Vandaar dus geen gesprekje met mamajoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef danilel het volgende:
pffffffff. flauw, had me zo op het gesprekje tussen mama en Jo verheugd....
dat zou de enige pleister op de wond zijn........
Maar waar kwam die bruiloft in Godsnaam vandaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Day het volgende:
Die hele bruiloft bruiloft was voor de kijkers, om ze af te leiden van de voortrekkerij van jo.
dat is dan wel weer leuk om straks te zien, hopelijk rot ze daarna meteen opquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niks, ze gaat haar vertellen dat Denniksje haar spullen bij mama botox gebracht heeft.
Als klapper op deze avond vertrekt Joanna dan ook
maar als hij er niet is voegt ie wel wat toequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
Wel grappig Maik voegt niets toe in het huis.
Maar als hij er niets is dan mis je hem wel.
hij is net als meubilairquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
Wel grappig Maik voegt niets toe in het huis.
Maar als hij er niets is dan mis je hem wel.
En er dik voor betaald krijgen ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef meneertje1972 het volgende:
En wat ik al dacht Joanna kan Monique nu gerust stellen dat Maik boven zit. Jammer nu is dat verhaaltje dus ook afgelopen.
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Annelies-G het volgende:
Heel veel Cossers vallen nu af. SST is niet meer hun ding als ik alles leesGaat rustig worden hier want ik blijf wel kijken, ondanks die poppenkast van een huwelijk.
Zijn maar woorden, geen daden.. de meeste zie je gewoon weer terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Annelies-G het volgende:
Heel veel Cossers vallen nu af. SST is niet meer hun ding als ik alles leesGaat rustig worden hier want ik blijf wel kijken, ondanks die poppenkast van een huwelijk.
Pssst... Just a secret... Ze doen het niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |