En toen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef tralalala het volgende:
Peter zat pas 4 rijen achter me in de Arena.
quote:Vieze keukens gezocht!
Voor een nieuw seizoen van De Smaakpolitie zijn we weer op zoek naar vieze keukens. Ken je iemand met een hele smerige, vieze, ranzige keuken of koelkast? Waar Rob zeker een keer langs moet komen? Mail ons op smaakpolitie@sbsonline.nl of bel met 036-5472829 .
Geen ideequote:
Mijn keuken is schoonquote:
En als ze nou samen zijn?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:32 schreef Maraca het volgende:
En ik wil Rob niet op bezoek hebben, alleen Alberto
Dan sturen we special voor jou alleen Alberto, moet hij wel een snelcursus krijgen over rubbertjes checken !quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:32 schreef Maraca het volgende:
En ik wil Rob niet op bezoek hebben, alleen Alberto
Als ik hem zo hoorde in UiN heeft hij genoeg kennis over rubbertjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dan sturen we special voor jou alleen Alberto, moet hij wel een snelcursus krijgen over rubbertjes checken !
Nee, doe daar niet aan meequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Iemand al 1-april grappen uitgehaald?
Punaise op de stoel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En je leerlingen?
Geen scheetkussen op jou stoel neergelegd of zout in je koffie gedaan?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:02 schreef Doler12 het volgende:
Een bloedmooie lerares op een Nederlandse school is deze week huilend de klas uitgerend om vervolgens niet meer terug te keren. Bijna alle 825 leerlingen van de Rotterdamse school hebben de pikante kiekjes van de 22-jarige Maraca gezien.
De foto's van de mooie lerares, die enkele jaren geleden werd gekroond tot Miss-Zuid-Holland, zijn gemaakt door een collega-lerares op de prestigieuze school Harrow. Deze lerares, professioneel fotografe Fiona Corthine, had de topless kiekjes op een USB-stick laten staan en vervolgens laten slingeren op school.
Een van de leerlingen van de school, waarvan het schoolgeld 30.000 euro per jaar bedraagt, ontdekte de foto's. Razensnel werden de foto's verspreid onder de rest van de leerlingen, docenten en zelfs keukenpersoneel.
Maraca is huilend de klas uitgerend en is sindsdien op de vlucht. De directeur van de school betreurt het incident. De school heeft de zaak in onderzoek.
Boehoe, staat het nu ook al op internet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:02 schreef Doler12 het volgende:
Een bloedmooie lerares op een Nederlandse school is deze week huilend de klas uitgerend om vervolgens niet meer terug te keren. Bijna alle 825 leerlingen van de Rotterdamse school hebben de pikante kiekjes van de 22-jarige Maraca gezien.
De foto's van de mooie lerares, die enkele jaren geleden werd gekroond tot Miss-Zuid-Holland, zijn gemaakt door een collega-lerares op de prestigieuze school Harrow. Deze lerares, professioneel fotografe Fiona Corthine, had de topless kiekjes op een USB-stick laten staan en vervolgens laten slingeren op school.
Een van de leerlingen van de school, waarvan het schoolgeld 30.000 euro per jaar bedraagt, ontdekte de foto's. Razensnel werden de foto's verspreid onder de rest van de leerlingen, docenten en zelfs keukenpersoneel.
Maraca is huilend de klas uitgerend en is sindsdien op de vlucht. De directeur van de school betreurt het incident. De school heeft de zaak in onderzoek.
Hier staan de foto's van Maracaquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Boehoe, staat het nu ook al op internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.. ga zo wel even pauze houden want ben al sinds kwart voor 8 hierquote:
Ja, zeker aangezien de deadline maandag isquote:
Op het toneel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zeker aangezien de deadline maandag isMaar goed, dan sta ik op het toneel
Waar is den Champagne?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef Doler12 het volgende:
Het eerste slotje van Maraca!
examentraining
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef Doler12 het volgende:
Het eerste slotje van Maraca!
examentraining
quote:
Jepquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:32 schreef Doler12 het volgende:
En al die pubertjes die straks examen gaan doen, dat word vast een drukke tijd!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
JepMaar dan heb ik het waarschijnlijk zelf ook minder druk en gaat het helemaal goed komen
![]()
Ik droomde vannacht over AlbertoOp Windesheim (Zwolle) hadden ze een soort beurs hadden met allemaal bekende mensen en hun vakgebied en Alberto gaf zijn presentatie over journalistiek in de gymzaal
Alleen dat zag ik later pas op tv want ik zat bij economie
Lol gekke dromen zijn dat!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
JepMaar dan heb ik het waarschijnlijk zelf ook minder druk en gaat het helemaal goed komen
![]()
Ik droomde vannacht over AlbertoOp Windesheim (Zwolle) hadden ze een soort beurs met allemaal bekende mensen en hun vakgebied en Alberto gaf zijn presentatie over journalistiek in de gymzaal
Weet je alle spiektips van je leerlingenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Ik droomde vannacht over AlbertoOp Windesheim (Zwolle) hadden ze een soort beurs met allemaal bekende mensen en hun vakgebied en Alberto gaf zijn presentatie over journalistiek in de gymzaal
Flesjes weghalen, schoolpennen gebruiken?quote:Op zondag 3 april 2011 11:55 schreef Maraca het volgende:
Nee, dat nietMaar we maken het ze wel moeilijk om te spieken
Nou, dat ook weer niet. Maar als het een grote groep is zijn we sowieso met meerdere personenquote:Op zondag 3 april 2011 14:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Flesjes weghalen, schoolpennen gebruiken?
Soggen?quote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef roos85 het volgende:
Maraca help! ik moet eigenlijk aan de studie, maar ik ben teveel aan het soggen
Ik kan je niet helpen, want ik doe het zelf ookquote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef roos85 het volgende:
Maraca help! ik moet eigenlijk aan de studie, maar ik ben teveel aan het soggen
ben je docent?quote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen, want ik doe het zelf ookBen maar werkstukken na gaan kijken om een beetje nuttig bezig te zijn
Ik denk het 2equote:Op zondag 3 april 2011 14:40 schreef Maraca het volgende:
Of ik ben veel werkstukken kwijtgeraakt of veel mensen hebben hem niet ingeleverd
Economiequote:
waar moeten die werkstukken over gaan dan?quote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Economie![]()
En ik denk (hoop) ook het laatsteGa zo wel even kijken in mijn schooltas of ik wat verdwaalde verslagen zie.. Heb er ook nog een paar via de mail gekregen
Begroten en budgetterenquote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar moeten die werkstukken over gaan dan?
quote:Bruidenoplichtster
Wat voor de aanstaande bruiden de mooiste dag van hun leven moet worden verandert in een nachtmerrie. Zondag 3 april ziet u hoe Alberto Stegeman op het spoor komt van Aranka D. De 25-jarige oplichtster laat al jaren een spoor van oplichting en ellende achter zich. Via het internet biedt ze trouwjurken aan die uiteindelijk kapot, te laat of helemaal niet worden geleverd. Hoewel ze onvindbaar lijkt weet Undercover in Nederland haar te vinden en met de verborgen camera wordt haar oplichting vastgelegd. De oplichtster weet tijdenlang uit handen van tientallen slachtoffers, maar ook van de politie te blijven. Tot Alberto Stegeman haar vindt.
Ik heb er 11 van de 16, dus mis ik er nog 5. Morgen maar eens op school kijken of daar nog wat verslagen liggen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aha, Hoeveel werkstukken mis je dan nog?
anders moeten ze 'm opnieuw uitprinten/opsturenquote:Op zondag 3 april 2011 14:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb er 11 van de 16, dus mis ik er nog 5. Morgen maar eens op school kijken of daar nog wat verslagen liggen.
Ik mail ze vanavond wel even.quote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
anders moeten ze 'm opnieuw uitprinten/opsturen
Ik zouy ze voor de zekerheid een mailtje sturenquote:Op zondag 3 april 2011 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mail ze vanavond wel even.Van 2 weet ik zeker dat ik hem niet heb gekregen (die willen ook vrijstelling voor mijn les, die ze niet krijgen
) En die andere 3 kan ik me ook zo niet herinneren en die kan ik even een mailtje sturen..
quote:Op zondag 3 april 2011 15:25 schreef tralalala het volgende:
MotoGP was![]()
![]()
![]()
Daar kan de F1 nog wat van leren.
Ik zit nu Manchester City tegen Sunderland te kijken.. Maar vanavond Koos, Vuur, Douanes,quote:
quote:
Viel mij laatst ook al opquote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef Maraca het volgende:
Wat rijden er trouwens veel zwarte Hyundai Santa Fe's in Nederland
quote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Viel mij laatst ook al op. Maar Alberto zit er nooit in
Kloptquote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Viel mij laatst ook al op. Maar Alberto zit er nooit in
Alberto wil ook moordzaken oplossen. zie je het al voor je?quote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Peter is jaloers op onze Alberto
Pardon?! Pardon?! Je hebt haar vermoord!quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0 Man City
[..]
Alberto wil ook moordzaken oplossen. zie je het al voor je?
Alberto op de toon van Peterquote:Op zondag 3 april 2011 18:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pardon?! Pardon?! Je hebt haar vermoord!
Ze spreken allebei even goed Engelsquote:
Tenminste beter dan mietjes voetbal in NLquote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Engels voetbal, serieus, who cares
Stoer toch?quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je hele image is anders maraca, en hou je van anime?
Oplichterij van bruidsparen.. Kapotte bruidsjurken, die aankomen of jurken die helemaal niet aankomenquote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
En wat is er vanavond bij albertoooooooo?
windesheimquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Maraca het volgende:
Maar ik ga nog even studeren voordat Alberto () op tv is
quote:Bruidenoplichtster
Wat voor de aanstaande bruiden de mooiste dag van hun leven moet worden verandert in een nachtmerrie. Zondag 3 april ziet u hoe Alberto Stegeman op het spoor komt van Aranka D. De 25-jarige oplichtster laat al jaren een spoor van oplichting en ellende achter zich. Via het internet biedt ze trouwjurken aan die uiteindelijk kapot, te laat of helemaal niet worden geleverd. Hoewel ze onvindbaar lijkt weet Undercover in Nederland haar te vinden en met de verborgen camera wordt haar oplichting vastgelegd. De oplichtster weet tijdenlang uit handen van tientallen slachtoffers, maar ook van de politie te blijven. Tot Alberto Stegeman haar vindt.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oplichterij van bruidsparen.. Kapotte bruidsjurken, die aankomen of jurken die helemaal niet aankomen
Dat is lekker makkelijk je diploma halen. Las ik op geenstijlquote:
inderdaad, iemand anders je test laten doenquote:Op zondag 3 april 2011 18:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk je diploma halen. Las ik op geenstijl
WcPotquote:Op zondag 3 april 2011 18:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
volgende week nieuw seizoen Peter r. de vries
Hoi ik ben er ook weer bij vanavond of hadden jullie mij al gemist vandaagquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Peter
al zijn de meeste fokkers geen fan van hem
ik ook niet trouwens als hij nog een *$(@ drieluik gaat maken
quote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoi ik ben er ook weer bij vanavond of hadden jullie mij al gemist vandaag
Malquote:Op zondag 3 april 2011 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
serieus? Heb je een MAL
?
Wat is er mis met Windesheim?quote:
Kan niet meerquote:Op zondag 3 april 2011 18:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
eugh.. collegekaart, dat soort shit is zwaar gayquote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan niet meerJe moet je ID, bewijs van inschrijving en collegekaart meenemen om tentamen te mogen doen
Stoerquote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
MAL
Wat voor anime kijk je, wat zijn je favoriten etc etc derp
maak er een aan, dan kunnen we kijken hoe erg we matchen enzo, en dan kunnen we series aanradenquote:
Doe ik even een andere keer.. anders ga ik weer soggenquote:Op zondag 3 april 2011 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maak er een aan, dan kunnen we kijken hoe erg we matchen enzo, en dan kunnen we series aanraden
Neequote:
leukquote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Maraca het volgende:
In mijn nieuwe huis heb ik een mediaspeler. Kan ik allemaal anime downloaden en dan op mijn tv bekijken
Jaquote:
heb je al gekeken wat het probleem is?quote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaAlleen met .vob bestanden heeft hij moeite
Nee, want toen ging ik verhuizen. Hij zit nu in een doosquote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb je al gekeken wat het probleem is?
ah,quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, want toen ging ik verhuizen. Hij zit nu in een doosHet geluid valt na een paar seconde weg
Dixie is op tv, dus dat komt goed uit.quote:
ja, serieus zegquote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo te horen hebben ze de drugs al ingenonem.
soppenquote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe ik even een andere keer.. anders ga ik weer soggen
Afkorting stond erbij ergensquote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, waar komt dat nouweer vandaan?
dat was hetquote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag -gen
Voor de gedeelde 1ste plaats dan maarquote:
Dat mag niet zomaar, moet je iets voor geregeld hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef TheKC het volgende:
Dit mag toch gewoon? Stel je werkt in Duitsland en krijgt een auto van de zaak dan is die toch ook op Duits kenteken
Want? Als ik in een auto van een Duitser zou rijden in Nederland zou ik toch ook niet in overtreding zijnquote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dat mag niet zomaar, moet je iets voor geregeld hebben.
blijkbaar welquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Want? Als ik in een auto van een Duitser zou rijden in Nederland zou ik toch ook niet in overtreding zijn
Misschien dan weer niet, omdat de auto niet van jou is? Maar dat is bij deze ook niet.quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Want? Als ik in een auto van een Duitser zou rijden in Nederland zou ik toch ook niet in overtreding zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |