abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95081384
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Sieglinde het volgende:

[..]

Ik heb vandaag getekend maar ik zie nergens iets staan over een info avond. Op welk papier staat dat?

Wat een gedoe met die tv en internet dingen, ben blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken :P
Waarom hoef jij je daarvoor geen zorgen te maken :) ? Ik was van plan om Telfort te nemen, maar zonder telefoonlijn gaat dat niet lukken..

Het wordt dan allemaal toch wel duurder dan verwacht. Eerst dat met de energiekosten en nu met internet dat je verplicht bij een kabel leverancier moet nemen (wat dus vele malen duurder is).
pi_95081594
Ik kijk nooit tv dus die neem ik niet mee :P, en voor internet heb ik al zo'n dongel van kpn dus hoef niks meer af te sluiten :)
pi_95081601
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:50 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Waarom hoef jij je daarvoor geen zorgen te maken :) ? Ik was van plan om Telfort te nemen, maar zonder telefoonlijn gaat dat niet lukken..
Maar wat voor keuze hebben we dan? Alleen Ziggo?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95081636
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef Sieglinde het volgende:
Ik kijk nooit tv dus die neem ik niet mee :P, en voor internet heb ik al zo'n dongel van kpn dus hoef niks meer af te sluiten :)
Hoeveel kost zo'n dongel eigenlijk en wat krijg je precies? TV is geen probleem, daar heb ik digitenne voor. Duur en met datalimiet..
pi_95081818
Ik vind het nu nog vrij goedkoop, 12,50 per maand, ook omdat het voor mijn laptop eigenlijk de enige optie is :P. Maar vanaf september wordt het 25 euro per maand, dan ga ik toch wel naar iets anders zoeken want zoveel vind ik het echt niet waard.
pi_95081906
@RTS91 en andere bewoners: kunnen jullie het signaal van "eduroam" opvangen in de containers (van het UMCG)? Als student van de RUG kan ik daar namelijk op inloggen, en als dat signaal zo ver komt heb ik helemaal geen internet nodig!
pi_95082147
http://www.breedbandwinkel.nl/glasvezel-internet
Volgens deze link kunnen we bij best nog wel veel providers..
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_95082345
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef Sieglinde het volgende:
Tv kijk ik ook vrijwel nooit, maar ik heb een keer bij KPN een antenne gekocht waarmee ik de publieke omroepen en de regionale omroep kan ontvangen. Dat is voor mij meer dan genoeg.
pi_95082602
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Perzikvrucht het volgende:
@RTS91 en andere bewoners: kunnen jullie het signaal van "eduroam" opvangen in de containers (van het UMCG)? Als student van de RUG kan ik daar namelijk op inloggen, en als dat signaal zo ver komt heb ik helemaal geen internet nodig!
Ik heb hem 1x ontvangen maar het signaal is heeeel zwak...
pi_95082673
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:
http://www.breedbandwinkel.nl/glasvezel-internet
Volgens deze link kunnen we bij best nog wel veel providers..
Ik denk dat die site's van de regio van de postcode uitgaan, niet zozeer van de aanwezige verbindingen.

Bedankt RTS91. Wel jammer. Ik zal nu wel even kijken hoe duur het allemaal wordt.
pi_95082952
Maar als die glasvezel nog helemaal niet actief is gemaakt in Groningen, kunnen we nog helemaal niks natuurlijk.
pi_95083053
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef AnneGB het volgende:
Maar als die glasvezel nog helemaal niet actief is gemaakt in Groningen, kunnen we nog helemaal niks natuurlijk.
Als ik het goed begrijp is de kabel wel geactiveerd. Dan zou je dus internet (en evt. TV en telefoon) bij Ziggo (ik weet niet of er meer kabelproviders zijn die in dat gebied internet aanbieden) af kunnen sluiten.
pi_95083310
In de info brief staat wel gewoon:
quote:
Voor de abonnementen op de glasvezelkabel kun je contact leggen met bijvoorbeeld Reggefiber en/of KPN
Dat betekent toch dat je die glasvezelkabel gewoon kunt gebruiken toch? Bij de abonnementen op de gewone kabel wordt alleen Ziggo genoemd.
pi_95083365
Je kunt dan dus wel gebruik maken van de gewone kabel? Of ben ik nu heel erg in de war de hele tijd?
pi_95083460
Ja, maar die glasvezel kabel is reteduur! Maar als er een gewone kabel ligt, dan heb je alsnog alleen maar de keuze uit Ziggo en UPC volgens mij.
pi_95083515
Ja je kan gewoon gebruik maken van de gewone kabel.
pi_95083555
Hoe ik het begrijp is dat je voor de gewone kabel Ziggo kunt gebruiken en voor de glasvezelkabel Reggefiber (?) en/of KPN.
pi_95083563
Oke, dan doe ik dat. Glasvezel is wat te luxe voor mijn portemonnee.
pi_95083807
Mja mindere aan Ziggo internet is dat je vastzit aan hun televisie abbo van 16.95 p/m. Dit komt dus boven je internet abonnement. Ik wilde gewoon KPN digitenne nemen voor 9,- per maand, maar dat wordt hem dus niet.
pi_95083872
O ja, ik zie het. Naaierig. Betaal je weer het dubbele voor de televee.
pi_95084206
TV is inderdaad verplicht. Het vreemde is alleen dat het huidige signaal ook van Ziggo is, ik snap er niks van...
pi_95084225
Ik denk dat het goedkoopst is om met een aantal mensen Alles in 1 Plus te bestellen van Ziggo en het internet te delen. Degene die de aansluiting krijgt, heeft dan ook TV en die betaalt dan iets meer dan de anderen.

Dus, wie zitten er in blok 4 (rondom nr 442)? Roept u maar!
pi_95084458
In mijn studentenhuis is het wel zo dat het internet zo traag is als mijn huisgenoten er ook gebruik van maken. Dan wordt de downloadsnelheid helemaal opgedeeld, dus ik weet niet of ik uberhaupt ga delen.
pi_95084499
Maar met hoeveel mensen kan je zoiets delen? Ik bedoel als je het met zn 5en deelt, gaat natuurlijk de snelheid wel achteruit, en ik ben wel iemand die (veel) download..
pi_95084621
Ik denk dat ik gewoon Ziggo Z1 neem met het tv-abbo erbij. Kom dan neer op 37,- p/m. Wel jammer dat ik van Z3 naar Z1 ga.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')