Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo'n kut bruiloft gezien__!
Zelfs een voor jou goedkope opmerking.......quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij lachte hij je net uit... Ik vermoed dat hij jou de Joanna van dit forum vind...
Ik hoop het, en dan uitgebreid uitzenden....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan Laura en Alex vannacht ook een fake-wipje maken (terwijl Monique toekijkt)?
Nu mag ze, ze is immers getrouwd...?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan Laura en Alex vannacht ook een fake-wipje maken (terwijl Monique toekijkt)?
ben nog 10 keer erger dan Joanna en haar moeder bij elkaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij lachte hij je net uit... Ik vermoed dat hij jou de Joanna van dit forum vind...
dat was wel weer dramatisch zeg pffquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Nu MOET Alex bij z'n Laura zitten (net getrouwd) en nu doet ie het niet.
Ongelofelijk de hele dag is het klefferdebef en nu..... Hij kan niet eens een ring van een kussentje halen.
Zou bart die kaartjes schrijven? Hij noemde Laura's moeder ookal "hem"quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Laura neem jij Alexander tot jou echtgenote?
Die pist nu al in zijn broek !!! Terecht trouwensquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Nu MOET Alex bij z'n Laura zitten (net getrouwd) en nu doet ie het niet.
Ongelofelijk de hele dag is het klefferdebef en nu..... Hij kan niet eens een ring van een kussentje halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |