abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2011 @ 10:09:58 #101
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_95013973
begane grond werd me verteld, ik geloof het pas als ik vrijdag n sleutel in mn klauwen heb. :P
pi_95014261
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef loecje het volgende:

[..]

zijn ze bij jou nu ook bezig de boel wat aan te kleden? gras en bomen enzo?
Valt nog erg tegen.. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95014998
Het is nu inderdaad nog kaal, maar dat kan natuurlijk snel veranderen.
Morgen mag ik ook komen tekenen. Waar ik benieuwd naar ben: hoe hebben de mensen van blok A de badkamerverlichting aangepakt?
pi_95015827
ik ga nu mijn contract tekenen :)
pi_95016429
Ik vroeg me trouwens af, hoelang duurde het nadat je op accepteren had gedrukt een mailtje kreeg over het contract tekenen e.d. ? Ik heb namelijk geen geduld, en heb nog geen mail nadat ik gisteravond op accepteren heb gedrukt! Denk snel al dat er iets fout is gegaan ofzo :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95016435
leuk leuk. Iedereen goed kunnen slapen in hun nieuwe woning? :P. Heb er zin in! ^^
Hopelijk gaat niet heel blok B tegelijk verhuizen, zal wel druk worden in het trappenhuis dan haha

morgen contract tekenen
pi_95016543
Tip: Post de foto's van jullie studio's ook even op Studentenkamers #14.
pi_95017585
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:34 schreef Apogist het volgende:
leuk leuk. Iedereen goed kunnen slapen in hun nieuwe woning? :P. Heb er zin in! ^^
Hopelijk gaat niet heel blok B tegelijk verhuizen, zal wel druk worden in het trappenhuis dan haha

morgen contract tekenen
ik hoef de trap niet op dus dat scheelt
pi_95017819
Op de begaande grond in Blok A is het echt een dikke bende, iedereen heeft er nu zijn karton neer geflikkerd. Oftewel je kan amper door het gangpad heen. Meters lange berg van karton....

Ben overigens blij dat ik niet op de hoek woon bij de trap, die klinkt nog aardig door als er iemand op loopt
pi_95018035
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:34 schreef Apogist het volgende:

morgen contract tekenen
haha ja daar ben ik ook bang voor! ik ga zaterdag meteen verhuizen! Jullie?

@ RTS91, ik was er gister met Mrjolyn_ en we zagen de mega berg karton al! Lekker irritant zeg!
pi_95018312
ik had dat karton zaterdag al zien liggen ja.
kan dat niet beter in de fietsenstalling? of staat die al vol met fietsen?

anders ff milieudienst bellen om te vragen of ze ff extra rondje doen.

ik snap nog niet veel van het rendo verhaal.
er zit wel een papier bij dat 4april a.s. een info avond is, vanavond dus al. en dan staat erbij: "over het exacte adres zullen wij u spoedig informeren".

of zal ik gewoon het verkeerde papier hebben gehad? die van blok A ipv blok B?

[ Bericht 33% gewijzigd door loecje op 04-04-2011 12:49:58 ]
pi_95018962
Ik ben van plan vrijdag al te gaan verhuizen. Komt mij wel het beste uit aangezien dat een tentamenvrije dag is. Dan kan ik verder het gehele weekend studeren voor de tweede tentamenweek.
pi_95019011
lijkt mij wel leuk om het lijstje aan te vullen door de nieuwe mensen?

Blok 1
Erwindeen
RTS91

Blok 2
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan

Blok 3
Janett
toenie

Blok4
Dery1990
Perzikvrucht
pi_95019360
Voeg mij maar bij blok 3 toe! Heb net even snel gebeld met woningnet en mijn acceptatie was ontvangen, zal snel mail krijgen over contract tekenen e.d! ^^
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95019398
Ik kan toegevoegd worden aan het tweede blok
pi_95019586
je kan de lijst kopieren en jezelf toevoegen:

Blok 1
Erwindeen
RTS91

Blok 2
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan
polavi

Blok 3
Janett
toenie
Mrjolyn_

Blok4
Dery1990
Perzikvrucht
  maandag 4 april 2011 @ 13:23:54 #117
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_95020140
ik begin me echt te ergeren aan rijestee..

vanochtend "Ja meneer, alles is goed nu en u kan morgen gewoon contract tekenen"
mail van halfuur terug "We hebben u woningnet betaling nog niet binnen, graag bewijs van betaling bla bla bla" wat ik ze gvd donderdag heb gefaxt

Oh, en ze kunnen me niet vertellen hoe laat ik mn contract moet tekenen

Zooitje. Bah.
pi_95020254
ga anders even langs als je kan.
dan heb je direct alles geregeld. al dat heen en weer gemail schiet ook niet op
  maandag 4 april 2011 @ 13:29:43 #119
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_95020354
gemail, gebel, geveelteveel (vorige week zelfs nog met ze "gechat" best grappig.). kan vandaag niet langs dus ik ga dr morgen gewoon zodra ze open zijn, naar binnen en eisen dat ze ff alles normaal op n rijtje zetten en dat ik mn contract kan tekenen, kan ik daarna weer rustig aan het werk.
pi_95021711
@linda-88 hehe, wij lopen elkaar iig niet in de weg, want ik ga vrijdag proberen te verhuizen, woon ongeveer nu op1 km afstand. Zal al mijn dozen en troep netjes opruimen :P

@ Fhaan, dat klinkt idd erg irritant. Dat hele woningnet is trouwens ook een ellende als er 1 dingetje niet klopt.
pi_95023221
Blok 1
Erwindeen
RTS91

Blok 2
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan
polavi

Blok 3
Janett
toenie
Mrjolyn_
elran

Blok4
Dery1990
Perzikvrucht
pi_95023252
@ apogist! haha gelukkig maar!;) Vrijdag ga ik al wat kleine spulletjes verhuizen per fiets, maar zal je niet in de weg lopen hoor!;)
pi_95027750
ik kom net bij Herman Witgoed vandaan.
mocht iemand nog wasmachine / koelkast zoeken dan is dit wel een aanrader.
ik heb nog niets gekocht maar 99% zeker dat ik zaterdag terug ga.
een man met hart voor de zaak. wasmachine's zijn volledig nagekeken en alle slijtende onderdelen vervangen, 1jaar garantie en thuisbezorgd.

ik ga zaterdag avond verhuizen. hopelijk zijn jullie dan allemaal al klaar ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door loecje op 04-04-2011 16:41:29 ]
  maandag 4 april 2011 @ 16:36:44 #124
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_95027941
net weer contact gehad met nijestee, niks meer aan't handje en morgen 9 uur contract ondertekenen. :) nog steeds heb ik een "eerst zien dan geloven" gevoel, maar het gaat de goede kant uit nu.

als alles meezit ben ik dan ook direct vrijdag verhuist, hoppa. :)
pi_95028428
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef loecje het volgende:
ik kom net bij Herman Witgoed vandaan.
mocht iemand nog wasmachine / koelkast zoeken dan is dit wel een aanrader.
ik heb nog niets gekocht maar 99% zeker dat ik zaterdag terug ga.
een man met hart voor de zaak. wasmachine's zijn volledig nagekeken en alle slijtende onderdelen vervangen, 1jaar garantie en thuisbezorgd.

ik ga zaterdag avond verhuizen. hopelijk zijn jullie dan allemaal al klaar ;)
Hmm dank, ik zal daar ook ff kijken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')