ja iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
dat wordt misschien het beste stukje van deze avond
ja echt ik dacht al dat ik niet goed hoordequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef D. het volgende:
Een SL hier en daar, daar lullen we niet over
Het is nog steeds licht in Portugal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef evaxsis het volgende:
Zo en nu weer terug naar de streams aub
Staat niet voor niks deze bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
vond het nou niet echt verrassend hoor Ruudje was echt of Sharon of Aafke........
wat een poppenkast
Diensten in natura misschien...?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
hallo allemaal , nou ik heb nog nooit zo'n achterlijke show gezien als deze, met die nepbruiloft..wat een blamage , en die domme doos ook weer terughoeveel geld heeft mamajo nu weer gesponsord?
Ziek is het!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
hallo allemaal , nou ik heb nog nooit zo'n achterlijke show gezien als deze, met die nepbruiloft..wat een blamage , en die domme doos ook weer terughoeveel geld heeft mamajo nu weer gesponsord?
ja indd , waarom is die verwende trol er niet uit?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Zixon het volgende:
Het is nog steeds niet donker in Portugal
Da's hetzelfdequote:
Omdat relluuuh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd , waarom is die verwende trol er niet uit?
Niks, ze gaat haar vertellen dat Denniksje haar spullen bij mama botox gebracht heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |