Bedankt voor de tip! Weet je ook ongeveer (ruige schatting) hoe duur daar een tafelmodel koelkast met vriesvak is, en een wasmachine? Beide hoeven geen poespas te bevatten. Het is voor mij namelijk redelijk ver om langs te gaan met de fiets. Een auto bezit ik niet.quote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef loecje het volgende:
[..]
![]()
site is via google niet goed te vinden dus ff linkje:http://hermanwitgoed.nl
alle studio's zijn inmiddels al verhuurd...quote:Op maandag 4 april 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Wat kost zo'n studiootje eigenlijk? En waar is het Bodenterrein?.
Ik heb geen interesse hoor (ben student-af en woon in Den Haagquote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef loecje het volgende:
[..]
alle studio's zijn al verhuurd...
het bodenterrein is naast het UMCG. de studio's staan aan de nieuwe straat Vrydemalaan (verlegging van Antonius Deusinglaan)
Klinkt goed, daar ben ik bijquote:Op maandag 4 april 2011 19:14 schreef dynamiet het volgende:
Straks lekker op het stadstrand liggen met een heerlijk koud biertje, nu al zin in.
Of een roseetjequote:Op maandag 4 april 2011 19:14 schreef dynamiet het volgende:
Straks lekker op het stadstrand liggen met een heerlijk koud biertje, nu al zin in.
als het maar koud isquote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef linda-88 het volgende:
[..]
Of een roseetjeen zoals loecje zegt een BBQ! Heeeeeerlijk!:D
RTS91, weet jij hier toevallig nog wat meer over te zeggen?quote:Op zondag 3 april 2011 14:06 schreef Sieglinde het volgende:
Dit is dus de badkamerdeur.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat er nog een deurklink in komt ofzo? Tussen de deur en de vloer zit ook nog een open ruimte, voor de ventilatie.
Een koude BBQ?quote:
2e en 3e kastje zijn maar 4 euro. kastje kan je overal plaatsen, adres maakt niet uit.quote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef toenie het volgende:
Lijkt me heerlijk.
Vond zo net ook nog een linkje naar een aanbieding voor Digitenne: http://digitenne.studenten.net/ Eerste drie maanden gratis, daarna 8,50 p/m. ¤ 25 aansluit kosten.
Heb zelf nog geen televisie, maar misschien dat het voor anderen nog wel een leuke aanbieding is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |