op een papier dat in de envelop van rendo zit.(daarin zit verder nog 2x contract en 1x info iets)quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Sieglinde het volgende:
[..]
Ik heb vandaag getekend maar ik zie nergens iets staan over een info avond. Op welk papier staat dat?
Wat een gedoe met die tv en internet dingen, ben blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken
of die van de hanze (school zit om de hoek)quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Perzikvrucht het volgende:
@RTS91 en andere bewoners: kunnen jullie het signaal van "eduroam" opvangen in de containers (van het UMCG)? Als student van de RUG kan ik daar namelijk op inloggen, en als dat signaal zo ver komt heb ik helemaal geen internet nodig!
Je bent niet verplicht om én internet én tv bij Ziggo af te sluiten. Die kabel ligt er nu eenmaal, dus je kunt gewoon kabelinternet van Ziggo aanschaffen en daarbij Digitenne, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik denk dat ik gewoon Ziggo Z1 neem met het tv-abbo erbij. Kom dan neer op 37,- p/m. Wel jammer dat ik van Z3 naar Z1 ga..
nop dat kan niet. bij internet van ziggo MOET je tv nemenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om én internet én tv bij Ziggo af te sluiten. Die kabel ligt er nu eenmaal, dus je kunt gewoon kabelinternet van Ziggo aanschaffen en daarbij Digitenne, bijvoorbeeld.
quote:Internet Z1
¤ 19,95 per maand* Zonder vast contract
* Exclusief het basisabonnement televisie (¤16,95 p/mnd)
Dan hebben ze dat niet lang geleden veranderd, toen ik alles hier afsloot was dat nog niet zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef loecje het volgende:
[..]
nop dat kan niet. bij internet van ziggo MOET je tv nemen
[..]
dat is.. nog ergerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef MaMaLief het volgende:
ik zag vandaag in een folder dat HI nu ook prepaid internet heeft! Geen idee of het wat is. Maar je hebt dan in iedergeval geen ziggo nodig.
wacht nu ff met balen roepen totdat er duidelijkheid is vanuit nijestee. nu is het alleen maar giswerkquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef linda-88 het volgende:
echt balen!
Iemand op de 1e verdieping van blok B, rond nr 198 hier??? Die internet met mij willen delen?
net zo onbetaalbaar. dat is bedoeld voor internet voor onderweg om je mail te lezen. niet voor thuis internetquote:
Zag t net idd al, beetje jammer! maar rts91 had het erover dat er wel signaal was ofzo? betaal je daar dan ook iets voor vraag ik me af??quote:
Mocht je het geld hebben dan kan je misschien beter alles in 1 basis nemen voor 42 euro. 2x zo snel en korting op een HD ontvanger.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik denk dat ik gewoon Ziggo Z1 neem met het tv-abbo erbij. Kom dan neer op 37,- p/m. Wel jammer dat ik van Z3 naar Z1 ga..
Waarom is deze er uberhaupt?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef RTS91 het volgende:
Er is momenteel alleen een tv signaal van Ziggo, en dat is voor zover ik weet tijdelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |