SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
quote:
Weer bsod?quote:
Laat me raden, weer een BsoD?quote:
Good ol' PS3quote:
quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Morthill het volgende:
review van Arrival arriveert morgen enigszins vertraagd, het is niet mijn schuld
Netjes, alles loopt lekker dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ook alles lekker, lekker aan het werk zowel bij de werkgever als voor de eigen zaak
ik zat vooral te twijfelen hoe hard ik de DLC de grond in moest trappenquote:
omgquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef koei het volgende:
http://www.helpmesellmorebooksthanjustinbieber.com/head.html
Kom je ook slapen?quote:
mét yoostar 2!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:21 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is dat toch voor een lijpprogramma
quote:Op vrijdag 1 april 2011 04:43 schreef Morthill het volgende:
wat is het gvd vroegen ik ben alweer drie kwartier op
blijven rollen.quote:
Als ik heen en weer rol val ik nog steeds het bed niet uitquote:
Altijd wel wat tegenvallertjes natuurlijk, maar niets dat out of control isquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Solique het volgende:
Ben ik weer
[..]
Netjes, alles loopt lekker dus.
GBquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:23 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Altijd wel wat tegenvallertjes natuurlijk, maar niets dat out of control isHoe gaat het bij jou, heb je al een vervangende auto (kunnen uitkiezen)?
En shar ik maak op mijn werk management informatie systemen voor ziekenhuizen, doe analyses op veranderingen in de zorg en ik werk aan doelmatigheid in ziekenhuizen.
Geen idee, slaap kut en ben elke dag compleet gebroken na 1 uur.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Heb je toch nog last van je ongeluk Solique?
* Kuukske knuffelt het scherm.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
Geen idee, slaap kut en ben elke dag compleet gebroken na 1 uur.
Tevens totaal nergens zin in.
Nietesquote:
Slimquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske knuffelt het scherm.
Arm ding. Wat kut.
[..]
Nietes, ik heb er een dubbele knoop in gedaan vandaag.
HAHA JA 1 APRIIIIIILquote:
Lijpe shit ouwequote:
Wel voor een lelijke prijs?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan Shivering isles of Oblivion GOTy maar niet vinden voor een mooie prijs
Ik vind Bethesda een incompetente ontwikkelaar die beschamend buggy games publiceert/uitbrengt en er nog mee weg komt ook..quote:
Oblivion was toch wel vet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind Bethesda een incompetente ontwikkelaar die beschamend buggy games publiceert/uitbrengt en er nog mee weg komt ook..
Daarnaast hebben ze Fallout verneukt
Oblivionquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oblivion was toch wel vet?
Alhoewel lang niet zo vet als Morrowind. Die game zou ik ook wel een HD versie van willen hebben
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
OblivionMet zoveel plezier de sidequests gespeeld en toen ik aan de mainquest begon was ik het na 10 minuten zat...
Dank u voor het uitleggen van mijn diepgewortelde haat tov Oblivion.quote:
Het is ook geen slechte game. Ik vind het alleen niet FallOut waardig. De enige overeenkomsten zijn de PIP boy en het VATS systeem en het laatste maakte de game gewoon saai. Ik vond het ook zo lomp. Sta je een meter voor een vijand, schiet je (real time) point blank op z'n knar, schiet je mis. Vond dat zo lomp overkomen. Turn based werkt dat prima maar in FPS mode is dat gewoon lomp.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Dank u voor het uitleggen van mijn diepgewortelde haat tov Oblivion.
Maar moet eerlijk bekennen dat ik FallOut3 (met DLC-packages) wel tot de platinum trophy heb uitgespeeld. Die beviel me wel op een of andere manier.
Misschien dat ik FallOut3 daarom wel trok.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is ook geen slechte game. Ik vind het alleen niet FallOut waardig. De enige overeenkomsten zijn de PIP boy en het VATS systeem en het laatste maakte de game gewoon saai. Ik vond het ook zo lomp. Sta je een meter voor een vijand, schiet je (real time) point blank op z'n knar, schiet je mis. Vond dat zo lomp overkomen. Turn based werkt dat prima maar in FPS mode is dat gewoon lomp.
De teaser die opende met de befaamde woorden "War.. War never changes.." bezorgden me kippenvel toen ik die voor het eerst zag..
Totdat ik hem speelde.. Deceptie..
Nee, wel 2x dat je het lomp vond en 1x dat het lomp is.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:53 schreef Fallen het volgende:
Nee, wel 2x dat je het lomp vond en 1x dat het lomp is.
Maar dat het lomp was, dat had je nog niet gezegd.
WHAHAHAHAHA....
FF Xquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien dat ik FallOut3 daarom wel trok.
De vorige FallOut games zijn volledig aan mij voorbij gegaan en ik ben soms een lompe gamer. Maar vooral een luie, dus altijd VATS aanslingeren, hoofd selecteren en vuren.
Of eigenlijk meer dit: VATS selecteren, naar de keuken voor een kop koffie, koekje pakken, bordjes omspoelen, gaan zitten en hoofd selecteren en vuren.
Daarom vond ik Final Fantasy X ook heel tof, turn based en dan gewoon even iets anders gaan doen. Die semi-turn based action thingies trek ik slecht. Dan moet ik gaan opletten en strategische keuzes maken.... hallo, ik ben aan het gamen om te ontspannen na een lange dag, niet om te stressen.
lol wtf zit dat er echt inquote:
Turn basedquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:55 schreef Tain het volgende:
[..]
FF XIk vind dat turn based echt zo saai
Boooeh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:55 schreef Tain het volgende:
[..]
FF XIk vind dat turn based echt zo saai
Sfeer was fantastisch, maar ik houd niet van de FF manier van vechtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Boooeh!
Final Fantasy X is echt
HD-remake = instant buy
[ afbeelding ]
Lulu....
Haha SF is een halve crimineelquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had bijna een bon voor over de stoep fietsen______________
Stadswacht
Terechtquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Stadswacht
Wáárom moest ik lachenquote:
Je durft niet op de grote weg?!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Stadswacht
Niet eens de moeite doen om een berichtje te schrijven en dan met een linkje naar het eerste "screenshot".quote:
Moeite doen voor 1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niet eens de moeite doen om een berichtje te schrijven en dan met een linkje naar het eerste "screenshot".
tsk tsk...
ja... en dan ook nog Fok!-publiek....quote:
Tot op het tandvlees....quote:
Au.quote:
Mja, ik kan wel zeggen dat je nog even moet doorbijten, maar daar wordt het niet beter van.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:44 schreef Fallen het volgende:
Mja, ik kan wel zeggen dat je nog even moet doorbijten, maar daar wordt het niet beter van.
Je kan ook 2 uur spelletjes gaan zitten spelen op Facebook.
quote:
Meestal ben ik dan al wel klaar ja. Speel je Frontierville trouwens?quote:
FFXquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Boooeh!
Final Fantasy X is echt
HD-remake = instant buy
[ afbeelding ]
Lulu....
Heb zowat alle games weg gedonderd, werd er gek van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Meestal ben ik dan al wel klaar ja. Speel je Frontierville trouwens?
Ja, herkenbaar. Alleen jammer van die Dark Aeons....quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
FFX, ik heb echt een paar honderd uur in dat spel zitten
Kreeg 1000 messages per dag, was niet bij te houden.quote:
Oh da's wel verrekte veel ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:58 schreef Solique het volgende:
Kreeg 1000 messages per dag, was niet bij te houden.
Ben nog wel andere games aan het doen die stuk rustiger zijn.
Ja, niet leuk meer. Nu gelukkig niet meer dan 100 messages per week dus goed bij te houden.quote:
Sinds ik zo'n beetje alle games heb geblokkeerd, hoor ik van een aantal mensen helemaal niks meer. Die gebruikten de games om af en toe nog wat berichtjes te sturen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Kreeg 1000 messages per dag, was niet bij te houden.
Ben nog wel andere games aan het doen die stuk rustiger zijn.
Heb ik ook gedaan, echt heerlijk rustig inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sinds ik zo'n beetje alle games heb geblokkeerd, hoor ik van een aantal mensen helemaal niks meer. Die gebruikten de games om af en toe nog wat berichtjes te sturen.
Wel lekker rustig nu.... [ afbeelding ]
dark yojimbo was echt een bitch , die moest je 5 keer verslaan en je kon niet saven tussen door.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Alleen jammer van die Dark Aeons....
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Alleen jammer van FF X
[ afbeelding ]
Radioactieve visjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:26 schreef Poit het volgende:
Vanavond lekker sushi kanen![]()
jam jam, gimme some!!!
Fuck you whale! Fuck you dolphin!quote:
Ik eet niets wat geen licht geeft!quote:
Hype??quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef Fallen het volgende:
Gadver de gadver, ik hoop dat die Sushi-hype binnenkort een keer over is.
Ik vind het niet te vreten, maar elke keer als ik met vrienden wil gaan eten of iets bestellen, dan zijn er altijd weer meerdere malloten die Sushi voorstellen.
Sushi-hype...
ik heb die dingen ook geblokt op facebook, ik werd gek van de uitnodigingenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb zowat alle games weg gedonderd, werd er gek van.
Frontierville ook weg gedonderd.
Uitnodigingen vielen mee, meer de vragen voor spullen of dingen ontvangen, etc.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb die dingen ook geblokt op facebook, ik werd gek van de uitnodigingen
ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Uitnodigingen vielen mee, meer de vragen voor spullen of dingen ontvangen, etc.
Dat gezond valt ook wel tegen, maar als je daar op gaat letten dan mag je niks meer etenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Hype??
Sushi is gewoon fucking lekker!
En nog gezond ook!
Nu alles weg gedonderd of geblocked op 4 na ofzo, en is stuk rustiger.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ikgeitjes en weet ik et ..
FBquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu alles weg gedonderd of geblocked op 4 na ofzo, en is stuk rustiger.
Niet dat mijn FB iets nuttigs heeft.
Oh, ben je er zo 1quote:
Vrouwen zijn toch nooit dronken, die hebben dan alleen iets te veel op.quote:
Ik werk al lang voor Kim johquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:03 schreef badboynova het volgende:
poit ik heb je opgegeven voor het nieuwe tv programma (wild west) dat binnen kort op omroep west komt.
Nou, dat kan ik wel tegensprekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch nooit dronken, die hebben dan alleen iets te veel op.
Heb deze al sinds de meetquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Als iedereen nou elke 2 topics een ander UI heeft dan is er ook geen beginnen meer aan GVD
Goed ideequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Als iedereen nou elke 2 topics een ander UI heeft dan is er ook geen beginnen meer aan GVD
Was dat niet minder dan twee topics geleden?quote:
Hoezo? Hè? Wat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb nu al een heleboel UI's tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik dacht altijd dat het een hondenkoekje wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al jaren een botje. Ik ga zo maar eens naar huis trouwens.
Ambtenaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:43 schreef Kuukske het volgende:
ooh dus dat is geen derde beenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:43 schreef Kuukske het volgende:
Nooit dronken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch nooit dronken, die hebben dan alleen iets te veel op.
quote:
Jemig probeer ik vrouwen een beetje goed te praten, nog niet goed.quote:
doe niet zo schizofreen gek!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Sharana en Solique en Tain en weet ik veelquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
doe niet zo schizofreen gek!
Wie heb er nou weer een nieuwe ui?
Jamaar blijkbaar deed mijn vorige ui opwekken dat ik een bitch ben ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sharana en Solique en Tain en weet ik veel
Jessica Rabbit == bitch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar blijkbaar deed mijn vorige ui opwekken dat ik een bitch ben ofzo
Ow, nou dan euh... is alleen die van Sharanananana me opgevallen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sharana en Solique en Tain en weet ik veel
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, nou dan euh... is alleen die van Sharanananana me opgevallen.
Zal ik die van mij ook weer aanpassen? Ben deze ook weer wel een beetje zat.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar blijkbaar deed mijn vorige ui opwekken dat ik een bitch ben ofzo
Jessica Rabbit =quote:
Jemig, alweer gewijzigdquote:
Niet een bepaald persoon, character, onderwerp of iets wat je leuk vind?quote:
Ik had altijd jessica want vrouw met rood haar + tetten enzeuquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet een bepaald persoon, character, onderwerp of iets wat je leuk vind?
Waarom dan niet gewoon weer Jessica Rabbit?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had altijd jessica want vrouw met rood haar + tetten enzeu
Of tettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon weer Jessica Rabbit?
Of een foto van mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja ben al aan t kijken voor een leuk plaatjequote:Op vrijdag 1 april 2011 15:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niets mis mee tochquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had altijd jessica want vrouw met rood haar + tetten enzeu
Daar kijk ik misschien niet zo graag naar?!quote:
quote:
It's funny because it's truequote:
Hehe, als er iemand is die veel van ME weet dan ben jij het welquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:56 schreef Morthill het volgende:
http://www.xboxonly.nl/reviews/2047/Mass_Effect_2:_Arrival/
Daar is ie dan
en die reactie van een userwat een gruwelijke fail
Haha wat een kutuserquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:56 schreef Morthill het volgende:
http://www.xboxonly.nl/reviews/2047/Mass_Effect_2:_Arrival/
Daar is ie dan
en die reactie van een userwat een gruwelijke fail
1 APRILL!!!quote:
Dat is ook het enige waar ik naar keek. Sorry maar ik lees sowieso geen reviews meer. Maar het cijfer viel me nog mee als ik kijk naar hoe hij hier te keer ging. Ik had 1 ster verwachtquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha wat een kutuseralleen naar het cijfer gekeken kortom! Zoals bijna altijd wel het geval is...
Ik had ook bijna 1 ster gegevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waar ik naar keek. Sorry maar ik lees sowieso geen reviews meer. Maar het cijfer viel me nog mee als ik kijk naar hoe hij hier te keer ging. Ik had 1 ster verwacht
Nog 20 minutenquote:
dan speel je geen Mass Effect 2, maar Call of fucking Duty stelletje fucking retards. Waar de fuck hebben jullie leren reviewen.quote:If you don't mind combat-focused, linear missions
ME is een aaneenschakeling aan linaire missies hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef Morthill het volgende:
de conclusie van IGN
[..]
dan speel je geen Mass Effect 2, maar Call of fucking Duty stelletje fucking retards. Waar de fuck hebben jullie leren reviewen.
truth, maar het draait om het verhaal en de interactie, je speelt de game niet voor de lineare combat-missiesquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
ME is een aaneenschakeling aan linaire missies hoor.
Truth.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
truth, maar het draait om het verhaal en de interactie, je speelt de game niet voor de lineare combat-missies
zijn we het toch weer mooi eensquote:
Dan is Arrival helemaal niks voor jou, de eerste vijf minuten kun je sneaken en daarna is het non-stop schieten op alles wat beweegt. De missie biedt niks meer dan dat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:18 schreef Kn0x het volgende:
Het enige dat ik niet lekker vond spelen aan ME was juist de stealth. Je MOET praktisch altijd enemies verslaan terwijl ik soms een andere weg wil nemen of door te cloaken langs iemand wil sluipen. Maar mn teamgenoten verkloten dat altijd door toch op vijanden te knallen.
Dude je moet het systeem verslaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef SuperFruitig het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU
echt de hele dag liggen hengsten op iets binnen mijn programmatuur. Kreeg de hele tijd een 'null' trace dit dat echo hier daar niks godverdomme.
Wordt het object dus eerder aangeroepen dan het geplaatst is ofzo, ik dus helemaal van FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Iets wat eigenlijk 4 minuten werk was knap 4 uur werk.
IK GA NAAR HUIS IK BEN KAPOT.
Dat is ook lang genoeg idd! En de ICE is erg relaxt! Zorg alleen wel dat je je paspoort bij je hebt want ze pikken er wel random mensen uit voor paspoort controlequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef Morthill het volgende:
ik ga toch naar de Gamescom dit jaar, hotel is geboekt inmiddelsde 16e per ICE richting Keulen en dan de 19e weer terug. Kan ik mooi foto's maken van opening en eindfeest van de KEI nog
Je moet niet naar rijden, gewoon vriendelijk. Werkt beter....quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef badboynova het volgende:
Tijd voor bier, als een gek met 100 km naar rijden.
paspoort altijd bij me in buitenlandquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ook lang genoeg idd! En de ICE is erg relaxt! Zorg alleen wel dat je je paspoort bij je hebt want ze pikken er wel random mensen uit voor paspoort controleIk had geen geldig paspoort op dat moment want ging er vanuit dat vanwege open grenzen enzo er niet gecontroleerd zou worden
Gelukkig werd ik overgeslagen
sukkeltje...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef SuperFruitig het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU
echt de hele dag liggen hengsten op iets binnen mijn programmatuur. Kreeg de hele tijd een 'null' trace dit dat echo hier daar niks godverdomme.
Wordt het object dus eerder aangeroepen dan het geplaatst is ofzo, ik dus helemaal van FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Iets wat eigenlijk 4 minuten werk was knap 4 uur werk.
IK GA NAAR HUIS IK BEN KAPOT.
Dan ben ik weer vol aan het werkquote:
Shit nee toch?quote:
Ja.. IM JUST A TEEEENAGE DIIIIRTBAG BAAAABY! .quote:
Doei pop, veel plezierquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:47 schreef Fallen het volgende:
Tijd om de deur uit te gaan, lekker te eten, bier te drinken en feestje maken!
Groeten!
Awesomequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja.. IM JUST A TEEEENAGE DIIIIRTBAG BAAAABY! .
En en.. DE HEIDEROOSJES! OMG!quote:
Hier is het Lipsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:14 schreef Misan het volgende:
19 van de 20 mensen vinden het leuk, rara wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als wij hebben Toverkracht
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:14 schreef Misan het volgende:
19 van de 20 mensen vinden het leuk, rara wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Met hoeveel man deed jij dat altijd ook alweer?quote:
Hoezo DEED, je laat het nu klinken alsof we gestopt zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met hoeveel man deed jij dat altijd ook alweer?
dat weten we niet, de laatste keer dat we hem hebben gezien zat hij boven op de autoquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat weten we niet, de laatste keer dat we hem hebben gezien zat hij boven op de auto
Het valt tot nu toe allemaal mee, hij jankt bijna niet.quote:
maar schijten kan 'ie als de beste?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het valt tot nu toe allemaal mee, hij jankt bijna niet.
Net als z'n vaderquote:
Aq heeft nog steeds fijne gedachte aan die warme douche die ik hem gafquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:44 schreef Misan het volgende:
[..]
want z'n vader heeft ook wel eens op jou gescheten?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
Aq heeft nog steeds fijne gedachte aan die warme douche die ik hem gaf
Ik heb zelfs maandag nog geen weekendquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:27 schreef Solique het volgende:
[..]
GB![]()
Geestelijk wat zwaar laatste tijd daarom aankomende week vrij genomen.
Ben echt even toe aan rust en wat afleiding.
Tevens te horen gekregen dat de nu tijdelijke auto is omgezet naar een vaste auto voorlopig.
Maar ben toch aan het kijken naar een andere baan omdat ik de detachering zat bent.
Vandaag tevens laatste dag dat ik op Amsterdam Zuid werkt, mag na de vakantie naar Amsterdam Zuid-Oost.
Dit kan gewoon niet eens samengaanquote:However if you are a Mass Effect 2 junkie, you might find a sliver of entertainment value in Arrival, assuming you love fighting solo and don't give a hoot about the story arc.
Dude! Sick!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:44 schreef Misan het volgende:
[..]
want z'n vader heeft ook wel eens op jou gescheten?
Nou, spoiler, niet iedereen van de zes miljard mensen op aarde denkt hetzelfde en enkele vreemde mensen zullen vast wel meer genieten van het lineaire-gangen gedeelte en verhaalloze solo-geblabla.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef Morthill het volgende:
ik dacht dat IGN's conclusie over Arrival raar was, maar ze zijn overtroffen
[..]
Dit kan gewoon niet eens samengaanHoe kun je een ME2-junkie zijn en geen fuck geven om het verhaal en houden van solo fighting.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hier is het Lipsmaar ik snap wat je bedoelt. Altijd leuk als mijn zusje langskomt, eerst van nee ik ga niet zingen en dan een uur lang uit haar dak gaan omdat ik mijn iPod aangesloten heb
Dan worden de ergste nummers gekozen om te zingenMisschien morgen maar wat regelen. Zoiets moet je niet alleen doen
Gigantische QFTquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nou, spoiler, niet iedereen van de zes miljard mensen op aarde denkt hetzelfde en enkele vreemde mensen zullen vast wel meer genieten van het lineaire-gangen gedeelte en verhaalloze solo-geblabla.
Ja, dat klinkt wel als een traumatische ervaring, hoe durven ze je niet meer lastig te vallen met een gesprek maar met een fyler en nog erger, een prettige dag te wensenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:39 schreef Flodder450 het volgende:
Fucking Jehova getuigen
"Dag jongeman weet jij wat jesus allemaal heeft gedaan voor ons?"
"err"
"hier een flyer"
"nee bedankt,niet geinterreseerd"
"Oh ok"
"nog een prettige dag verder"
*Slaat deur keihard dicht*
*alle sloten erop*
zucht
eerder dat ze mn tijd vergallenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel als een traumatische ervaring, hoe durven ze je niet meer lastig te vallen met een gesprek maar met een fyler en nog erger, een prettige dag te wensenstelletje sociale klootzakken
Even groot als de kans dat elke willekeurige IT-afdeling een probleem oplost in het weekendquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat de it-afdeling van de fontys een probleem oplost in het weekend?
Raar dat we zo omgaan met mensen die gewoon vriendelijk zijn eigenlijk. Wat zijn we een harde maatschappijquote:
Niemand kan inloggen. Alle documenten staan op n@tschool (dat is sowieso al vragen om problemen natuurlijk) en volgende week zijn er tentamens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Even groot als de kans dat elke willekeurige IT-afdeling een probleem oplost in het weekend(wat voor probleem?)
Ook met mensen die opbellen om je iets te verkopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Raar dat we zo omgaan met mensen die gewoon vriendelijk zijn eigenlijk. Wat zijn we een harde maatschappij
Ze Zagen hem, en sproeide gelijk wij water over dat duivels jongquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
Lol de jehova's zitten achter flodder aan!
Maar die geven je niet simpelweg een flyer om daarna je direct een prettige dag te wensen en weg te gaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook met mensen die opbellen om je iets te verkopen
De helft viel wegquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar die geven je niet simpelweg een flyer om daarna je direct een prettige dag te wensen en weg te gaan
Duivelsgebroed is het! Die moet je met een kruis en shit op afstand houden!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze Zagen hem, en sproeide gelijk wij water over dat duivels jong.
Doe maar gelijk 3 spie's door het hartquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Duivelsgebroed is het! Die moet je met een kruis en shit op afstand houden!
Al is bij bellers dan wel het punt dat ze niet ophangen soms, je echt drie keer moet zeggen geen interesse. Ik snap dat je je werk doet enzo, maar kom op zeg. (niet dat ik ga schelden, hooguit lichte irritatie)quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De helft viel weg![]()
Ik bedoelde dat sommige mensen trots zijn dat ze die helemaal uitschelden en doen terwijl die ook gewoon hun werk doen en je ook gewoon kunt zeggen van geen intresse bedankt en daag.
Ja oke dat is ook wel zo ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Al is bij bellers dan wel het punt dat ze niet ophangen soms, je echt drie keer moet zeggen geen interesse. Ik snap dat je je werk doet enzo, maar kom op zeg. (niet dat ik ga schelden, hooguit lichte irritatie)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Doe maar gelijk 3 spie's door het hart
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hou afstand duivelsgebroed!
Zo heb ik flodder weg kunnen krijgen
Hoax, losse flodder speelt enkel 8bit games.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:24 schreef AQuila360 het volgende:
BBN besef jij wel dat Flodder degene is die de 7 torens van het WTC complex op schaal heeft nagemaakt in Minecraft
HERP, 5 van die torens zijn gewoon grond.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:24 schreef AQuila360 het volgende:
BBN besef jij wel dat Flodder degene is die de 7 torens van het WTC complex op schaal heeft nagemaakt in Minecraft
Yeah ik zag het ook al. Precies die twee ga ik ook halen zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:49 schreef Morthill het volgende:
Beauty & the Beast en Rapunzel opgepikt voor samen 20 eurovet handig die aanbieding bij de Free Record Shop,
Die aanbieding geldt bij elke winkel momenteelquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:49 schreef Morthill het volgende:
Beauty & the Beast en Rapunzel opgepikt voor samen 20 eurovet handig die aanbieding bij de Free Record Shop,
i know, al gezienquote:
nee, ze zijn de contact met jouw werkelijkheid kwijt net als dat jij het contact met hun werkelijkheid kwijt bentquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:26 schreef Morthill het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)pman-verdubbeld.html
De beloning voor Lloyd Blankfein, topman bij de Amerikaanse bank Goldman Sachs, is in 2010 bijna verdubbeld ten opzichte van een jaar eerder. [...] In 2010 daalden de inkomsten met 38 procent als gevolg van tegenvallende handelsresultaten op de beurs.
wat de shit, die lui zijn het contact met de werkelijkheid echt volledig kwijt.
vind het voornamelijk erg voor die automobilist dat hij mensen aanrijdt die daar niet horen te lopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:16 schreef AQuila360 het volgende:
Twee scouts verongelukt in Bergeijk
Damn hard! Die droppings waren altijd super tof maar wel link soms
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:40 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, ze zijn de contact met jouw werkelijkheid kwijt net als dat jij het contact met hun werkelijkheid kwijt bentin het kader van algemene nuanceringen
nuance is voor politiciquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:40 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, ze zijn de contact met jouw werkelijkheid kwijt net als dat jij het contact met hun werkelijkheid kwijt bentin het kader van algemene nuanceringen
Daarom moeten ze bij ons ook altijd tegen het verkeer inlopen en reflecterende hesjes aan.... maar belangrijker nog, alleen over de weg indien strikt noodzakelijk, anders fietspad en stoep. En zelfs bij het fietspad links lopen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef Misan het volgende:
[..]
vind het voornamelijk erg voor die automobilist dat hij mensen aanrijdt die daar niet horen te lopen
thuis op het balkon met een drankje en een boek (nu even aan het afwassen). Blij dat ik niet hoef te werkenquote:
Inderdaad! Maar ja zal er toch aan moeten geloven ben ik bangquote:
Dude we moeten even squad-based wat gaan doen, want online is een bloody bende, iedereen doet maar wat, het raakt kant nog wal.quote:
Kutkattenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:45 schreef Misan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e/vogel_vs._kat.html
Stephen Colbert is sowieso awesomequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:54 schreef Morthill het volgende:
http://www.latenightwithj(...)roots-4-1-11/1317553
Er is in woorden niet te omschrijven hoe episch gaaf dit is
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | #include using namespace std; void main() { int years; int conditie = 100; for(years = 0; years < nerdbeing.length; years++) conditie -= years; cout << conditie << endl; } |
ik begrijp het (sort of), dat is engquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Welgeteld 31 minuten geboard. Ben _helemaal_ kapot
[ code verwijderd ]
true, maar zelden zo legendarisch als in die video.quote:
Dat is heel niet waar, want je conditie is al negatiefquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Welgeteld 31 minuten geboard. Ben _helemaal_ kapot
[ code verwijderd ]
Waarom niet, nog niet klaar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:44 schreef Poit het volgende:
Damn, nog geen verhuizing van de kast, wel wat foto's straks.
Eindelijkquote:
Inderdaad een erg lekker weertjequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:52 schreef Poit het volgende:
waarom niet? te lekker weer om hard te werken en ik mis wat bouten om de joysticks vast te maken. Hij staat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |