Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo'n kut bruiloft gezien__!
Zelfs een voor jou goedkope opmerking.......quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij lachte hij je net uit... Ik vermoed dat hij jou de Joanna van dit forum vind...
Ik hoop het, en dan uitgebreid uitzenden....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan Laura en Alex vannacht ook een fake-wipje maken (terwijl Monique toekijkt)?
Nu mag ze, ze is immers getrouwd...?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan Laura en Alex vannacht ook een fake-wipje maken (terwijl Monique toekijkt)?
ben nog 10 keer erger dan Joanna en haar moeder bij elkaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij lachte hij je net uit... Ik vermoed dat hij jou de Joanna van dit forum vind...
dat was wel weer dramatisch zeg pffquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Nu MOET Alex bij z'n Laura zitten (net getrouwd) en nu doet ie het niet.
Ongelofelijk de hele dag is het klefferdebef en nu..... Hij kan niet eens een ring van een kussentje halen.
Zou bart die kaartjes schrijven? Hij noemde Laura's moeder ookal "hem"quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Laura neem jij Alexander tot jou echtgenote?
Die pist nu al in zijn broek !!! Terecht trouwensquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ongelofelijk de hele dag is het klefferdebef en nu..... Hij kan niet eens een ring van een kussentje halen.
Echt een kneusje! Hele handen trillen! Hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ongelofelijk de hele dag is het klefferdebef en nu..... Hij kan niet eens
een ring van een kussentje halen.
hebben ze expres gedaan denk ik ivm rellen van sharon en/of aafkequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Spooky4u het volgende:
Ik blijf erbij dat Jo nog niet naar binnen had gemogen. Dit moet een blunder zijn.
Tuurlijk wel anders had het toch geen nut; dan had sharon wel verteld dat ze er stondquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Spooky4u het volgende:
Ik blijf erbij dat Jo nog niet naar binnen had gemogen. Dit moet een blunder zijn.
dat van dennis weet ze allang johquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Sjalalamantha het volgende:
Geef ze drank! Flip wil een feestje, geef hem een feestje! (o, wel nadat Jo weet dat het uit is natuurlijk)
Och dan "ontsnapt" ze vannacht toch weer en dan doet iedereen weer net alsof ze niet weten waar ze zitquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Spooky4u het volgende:
je mag het zeggen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze hebben het erover of er nog op geheim geraden mag worden. Hehe eindelijk iemand die er zich ook druk over maakt.
Maar Monique wil het niet zou niet eerlijk zijn zegt ze want MAIK is er niet. PFFFF die lamlul heeft nog nooit gedrukt dus dat maakt niet uit en hij verdiend boven 10.000 euro met niks doen.
Joanna heeft wel heel makkelijk 7.500 euro verdiend he. Vriendinnetje van de stem.
Joanna mag datquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna heeft wel heel makkelijk 7.500 euro verdiend he. Vriendinnetje van de stem.
Dus die muts krijgt hier 7500 voor?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Tuurlijk wel anders had het toch geen nut; dan had sharon wel verteld dat ze er stond
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dus die muts krijgt hier 7500 voor?
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, en Maik 10.000.......quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dus die muts krijgt hier 7500 voor?
Dat leek mij ook, maar ze rende meteen met oortje nog in door die deur, maar we zullen het wel nooit weten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Spooky4u het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef versabommie het volgende:
Is er al gedrukt? Is de kamer alweer open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |