quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:23 schreef elran het volgende:
weet iemand ook vanaf welke hoogte het raam open gaat?
wil mijn bed er denk ik deels voor zetten, maar het raam moet wel open kunnen natuurlijk
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
YESSS!! Krijg net mail dat ik een studio mag komen bezichtigen! Ben bijna bang dat het een 1 april grap is, gezien het feit ik 6e was geworden in de lijst.
Wow, doorgeschoven vanaf de 6e plek? Dat doe je goed! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
YESSS!! Krijg net mail dat ik een studio mag komen bezichtigen! Ben bijna bang dat het een 1 april grap is, gezien het feit ik 6e was geworden in de lijst.
Ja, bedankt! Ben zelf nog een beetje shock, was het eigenlijk alweer 'vergeten', vooral omdat het blok C is! Nu ik de foto's zie krijg ik er al helemaal zin inquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Wow, doorgeschoven vanaf de 6e plek? Dat doe je goed! Gefeliciteerd
Ja, dat dacht ik inderdaad ook wel een beetje. Maar ik had het er nog met linda-88 over, waarschijnlijk is het toen nummer 2 geworden, die heeft uiteindelijk afgezegd, en de nummer 3,4,5 hebben bij blok D en E een studio weten te bemachtigen! Ik ben er iig heel blij mee, vooral met mijn 1,1 (!!) puntquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef loecje het volgende:
dat lijkt mij wel. 1 huisvuilpas per huishouden las ik ergens op de gemeente site.
maar mooi ja dat je zover bent opgeschoven. ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die de studio's afwijzen. bij andere kamers/woningen weet je pas bij bezichtiging hoe het eruit ziet. maar over de studio's is genoeg info beschikbaar, zeker als je een beetje gaat googlen.
Inderdaad, valt wel heel erg op vanaf dit punt met het zonlicht. Ja naast m'n tafel staat een kastquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Het lijkt net alsof er barok behang op de muren hangtMaar tof! Volgens mij is dit de meest praktische manier. Heb je naast je tafel ook nog een kledingkast?
ik ga wat anders in elkaar knutselen. iets met schroefoogjes, ijzerdraad en kroonsteentjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
RTS91, ik ben trouwens wel benieuwd hoe je het hebt ingericht?
Ik was vandaag trouwens aan het werk (Gamma) en was een klant aan het helpen die van die draadjes en oogjes zocht om dingen op te hangen! Best nog prijzig: 3.99 voor 1 zo'n setje.
Zou je denken, jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef loecje het volgende:
achja dat merk je snel genoeg. en anders zijn er idd afspraken nodig. maar lijkt me toch dat iedereen wel wijs genoeg is om snachts de muziek zachter te zetten.
het scheelt al wel dat de vloer goed geïsoleerd is. helemaal stil krijg je het toch niet.
Ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:06 schreef Perzikvrucht het volgende:
Dat is wel erg jammer. Ik ben zelf wel van de feestjes/vrienden uitnodigen en dat is vooral lastig voor mijn buren. Tenzij zij natuurlijk ook zo zijn, dan valt wel er weel deal te sluiten.
Precies, even afwachten dus. Er komt natuurlijk in ieder geval een house warming!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:09 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ik ookDaarom vind ik het ook niet heel erg dat m'n buurman ook wel van wat muziek houd...En ja, die zijn meestal door de week...
dat vroeg ik me ook nog af. is het storend dat je bed uitsteekt? zo'n hoekje waar je steeds tegenaan gaat lopen of valt dat wel mee.quote:Op zondag 3 april 2011 03:48 schreef dery1990 het volgende:
@RTS91
Hey, hoe groot is jouw bed? 200x140?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |