Uit Wikipedia:quote:
Het stadstrand waar wij het steeds over hebben komt op het CIBOGA terrein, zie: Kaartquote:Stadsstranden zijn kunstmatig aangelegde stranden in een stad. Het is hierbij de bedoeling om de stad meer uitstraling te geven en om de bewoners van de stad toch een beetje van een strand te kunnen laten genieten, zonder dat ze hiervoor ver weg hoeven te gaan.
Op de plaatjes ziet het er al prachtig uit haha! Maar dat zou best tof zijn, zo'n strand-achtig iets!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Uit Wikipedia:
[..]
Het stadstrand waar wij het steeds over hebben komt op het CIBOGA terrein, zie: Kaart
Over een maandje is het wel klaar denk ik, de vlonders liggen al. En ze zijn nu druk bezig met de bar/ het café.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:03 schreef Fhaan het volgende:
Enig idee wanneer dat stadstrand ook daadwerkelijk aanwezig is? duurt vast nog een goeie tijd of niet.
Ik snap er ook niks meer van! hahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Kan tele2 eigenlijk dan wel? Ze vermelden wel op hun site
: Bij Tele2 kun je via ons glasvezelnetwerk onbeperkt e-mailen, chatten, films en Tv-programmas bekijken, bankieren, vakanties boeken etc. Altijd zonder datalimiet.
Betekent dat je dus ook internet bij hun kan nemen? Ik snap er weer de ballen van
Dat had ik inderdaad ook gelezen, iets over over 'lijnhuur'. Maar even meer over opzoeken, wil toch wel zsm internet daar!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:37 schreef AnneGB het volgende:
Ik zie ook vaak op websites dat als je geen vaste telefoonlijn hebt, je dan 5 euro ofzo extra moet betalen, maar een toegang tot het internet dan wel mogelijk is?
Dat had ik inderdaad ook gevonden, maar als ik dan op de site kijk van alle aanbieders, moet er wel een telefoonlijn zijn. Als die er niet is, helpt het nog niet toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef AnneGB het volgende:
op adslwinkel.nl kan je je postcode invullen voor alle beschikbare abonnementen. Hij herkent het adres gewoon en er is best veel beschikbaar. Ik vraag me af hoe je het dan allemaal zou moeten installeren zonder aansluiting.
dus wel glasvezel, maar welke opties heb je dan wat betreft internet? tele2, telfort en online kunnen die aanbieders?quote:Via de glasvezel- of gewone kabel kun je bij een provider naar keuze een internet-, televisie- en telefoonverbinding regelen.
Maar die telefoonlijn ligt er wel dus wel (fysiek) gezien? Want zo ja, dan kan je eventueel wel gewoon Telfort e.d. Zoals bij Telfort sluiten zij je in principe aan voor die verbinding met KPN. Die aansluitkosten van 49,95 betaalt Telfort voor je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef loecje het volgende:
ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat er kabel EN telefoonlijn aanwezig was.
gaat ff zoeken waar ik dat had gevonden.
bij woningnet staat er:
[..]
dus wel glasvezel, maar welke opties heb je dan wat betreft internet? tele2, telfort en online kunnen die aanbieders?
heeft iedereen van blok B vandaag getekend? zou iemmand mij kunnen vertellen wat de datum is voor de Rendo info avond? ik heb nog het oude papier(4 april a.s. dat was gister)
Nee er zit geen deurklink in, vrij vervelend zonder slot.quote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef toenie het volgende:
[..]
RTS91, weet jij hier toevallig nog wat meer over te zeggen?
Ik heb vandaag getekend maar ik zie nergens iets staan over een info avond. Op welk papier staat dat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef loecje het volgende:
ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat er kabel EN telefoonlijn aanwezig was.
gaat ff zoeken waar ik dat had gevonden.
bij woningnet staat er:
[..]
dus wel glasvezel, maar welke opties heb je dan wat betreft internet? tele2, telfort en online kunnen die aanbieders?
heeft iedereen van blok B vandaag getekend? zou iemmand mij kunnen vertellen wat de datum is voor de Rendo info avond? ik heb nog het oude papier(4 april a.s. dat was gister)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |