Waarom hoef jij je daarvoor geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Sieglinde het volgende:
[..]
Ik heb vandaag getekend maar ik zie nergens iets staan over een info avond. Op welk papier staat dat?
Wat een gedoe met die tv en internet dingen, ben blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken
Maar wat voor keuze hebben we dan? Alleen Ziggo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:50 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Waarom hoef jij je daarvoor geen zorgen te maken? Ik was van plan om Telfort te nemen, maar zonder telefoonlijn gaat dat niet lukken..
Hoeveel kost zo'n dongel eigenlijk en wat krijg je precies? TV is geen probleem, daar heb ik digitenne voor. Duur en met datalimiet..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef Sieglinde het volgende:
Ik kijk nooit tv dus die neem ik niet mee, en voor internet heb ik al zo'n dongel van kpn dus hoef niks meer af te sluiten
Tv kijk ik ook vrijwel nooit, maar ik heb een keer bij KPN een antenne gekocht waarmee ik de publieke omroepen en de regionale omroep kan ontvangen. Dat is voor mij meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef Sieglinde het volgende:
Ik kijk nooit tv dus die neem ik niet mee, en voor internet heb ik al zo'n dongel van kpn dus hoef niks meer af te sluiten
Ik heb hem 1x ontvangen maar het signaal is heeeel zwak...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Perzikvrucht het volgende:
@RTS91 en andere bewoners: kunnen jullie het signaal van "eduroam" opvangen in de containers (van het UMCG)? Als student van de RUG kan ik daar namelijk op inloggen, en als dat signaal zo ver komt heb ik helemaal geen internet nodig!
Ik denk dat die site's van de regio van de postcode uitgaan, niet zozeer van de aanwezige verbindingen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:
http://www.breedbandwinkel.nl/glasvezel-internet
Volgens deze link kunnen we bij best nog wel veel providers..
Als ik het goed begrijp is de kabel wel geactiveerd. Dan zou je dus internet (en evt. TV en telefoon) bij Ziggo (ik weet niet of er meer kabelproviders zijn die in dat gebied internet aanbieden) af kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef AnneGB het volgende:
Maar als die glasvezel nog helemaal niet actief is gemaakt in Groningen, kunnen we nog helemaal niks natuurlijk.
Dat betekent toch dat je die glasvezelkabel gewoon kunt gebruiken toch? Bij de abonnementen op de gewone kabel wordt alleen Ziggo genoemd.quote:Voor de abonnementen op de glasvezelkabel kun je contact leggen met bijvoorbeeld Reggefiber en/of KPN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |