Er zijn ook appartementen voor dezelfde prijs, soms nog lager zelfs... Dus daar zou je ook huursubsidie voor kunnen krijgen. Vaak wel wat verder van de stad, maar dat terzijde... Maar aangezien het nogal offtopic wordt, zal ik er verder maar over ophouden...quote:Op zondag 3 april 2011 15:08 schreef loecje het volgende:
[..]
voor een heel appartement krijg ik geen huursubsidie (want onder de 23jaar) dus die optie heb ik niet. Dus ja mijn voorkeur gaat uit naar deze studio omdat ik wel veel voordelen zie. die paar negatieve dingen kan ik wel doorheen kijken.
ik heb je nooit gek genoemd.
De huursubsidie doet er wel degelijk toe, omdat zonder huursubsidie deze studie praktisch onbetaalbaar is voor de gemiddelde student die er kom te wonen. Als je de huursubsidie niet hebt, komt je al snel op zo'n 480 euro uit wat je kwijt bent aan de woning. Met die huursubsidie komt iedereen uit rond de 340. Dit is weinig in verhouding tot kamers en/of andere woningen. Voor een kamer van 20m2 ben je in Groningen al vaak rond de 400 kwijt (als ik kijk op kamernet). 340 is dan echt een verschil.quote:Op zondag 3 april 2011 14:59 schreef miep_miep het volgende:
[..]
Maar dan vervalt daarmee toch ook juist je hele punt? Als het om het totale kostenplaatje gaat, dan zou deze studio toch juist negatief zijn? Alleen al om de energie...
Bovendien is een heel appartement dan ongeveer net zo duur als deze studio... Alleen moet je daar wat langer op wachten... Dan kun je mij niet vertellen dat je voorkeur alsnog uitgaat naar deze studio...
Kort gezegd: dan is jouw reden om deze studio te kiezen toch waarschijnlijk dezelfde als die van mij: de korte wachttijd in vergelijking met andere mooiere woningen? Hoezo ben ik dan zo gek dat ik gereageerd heb? Alleen omdat ik de negatieve dingen bij de naam durf te noemen?
Je zal maar in het midden van de gang zitten, dan brand de zon alsnog op de gang en zal dat doorwaaien ook niet echt werkenquote:Op zondag 3 april 2011 17:31 schreef loecje het volgende:
ik denk dat je, zeker op de bovenste verdieping. die airco wel nodig gaat hebben. plat dak en de zon brand er vol op. en ff doorwaaien kan alleen met je voordeur open.
dan moet degene tegenover raam en deur ook maar open zettenquote:Op zondag 3 april 2011 20:11 schreef toenie het volgende:
[..]
Je zal maar in het midden van de gang zitten, dan brand de zon alsnog op de gang en zal dat doorwaaien ook niet echt werken
Mooie foto, hopelijk is de weg snel klaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:39 schreef loecje het volgende:
ze zijn in ieder geval lekker bezig met asfalteren.
aan de andere kant van de bloemsingel, bij het ebbingekwartier, ligt al wel gras zag ik op foto's van iemand anders:
[ afbeelding ]
nog 1 weekje![]()
met maar 1 raam open waait het niet door. dat heb ik nu met mijn huidige kamer ook het lucht wel, maar afkoelen doet het niet. daarvoor moet je toch echt minimaal 2 ramen open zetten, liefst tegenover elkaar zodat het lekker door kan waaien.quote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef AnneGB het volgende:
Ik zie het probleem niet in je eigen raam openzetten?
zijn ze bij jou nu ook bezig de boel wat aan te kleden? gras en bomen enzo?quote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Mooie foto, hopelijk is de weg snel klaar
SPOILER: berekeningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft iemand al naar nijestee gebeld/gemaild over info?
ik mag morgen mijn contract tekenen dus ga dan sowieso ff vragen hoe en wat.
maar zoals het er nu uit ziet zal het toch 10 tot 20 euro per maand meer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |