ja en dan mensen hier horen zeggen/typen dat ze zo'n medeleven kan tonenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef rico80 het volgende:
Ik hoor Laura 2 dingen zeggen;
Ik hou deze jurk aan voor het feest straks
Weet je hoeveel geld er nu uit is
Ja Laura is Aafke al vergeten
Dat is nooit gebeurdquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo nu moet Joanna ff bitchfighten met Laura dat ze haar mintgroene shirt gisteren aan had. Dat is toch 2000% fucking niet normaal dat je zonder ik te vragen mijn kleding aandoet?
dank je, ach, je Sharon is er ook nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
Tja het doet zeer maar gefeliciteerd hoor
Nee hoor. Net 5 zet in op seks voor kijkcijfers. Ze hopen dat Lex en Lau nu wel van bil gaan nu ze getrouwd zijn. Plan B is jo en Flip. Morgen krijgt Jo het nieuws dat Dennix weg is en zo hopen ze dat Jo uit wraak uitgebreid met Flipse gaat krikken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Day het volgende:
Die hele bruiloft bruiloft was voor de kijkers, om ze af te leiden van de voortrekkerij van jo.
goed zo slimme 20 jarige meid, daar kunnen andere bewoners nog wat van lerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Urb het volgende:
Sharon " iIk hoop dat Flip zich nu eens wat gaat mengen in de groep, nu hij weet dat hij NIKS is zonder Joan "
KRIJG JIJ TOCH EENS LEKKER DE TERING VENT, LEES FF STREAMVERSLAG BIJDEHANDquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
COS teruglezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stervio bedoel je, neuhhh die moet lekker wegblijven, echt !quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk allemaal het huis uit. Wist je al dat Sergio over 2 weken terug komt? Niets is wat het lijkt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
KRIJG JIJ TOCH EENS LEKKER DE TERING VENT, LEES FF STREAMVERSLAG BIJDEHAND
En laten ze ook eens een keer een paar joints naar binnen pleuren!!quote:
Leuk voor Alexquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Capt1caveman het volgende:
Maar als ik het goed lees zijn er mensen die lauwra de rol van "Kelly" in SST toedichten?
past precies bij Laura en Alex; saai en nietszeggendquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Goh, het is echt een droombruiloft!
Wat was zijn geheim eigenlijk? Was die stiekem toch hetero?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
[..]
stervio bedoel je, neuhhh die moet lekker wegblijven, echt !
[..]
Die snapt nog steeds het spel nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom speelt die Lau het niet, lacht konstant en benoemd de ring ook nep. Wat een stom mens.
Tsja die spannunde verhalen over Guido en Sofia komen nu ook "ineens" boven water, hoe toevallig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Net 5 zet in op seks voor kijkcijfers. Ze hopen dat Lex en Lau nu wel van bil gaan nu ze getrouwd zijn. Plan B is jo en Flip. Morgen krijgt Jo het nieuws dat Dennix weg is en zo hopen ze dat Jo uit wraak uitgebreid met Flipse gaat krikken.
Seks sells
kom er maar in .....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef Sjalalamantha het volgende:
Rij dat drank karretje maar naar binnen!
Omdat het een vies nepwijf is die alleen afzeikhumor kentquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom speelt die Lau het niet, lacht konstant en benoemd de ring ook nep. Wat een stom mens.
Oe, als jij boos wordt dan is het terrechtquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Da's angst, ze hoopt dat het niet echt isquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, wat moet oma daar wel niet van denken>?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan Laura en Alex vannacht ook een fake-wipje maken (terwijl Monique toekijkt)?
Ik doe maar even meequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIIIIIIIIIIIIIITTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem er één en ga achterover hangen!
[ afbeelding ]
Rustig, heksje.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan Laura en Alex vannacht ook een fake-wipje maken (terwijl Monique toekijkt)?
Zou hij willen..echt niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
bingo queen !!! echt een flut geheim dus, net zo flut als hijzelf was / isquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Wat was zijn geheim eigenlijk? Was die stiekem toch hetero?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem maar een hele fles ben nog niet klaar met die bijdehand
Volgens mij lachte hij je net uit... Ik vermoed dat hij jou de Joanna van dit forum vind...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem maar een hele fles ben nog niet klaar met die bijdehand
"dat is het enige waarmee ze me kunnen hebben!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
haha thanxs bomb! Tot gauwquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je zal zo'n stripper hebben !!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo'n kut bruiloft gezien__!
uit de kauwgomballenautomaat in het dorpquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Da's angst, ze hoopt dat het niet echt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |