luiheid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De vraag blijft waarom we een lichaam van 80 kg moeten verplaatsen in een voertuig van 1000 kg. Eigenlijk is het van de zotte.
Natuurlijk wel, maar is dat een argument dat het nu gebeurt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Samenlevingen zijn in het verleden immers nooit in elkaar geflikkert.
Omdat ons consumptiegedrag idiote vormen heeft aangenomen en er zijn nog enkele wachtenden die zich graag bij ons willen aansluiten (China bijv). Jij denkt dat grondstoffen oneindig zijn? Zolang er nog geen replicators bestaan, zie ik het somber in.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar is dat een argument dat het nu gebeurt?
Er is ook een kleine 1500 jaar vastgehouden aan een primitief feodaal systeem, waarom zou de "samenleving zoals wij die kennen" nu in elkaar donderen?
Ik denk zeker niet dat grondstoffen oneindig zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ons consumptiegedrag idiote vormen heeft aangenomen en er zijn nog enkele wachtenden die zich graag bij ons willen aansluiten (China bijv). Jij denkt dat grondstoffen oneindig zijn? Zolang er nog geen replicators bestaan, zie ik het somber in.
Probleem is dat onze hele manier van leven is gebaseerd op de beschikbaarheid van olie. Valt dat weg, dan hebben we een groot probleem. Olie doet immers meer dan enkel auto's voortdrijven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet dat grondstoffen oneindig zijn.
Wel denk ik dat de menselijke innovatie daar een oplossing voor vindt. En ja, misschien zal ik geen auto kunnen aanschaffen als ik 55 ben omdat dan de olie op is, maar is dat meteen een implodering van "het Systeem"? Nee, enkel een genoodzaakte vraagverschuiving door de absentie van vroeger gemeengoed.
Natuurlijk. Uiteindelijk is het een keer afgelopen met de aarde, maar dat zijn processen waar wij als mensen nauwelijks invloed op hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid. Geen idee of wij het nog gaan meemaken, maar het staat als een paal boven water dat we niet eeuwig op deze voet door kunnen gaan. Als iedereen het consumptiegedrag van de Amerikanen zou volgen, dan hebben we bijvoorbeeld drie Aardes nodig. Tsja....
Ja en we doen er allemaal aan mee. Ikzelf ook, dat kun je gerust hypocriet noemen. Echter mensen die een ander standpunt innemen om hun gedracht te rechtvaardigen vind ik nog hypocrieter. Daarmee bedoel ik niemand persoonlijk maar eigenlijk iedereen.quote:
Die 'oplossing' noemt men duurzaamheid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet dat grondstoffen oneindig zijn.
Wel denk ik dat de menselijke innovatie daar een oplossing voor vindt. En ja, misschien zal ik geen auto kunnen aanschaffen als ik 55 ben omdat dan de olie op is, maar is dat meteen een implodering van "het Systeem"? Nee, enkel een genoodzaakte vraagverschuiving door de absentie van vroeger gemeengoed.
Wat zeg je nu? Het is een proces gemaakt door mensen dus natuurlijk hebben we daar invloed op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Uiteindelijk is het een keer afgelopen met de aarde, maar dat zijn processen waar wij als mensen nauwelijks invloed op hebben.
Dat zou ik niet weten.quote:
Ach, uiteindelijk brandt de zon op en dan gaat het hier vijfhonderd graden worden. Veel succes met je wintersportvakantie dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat zeg je nu? Het is een proces gemaakt door mensen dus natuurlijk hebben we daar invloed op.
Duurzaamheid is wel iets anders dan ongewenst gedrag belasten en gewenst gedrag belonen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die 'oplossing' noemt men duurzaamheid.
Aha en daar zit geen tijd tussenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk brandt de zon op en dan gaat het hier vijfhonderd graden worden. Veel succes met je wintersportvakantie dan.
Nee, morgen is immers ook al de olie opquote:
Hopelijk hebben mijn kleinkinderen dan al Mars en de Maan gekoloniseerd.quote:
Nou leuk vooruitzicht, constant met je bakkes in zo'n ruimtepak als je even naar buiten wiltquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopelijk hebben mijn kleinkinderen dan al Mars en de Maan gekoloniseerd.
Grappig dat een enkel woord je hele betoog kan verneuken. Volgende keer gebruik ik geen Limburg meer in mijn argumentatie. Dan noem ik schiphol als voorbeeld.quote:
Klein autotje en dan met een groot vliegtuig zekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Grappig dat een enkel woord je hele betoog kan verneuken. Volgende keer gebruik ik geen Limburg meer in mijn argumentatie. Dan noem ik schiphol als voorbeeld.
Als de zon ploft ben je ook daar niet veilig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopelijk hebben mijn kleinkinderen dan al Mars en de Maan gekoloniseerd.
Nee, ik parkeer daar en neem de trein naar de binnenstad van Amsterdam.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klein autotje en dan met een groot vliegtuig zeker?
Dan hoop ik dat de snelweg naar Neptunus al is aangelegd, en dat je daar harder dan 130 km/h mag rijden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als de zon ploft ben je ook daar niet veilig.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik parkeer daar en neem de trein naar de binnenstad van Amsterdam.Die binnenstad is dan hopelijk autoluw gemaakt.
Je moet aardig doortrappen om zo'n ontploffende zon voor te blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de snelweg naar Neptunus al is aangelegd, en dat je daar harder dan 130 km/h mag rijden.
Heb ooit eens plannen gezien om een groot deel van de grachten te dempen om ruimte te maken voor parkerende auto'squote:
Dat mag ik hopen. Met 130 kph ben je erg lang onderweg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de snelweg naar Neptunus al is aangelegd, en dat je daar harder dan 130 km/h mag rijden.
Ik was vroeger zo'n Kijk-nerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Met 130 kph ben je erg lang onderweg.
Op 12-15 jarige leeftijd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:51 schreef Morendo het volgende:
Neuh, altijd al meer van de Playboy/Penthouse geweest.
Dat heeft me ook altijd aangesproken. Sowieso alles wat Hitech is, zoals gestapelde boerderijen, kernenergie en genetische modificatie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was vroeger zo'n Kijk-nerd
Stonden altijd leuke plannetjes in, van zonneschilden tot reuze-liften
Oh nee, toen zat ik echt in een 'Groene Amsterdammer, Vrij Nederland' periode. Uiteindelijk is het nooit verstandig je te committeren aan slechts 1 blaadje, is wat ik wou zeggen.quote:
Dat was toch die regisseur?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat heeft me ook altijd aangesproken. Sowieso alles wat Hitech is, zoals gestapelde boerderijen, kernenergie en genetische modificatie.
Ik heb geen spellingcheck op mijn mobiel. Zzzquote:
Zit jij nu op je mobiel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb geen spellingcheck op mijn mobiel. Zzz
Inderdaad! Voedsel-cloning zie ik nog wel eens groot worden, afijn, dat dachten we van waterstof-auto's ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat heeft me ook altijd aangesproken. Sowieso alles wat Hitech is, zoals gestapelde boerderijen, kernenergie en genetische modificatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |