ja iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
dat wordt misschien het beste stukje van deze avond
ja echt ik dacht al dat ik niet goed hoordequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef D. het volgende:
Een SL hier en daar, daar lullen we niet over
Het is nog steeds licht in Portugal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef evaxsis het volgende:
Zo en nu weer terug naar de streams aub
Staat niet voor niks deze bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
vond het nou niet echt verrassend hoor Ruudje was echt of Sharon of Aafke........
wat een poppenkast
Diensten in natura misschien...?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
hallo allemaal , nou ik heb nog nooit zo'n achterlijke show gezien als deze, met die nepbruiloft..wat een blamage , en die domme doos ook weer terughoeveel geld heeft mamajo nu weer gesponsord?
Ziek is het!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
hallo allemaal , nou ik heb nog nooit zo'n achterlijke show gezien als deze, met die nepbruiloft..wat een blamage , en die domme doos ook weer terughoeveel geld heeft mamajo nu weer gesponsord?
ja indd , waarom is die verwende trol er niet uit?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Zixon het volgende:
Het is nog steeds niet donker in Portugal
Da's hetzelfdequote:
Omdat relluuuh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd , waarom is die verwende trol er niet uit?
Niks, ze gaat haar vertellen dat Denniksje haar spullen bij mama botox gebracht heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
Vandaar dus geen gesprekje met mamajoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef danilel het volgende:
pffffffff. flauw, had me zo op het gesprekje tussen mama en Jo verheugd....
dat zou de enige pleister op de wond zijn........
Maar waar kwam die bruiloft in Godsnaam vandaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Day het volgende:
Die hele bruiloft bruiloft was voor de kijkers, om ze af te leiden van de voortrekkerij van jo.
dat is dan wel weer leuk om straks te zien, hopelijk rot ze daarna meteen opquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niks, ze gaat haar vertellen dat Denniksje haar spullen bij mama botox gebracht heeft.
Als klapper op deze avond vertrekt Joanna dan ook
maar als hij er niet is voegt ie wel wat toequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
Wel grappig Maik voegt niets toe in het huis.
Maar als hij er niets is dan mis je hem wel.
hij is net als meubilairquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
En er dik voor betaald krijgen ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef meneertje1972 het volgende:
En wat ik al dacht Joanna kan Monique nu gerust stellen dat Maik boven zit. Jammer nu is dat verhaaltje dus ook afgelopen.
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Annelies-G het volgende:
Heel veel Cossers vallen nu af. SST is niet meer hun ding als ik alles leesGaat rustig worden hier want ik blijf wel kijken, ondanks die poppenkast van een huwelijk.
Zijn maar woorden, geen daden.. de meeste zie je gewoon weer terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Annelies-G het volgende:
Heel veel Cossers vallen nu af. SST is niet meer hun ding als ik alles leesGaat rustig worden hier want ik blijf wel kijken, ondanks die poppenkast van een huwelijk.
Pssst... Just a secret... Ze doen het niet...quote:
Heb hem nog geen moment gemist. Niks toevoegend persoonquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
Er zijn veel dingen aan de hand, dus ze moeten ff het script doornemenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef muzas het volgende:
HAAL die NEUKstreamlock ERAF anders ga ik NOOIT meer kijken
ze doen het wel alleen niet met actueel beeld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Pssst... Just a secret... Ze doen het niet...
Het is duidelijk dat je niet kijkt.
dat vond ik ook al zo raar, madam strakgetrokken nek besliste wel even dat ze dat meteen zouden vertellen..zie je wel dat ze een vinger in de pap heeft daar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
En wanneer gaat mamajo nu vertellen dat dennis het uit heeft gemaakt of moeten we daar nog even op wachten?
Tuurlijk jankt ze! Het gaat niet om de terugkomers, of om het spel! Het gaat om Mo, en Maik, Mo die zoooooooooveel heeft gegeven voor dit programma.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef Day het volgende:
Nou, jo is 'verrassend' genoeg weer terug.
Ben benieuwd of mo jankt.
Ik met die stripper! Hahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef mangalie het volgende:
Wat een bagger zeg met die bruiloft..Heb me wel ff rot gelachen met die vertoning
Zo zeg dat wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Misiuuu het volgende:
Wie was die enge naast de moeder van Jo
Dat was geen bruiloft maar een drama !!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Day het volgende:
Die hele bruiloft bruiloft was voor de kijkers, om ze af te leiden van de voortrekkerij van jo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |