SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
En ik heb maik gezien dus hij is er nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Urb het volgende:
[..]
"Ik ben weggeweest maar niet naar huis"
ja nou, we worden meegezogen in het nivo van vanavondquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
Nu is het grapje van elkaars post screenshotten wel leuk geweest
Kun je ff een linkje doen naar het moment dat het leuk was, dat had ik gemistquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef MargrietV het volgende:
Laura bang dat ze haar 2500 euro uit haar kluis weer moet inleveren.
kijk nu al niet meerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
haha ja zag het al op de madiwodofaaldag show
Beetje traag, maar : donequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Ruud
Kan je deze ook nog even aanpassen, ik was net te laat in de vorige
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/R4VHB.png
Ik denk dat ze zich wel bedenkt dat team gerard een grote bedreiging is.quote:
ga maar nalezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je ff een linkje doen naar het moment dat het leuk was, dat had ik gemist
PSIES!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Zelfs haar kleding was leuk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rare uitzending, ik vond Renate wel leuk vanavond.
jezus christus,!!! wist je dat dan niet? maik zit op zolderquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Zit die Maik nog steeds in het spel? Wat is het nut van het stemmen als die er toch niet uitgaat? Nemen ze nu de bewoners in de zeik of de kijkers. De kijkers zijn schijnbaar totaal niet relevant voor SST. Geen wonder dat het programma onder de verwachtingen presteerd.
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Day het volgende:
Die hele bruiloft bruiloft was voor de kijkers, om ze af te leiden van de voortrekkerij van jo.
Ze neemt de regie weer in handen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Urb het volgende:
Jo is net terug en commandeert Flip meteen alweer " Jij moet meer met de mannen optrekken "
Sanctie!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo adviseert Mo onder het dekbed te gaan liggen 'begrijp je wat ik bedoel?'
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
PSIES!!!Is dat nu al een keertje trending geweest onderhand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
be nice or go away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |