abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95062957
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wat is het stadstrand? :P
Uit Wikipedia:
quote:
Stadsstranden zijn kunstmatig aangelegde stranden in een stad. Het is hierbij de bedoeling om de stad meer uitstraling te geven en om de bewoners van de stad toch een beetje van een strand te kunnen laten genieten, zonder dat ze hiervoor ver weg hoeven te gaan.
Het stadstrand waar wij het steeds over hebben komt op het CIBOGA terrein, zie: Kaart
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:03:22 #152
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_95064100
Enig idee wanneer dat stadstrand ook daadwerkelijk aanwezig is? duurt vast nog een goeie tijd of niet.
pi_95064383
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Uit Wikipedia:

[..]

Het stadstrand waar wij het steeds over hebben komt op het CIBOGA terrein, zie: Kaart
Op de plaatjes ziet het er al prachtig uit haha! Maar dat zou best tof zijn, zo'n strand-achtig iets!

Weet iemand trouwens hoe het zit met internet? Er ligt dus geen telefoonlijn, maar glasvezel. Volgens Linda-88 stond er ergens in de mailtjes dat je maar bij 3 providers kon, ook Ziggo. Zelf ben ik even gaan googlen naar glasvezel internet aanbieders maar dan komt Ziggo er elke keer niet bij te staan. (Ik weet hier heel weinig van hoor, dus als ik iets verkeerds zeg :P)

Wie heeft er al internet besteld eigenlijk?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95065354
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:03 schreef Fhaan het volgende:
Enig idee wanneer dat stadstrand ook daadwerkelijk aanwezig is? duurt vast nog een goeie tijd of niet.
Over een maandje is het wel klaar denk ik, de vlonders liggen al. En ze zijn nu druk bezig met de bar/ het café.
pi_95069717
Heb vandaag besteld bij Ziggo maar het moet blijkbaar nog geactiveerd worden, en dat kan nog wel 3 weken duren :o! Verdomme.
pi_95069743
Glasvezel is overigens alleen bij KPN
pi_95074012
Ik dacht dat ze zeiden dat er een een telefoonkabel zou liggen?
Dat glasvezel is namelijk wel reteduur en heb al die zooi eromheen echt niet nodig.
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:15:33 #158
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_95074634
50eu/maand voor goed internet en prima tv...

Twijfel. opzich is dit wel goed te delen met het draadloze modem (tot 64 laptops staat er haha) (je krijgt ook 2 kastjes trouwens, dus gesplit 25/maand voor internet..te doen.)
pi_95077526
nou ik vroeg het nog even omdat ik het vrij onduidelijk vond en er ligt dus GEEN telefoonlijn:S
pi_95077558
Kan tele2 eigenlijk dan wel? Ze vermelden wel op hun site
: Bij Tele2 kun je via ons glasvezelnetwerk onbeperkt e-mailen, chatten, films en Tv-programmas bekijken, bankieren, vakanties boeken etc. Altijd zonder datalimiet.

Betekent dat je dus ook internet bij hun kan nemen? Ik snap er weer de ballen van :P

Ik heb zojuist even de postcode check gedaan bij Ziggo en Tele2 en volgens hun zijn er bij beiden geen producten beschikbaar. Lekker duidelijk allemaal :x

[ Bericht 16% gewijzigd door Mrjolyn_ op 05-04-2011 17:24:56 ]
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_95077674
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Kan tele2 eigenlijk dan wel? Ze vermelden wel op hun site
: Bij Tele2 kun je via ons glasvezelnetwerk onbeperkt e-mailen, chatten, films en Tv-programmas bekijken, bankieren, vakanties boeken etc. Altijd zonder datalimiet.

Betekent dat je dus ook internet bij hun kan nemen? Ik snap er weer de ballen van :P
Ik snap er ook niks meer van! haha
pi_95078113
Naar mijn weten is glasvezel in Groningen nog niet aangesloten. Ik heb in mijn appartement ook glasvezel liggen (naast telefoon en kabel) maar kan er nog niks op aanvragen omdat het in de straat/wijk (nog) niet is aangesloten.
pi_95078337
Ik zie ook vaak op websites dat als je geen vaste telefoonlijn hebt, je dan 5 euro ofzo extra moet betalen, maar een toegang tot het internet dan wel mogelijk is?
pi_95078468
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:37 schreef AnneGB het volgende:
Ik zie ook vaak op websites dat als je geen vaste telefoonlijn hebt, je dan 5 euro ofzo extra moet betalen, maar een toegang tot het internet dan wel mogelijk is?
Dat had ik inderdaad ook gelezen, iets over over 'lijnhuur'. Maar even meer over opzoeken, wil toch wel zsm internet daar!

@Dynamiet: Dat heb ik inderdaad ook gelezen. Het zou binnen een maand op onze postcode worden aangesloten ofzo, volgens mij.
pi_95078519
Ik heb net naar beschikbaarheid gekeken van Tele2, maar zij hebben niets voor de containers beschikbaar.
pi_95078592
op adslwinkel.nl kan je je postcode invullen voor alle beschikbare abonnementen. Hij herkent het adres gewoon en er is best veel beschikbaar. Ik vraag me af hoe je het dan allemaal zou moeten installeren zonder aansluiting.
pi_95078692
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef AnneGB het volgende:
op adslwinkel.nl kan je je postcode invullen voor alle beschikbare abonnementen. Hij herkent het adres gewoon en er is best veel beschikbaar. Ik vraag me af hoe je het dan allemaal zou moeten installeren zonder aansluiting.
Dat had ik inderdaad ook gevonden, maar als ik dan op de site kijk van alle aanbieders, moet er wel een telefoonlijn zijn. Als die er niet is, helpt het nog niet toch?
pi_95078780
Op de rest van de websites zeggen ze ook dat het daar beschikbaar is, dus het lijkt me dat het gewoon kan. Ik zou echter niet weten hoe. Misschien dat ik eens ga bellen naar een provider. We zijn vast niet de eerste zonder een telefoonlijn. Heeft Damsterdiep of Antillenstraat een telefoonlijn?
pi_95078942
Ik lees dit op de website van KPN:

"Heeft u nu kabelinternet en/of geen vaste telefoonaansluiting van KPN, dan kunt u dit pakket zonder extra kosten aanvragen. Na 3 maanden kunt u uw abonnement gratis naar boven of beneden bijstellen. Hierdoor hebt u altijd de juiste snelheid beschikbaar."
pi_95079022
Maar bedoelen ze dan niet of jij als particulier een telefoonaansluiting hebt en niet in het algemeen de telefoonlijn die er ligt. Want ik denk dat daar een verschil tussenzit..
pi_95079219
Dat zal best, ik ga ze deze week eens bellen.
pi_95080132
ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat er kabel EN telefoonlijn aanwezig was.
gaat ff zoeken waar ik dat had gevonden.
bij woningnet staat er:
quote:
Via de glasvezel- of gewone kabel kun je bij een provider naar keuze een internet-, televisie- en telefoonverbinding regelen.
dus wel glasvezel, maar welke opties heb je dan wat betreft internet? tele2, telfort en online kunnen die aanbieders?

heeft iedereen van blok B vandaag getekend? zou iemmand mij kunnen vertellen wat de datum is voor de Rendo info avond? ik heb nog het oude papier(4 april a.s. dat was gister)

[ Bericht 35% gewijzigd door loecje op 05-04-2011 18:30:54 ]
pi_95080684
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef loecje het volgende:
ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat er kabel EN telefoonlijn aanwezig was.
bij woningnet staat er:

[..]

dus wel glasvezel, maar welke opties heb je dan wat betreft internet? tele2, telfort en online kunnen die aanbieders?

heeft iedereen van blok B vandaag getekend? zou iemmand mij kunnen vertellen wat de datum is voor de Rendo info avond? ik heb nog het oude papier(4 april a.s. dat was gister)
Maar die telefoonlijn ligt er wel dus wel (fysiek) gezien? Want zo ja, dan kan je eventueel wel gewoon Telfort e.d. Zoals bij Telfort sluiten zij je in principe aan voor die verbinding met KPN. Die aansluitkosten van 49,95 betaalt Telfort voor je.

Maar als die lijn er niet ligt..
pi_95080760
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef toenie het volgende:

[..]

RTS91, weet jij hier toevallig nog wat meer over te zeggen? :)

Nee er zit geen deurklink in, vrij vervelend zonder slot.

Overigens is er geen telefoonlijn aanwezig. Je kan wel een telefoonlijn nemen als je bijvoorbeeld een Alles in 1 pakket van Ziggo neemt, hier kan je zo een telefoon inpluggen op de modem.
pi_95080773
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef loecje het volgende:
bij woningnet staat er:

[..]

Ik heb vandaag getekend maar ik zie nergens iets staan over een info avond. Op welk papier staat dat?

Wat een gedoe met die tv en internet dingen, ben blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')