quote:Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
Met keppeltje?quote:
Dan moet je dit wel kunnen waarderen,quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Soms, als ik in een gekke bui ben.
Wat doe jij tussen dat breezersletjesvolk, ouwe smeerpijp.......quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
Proost vanuit de Drie Gezusters in Groningen.
En proost vanuit de woonkamer in Eindhoven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
Proost vanuit de Drie Gezusters in Groningen.
Dan mag hetquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Soms, als ik in een gekke bui ben.
Ja, dat was wel grappig.quote:
Ik wou eens wat anders dan de Drie Uiltjes (waar ik laatst Frits Westers nog zag trouwens)quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat doe jij tussen dat breezersletjesvolk, ouwe smeerpijp.......
Neuk jij je auto in de uitlaat ofzo? Een auto dot mij helemaal maar dan ook helemaal niks, dat is een gebruiksartikel dat mij en mijn gezin van A naar B moet brengen en weer terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel een tikje seksloos. No offense
Een auto kopen een investering noemen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Slechtste investering ooit; een auto.
Ik heb wel graag een gebruiksartikel dat er een beetje leuk uitziet. Als ik dan toch 20k down the drain spoel, liever 20k wat er uit ziet alsof er een estheticus naar gekeken heeft. Mooi dat jij helemaal geen gevoelens hebt voor een auto, dan kan je inderdaad kijken naar seksloze artikelen die doen wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Neuk jij je auto in de uitlaat ofzo? Een auto dot mij helemaal maar dan ook helemaal niks, dat is een gebruiksartikel dat mij en mijn gezin van A naar B moet brengen en weer terug.
quote:Een auto kopen een investering noemen.![]()
![]()
Daar reageerde ik op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach ja, je moet toch wat met een beperkt budget. Ik vind het niet het belangrijkste om mijn geld in te steken.
Wel leuke melkkoeien voor de overheidquote:
Auto's vind ik nou echt zonde van de grondstoffen. Althans, die apparaten zijn natuurlijk retehandig. Zie alleen niet in waarom er miljarden van gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel leuke melkkoeien voor de overheid
Dus jij laat je leiden door een persoon die uitmaakt wat mooi is??quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb wel graag een gebruiksartikel dat er een beetje leuk uitziet. Als ik dan toch 20k down the drain spoel, liever 20k wat er uit ziet alsof er een estheticus naar gekeken heeft. Mooi dat jij helemaal geen gevoelens hebt voor een auto, dan kan je inderdaad kijken naar seksloze artikelen die doen wat ze moeten doen.
Nee, ik ben zelf degene die bepaalt wat mooi isquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus jij laat je leiden door een persoon die uitmaakt wat mooi is??![]()
![]()
Stukje vrijheid, handige mobiele vuilnisstortplek, geen OV-afhankelijkheid, dorpse mobiliteitsbehoefte.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Auto's vind ik nou echt zonde van de grondstoffen. Althans, die apparaten zijn natuurlijk retehandig. Zie alleen niet in waarom er miljarden van gemaakt moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |