Wat is die zin-kans-loos stil..quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Aflossingsvrij was ontzettend populair in 1995![]()
![]()
![]()
Ontkennen... Je schiet er zo weinig mee op..
[ afbeelding ]
http://www.dnb.nl/binaries/Risico%20op%20de%20hypotheekmarkt_tcm46-222059.pdf
Lekker tegen jezelf aan het praten? Net als op je weblog, beetje reageren op je eigen artikeltjesquote:
Hij heeft gewoon de pest in. Begin van de maand dus heeft net zijn huur moeten betalen denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Lekker tegen jezelf aan het praten? Net als op je weblog, beetje reageren op je eigen artikeltjes
De helft van Nederland is feitelijk failliet.... Nederland, IJsland, Ierland......quote:Volgens DNB zijn dit de meest voorkomende hypotheken van de huishoudens met eigen huis in 2008:
47% Volledig aflossingsvrij
Je moet wat minder kwijlend naar Kees Tekort luisteren jijquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
De helft van Nederland is feitelijk failliet.... Nederland, IJsland, Ierland......
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Censuur-152 het volgende:
De helft van Nederland is feitelijk failliet.... Nederland, IJsland, Ierland......
Nadenken of stellingen neerzetten kan hij niet. Dan zou hij onmiddellijk door de mand vallen en zijn hele weblog mee ten onder trekken. Vandaar dat hij zich beperkt tot selectief quoten. Dan kun je namelijk geen fouten maken....quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Oi BVZ, dat zou betekenen dat hij moet nadenken i.p.v. klakkeloos iets quoten of een filmpje dumpen. Dat zie ik nog niet gebeuren
Dan had er volgens mij toch echt 47% aan faillisementen gestaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Geworden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef Sjabba het volgende:
En we gaan de 4e maand alweer in. Wat een kansloos topic is dit geworden....
Oftewel, de woningmarkt zit gewoon op slot. Zoals voorspeld door vrijwel iedere koper.quote:Er gebeurt gewoon niets, geen herstel geen crash niets....
En in tegenstelling tot de doemdenkers, die voor de 21e maand op rij hun voorspellingen over het doemscenario moeten bijstellen. Ze maken zichzelf nog meer belachelijk dan de 2012 peeps.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Geworden?
[..]
Oftewel, de woningmarkt zit gewoon op slot. Zoals voorspeld door vrijwel iedere koper.
Er gebeurt weldegelijk wat, maar dat zie jij niet. Allerlei persoonlijke drama's die zich bij mensen thuis afspelen. Check het Viva-forum maar!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef Sjabba het volgende:
En we gaan de 4e maand alweer in. Wat een kansloos topic is dit geworden....
Er gebeurt gewoon niets, geen herstel geen crash niets....
Yep, 4,3 miljoen huizenbezitters koopwoningen en Asfyxia focust op een paar huisvrouwen op het VIVA-forum...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:15 schreef tjoptjop het volgende:
Ja ja mensen, zo is het Viva Forum toch maar een officiële bron geworden, en dat in een tijdsbestek van een paar pagina's
Hoppa. Hele mand puppies dood aan ironievergiftiging. Denk aan de puppies zuurtje, blijf gewoon op je blogje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef Censuur-152 het volgende:
Inhoudelijk komt er echt niets uit de leners.
Klopt. Wat we hebben stoppen we in ons eigen leven. Jij geeft het fragiele beetje dat je hebt aan je huisbaas.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef Censuur-152 het volgende:
Inhoudelijk komt er echt niets uit de leners.
Heb je hem echt helemaal afgeluisterd? Ik viel na een minuut al in slaapquote:
Dat heb ik altijd bij zuurtjes filmpjes. Zijn allemaal oud en achterhaald. Saaaaiiiiquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heb je hem echt helemaal afgeluisterd? Ik viel na een minuut al in slaap
Eerst eten dan schijten, drinken dan pissen Whuzz... ik kan er geen speld tussen krijgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij zuurtjes filmpjes. Zijn allemaal oud en achterhaald. Saaaaiiii
En zelfs bij de term achterhaald gaat er geen belletje rinkelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef xenobinol het volgende:
Eerst eten dan schijten, drinken dan pissen Whuzz... ik kan er geen speld tussen krijgen
Viva forum; Drama gegarandeerd!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:11 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Er gebeurt weldegelijk wat, maar dat zie jij niet. Allerlei persoonlijke drama's die zich bij mensen thuis afspelen. Check het Viva-forum maar!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef Censuur-152 het volgende:
Inhoudelijk komt er echt niets uit de leners. Logistisch natuurlijk anders hadden ze niet geleend.
Ik zie een connectie met de term zeepbel...quote:
Dat snabbik nie....quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:12 schreef snabbi het volgende:
Alle inhoudelijke argumenten zijn natuurlijk in den treure besproken, dus gaan we elkaar over en weer maar naar beneden trekken om je eigen gelijk aan te tonen.
Hint...., daarom is het ook het Viva forum.............quote:
quote:a 02 apr 2011, 11:06
CDA: fiscaal voordeel voor 'groene gezinnen'
DEN HAAG - Het CDA wil dat gezinnen met kinderen en mensen die groen en duurzaam consumeren meer bevoordeeld worden in het belastingregime.
Het congres van de christendemocraten heeft zaterdag daartoe twee resoluties aangenomen.
De jongerenafdeling CDJA betoogde dat het gezin de hoeksteen van de samenleving vormt en dat huishoudens met kinderen de maatschappij vitaal houden. Daar hebben volgens de CDA-jongeren ook mensen zonder kinderen baat bij.
Fractievoorzitter Sybrand van Haersma Buma van het CDA in de Tweede Kamer sprak
„Als je een gezin sticht en groen gaat leven, ben je straks volgens deze resoluties wel heel goedkoop uit.”
QFTquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:21 schreef Basp1 het volgende:
Wat een populisten weer wanneer je kinderen neemt ben je op dat moment al helemaal niet meer groen.
http://forum.viva.nl/foru(...)t_messages/107417/48quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:56 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Die teksten!
Serieus, wat een domme wijven. Er nu pas achterkomen dat makelaars oplichters zijn die niks voor je doen...
quote:En Romeo, weet je wat je volgens mij nog in je doemscenario's vergeet (en nee, ik heb geen oogkleppen op, ik weet wat er speelt in de economie, hence mijn vraagprijs): de negatieve berichtgeving over de huizenmarkt.
Ik ben ervan overtuigd dat de hele crisis (waar ik trouwens zelf als ondernemer zorgeloos doorheen ben gehuppeld) niet half zo erg had geleken/was geweest als de berichtgeving in de media de negatieve spiraal niet nog eens een extra slinger had gegeven.
En ik ben er dan ook van overtuigd dat als we eens wat positief nieuws zouden brengen, de markt ook echt wel weer aantrekt. Want er staan inderdaad veel huizen te koop, maar er zijn ook heel veel mensen die heel graag zouden willen en kunnen kopen, maar niet (meer) durven.
quote:Ben inmiddels zo depressief door de aanhoudende negativiteit van Romeo dat ik maar ben gaan strijken
quote:Romeo, het is wat mij betreft niet de boodschap die verkeerd valt, maar vooral de manier van communiceren. Ik zal ook verder niet reageren op je berichten hier.
quote:Het is een handreiking die ik je gaf omdat ik merkte dat je iedereen hier irriteert met je lompe gedrag. Die nam je niet aan. Sterker nog, je werd nog botter en onbeschofter. Waarschijnlijk vind je dat dit allemaal moet kunnen vanwege de Nederlandse, totaal overgewardeerde, directheid. Ik vind het gewoon lomp en gemeen.
quote:Gewoon verschrikkelijk je te moeten overgeven aan een situatie waar je uiteindelijk geen enkele invloed op hebt. Heb daarom met mezelf afgesproken:
- mensen als romeo te negeren
- nog maar 1x per dag op dit forum te kijken
- funda in de ban te doen
- nog vaker te gaan hardlopen
- mezelf helemaal in het werk te begraven.
RomeO rulesquote:Romeo, ook ik lees dit topic al geruime tijd mee en ik wil even zeggen dat ik je posts wel degelijk waardevol en nuttig vind. Ook kan ik niet zeggen dat je heel bot over komt eerlijk gezegd, ik vind je manier van schrijven lekker helder.
Ik denk dat de meeste huizenverkopers inderdaad de realiteit niet onder ogen willen zien en daarom wordt jouw bijdrage als onprettig ervaren, huizenverkopers horen natuurlijk veel liever alleen de positieve verhalen.
Wij zijn zelf ook op zoek naar een (eerste) koophuis en ook wij vinden de prijzen erg hoog, als wij een bod gaan plaatsen zal dat bod ook flink laag zijn. Het is dan aan de verkopers om daar wel of niet op in te gaan, even goede vrienden.
quote:
Daar zie je in het groot wat hier ook gebeurd. Ontkennen, ontkennen, ontkennen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
![]()
RomeO is gewoon 1 van je gespleten persoonlijkheden. Meer niet. Niets bijzonders aan.
Het is geen 'willen'. Het is 'niet kunnen'. (uitzonderingen daargelaten.)quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:44 schreef Censuur-152 het volgende:
Want dat is de oorzaak dat men niet wil kopen...
Maar dat betekent dat de prijzen omlaag moeten. Dat kan het dus niet zijn....quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het is geen 'willen'. Het is 'niet kunnen'. (uitzonderingen daargelaten.)
Vanuit kopers perspectief wel ja. Vanuit verkopers perspectief moet er helemaal niks.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:50 schreef Censuur-152 het volgende:
Maar dat betekent dat de prijzen omlaag moeten.
Dat is het dus wel.quote:Dat kan het dus niet zijn....
Juist. En anders maar niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:51 schreef xenobinol het volgende:
"we zullen wel zien, ooit moet het tij weer keren en anders maar niet.... doei"
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Juist. En anders maar niet kan ik nooit meer verhuizen.
hangt ook van je locatie af waar je wil gaan wonen, van elk degelijk huis in de randstad kan je zelfs nog met -20% een kapitale villa in Drenthe kopenquote:
Die moeten verkopen en zijn afhankelijk van een koper die kan kiezen in een dalende markt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:56 schreef oinkoink12 het volgende:
De allerdomste mensen zijn nog wel die een huis gekocht hebben voor ze hun oude huis verkocht hadden.
Cognitieve dissonantie want die mensen willen maar wat graag verkassenquote:
Precies..... tot enkele jaren terug zat er nul komma nul risico aan het kopen van een woning. Sterker nog... je was een dief van je eigen portemonnee als je het niet deed. Je moest instappen.... de overwaarde zou er voor gaan zorgen dat je gemakkelijk een duurder huis kon kopen in de nabije toekomst. Je hoefde dus helemaal niet kritisch te zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:56 schreef oinkoink12 het volgende:
Mensen hebben gewoon na een aantal goeie jaren de blunder gemaakt een huis te kopen voor "een paar jaar" om er dik winst op te maken. niet rekening houdend met de K.K. die je er minimaal uit moet halen en het feit dat de markt zich wel is zou kunnen stabiliseren, wat nu dus gebeurd.
De allerdomste mensen zijn nog wel die een huis gekocht hebben voor ze hun oude huis verkocht hadden.
Van jou ja. Je geeft notabene zelf aan dat die vrouw zei: 'en anders maar niet...'quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:09 schreef xenobinol het volgende:
Cognitieve dissonantie want die mensen willen maar wat graag verkassen
Alleen als er al flink is afgelost op dat huis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:03 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
hangt ook van je locatie af waar je wil gaan wonen, van elk degelijk huis in de randstad kan je zelfs nog met -20% een kapitale villa in Drenthe kopen
De koopjes komen in de komende jaren wanneer er oude woningen massaal te koop komen waar nu nog een hoogbejaarde alleen woont.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:14 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Alleen als er al flink is afgelost op dat huis.
Ja.... dat zegt ze omdat ze geen keuze heeft. Feitelijk doet ze eerst haar beklag (ze baalt er dus van en vindt het een vervelende situatie) om vervolgens te roepen.... 'dan maar niet', dat is toch wel een zeer grote tegenstrijdigheid niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Van jou ja. Je geeft notabene zelf aan dat die vrouw zei: 'en anders maar niet...'
Dat is toch niet tegenstrijdig? Gewoon een logisch gevolg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:18 schreef xenobinol het volgende:
Ja.... dat zegt ze omdat ze geen keuze heeft. Feitelijk doet ze eerst haar beklag (ze baalt er dus van en vindt het een vervelende situatie) om vervolgens te roepen.... 'dan maar niet', dat is toch wel een zeer grote tegenstrijdigheid niet?
Die zijn de afgelopen jaren allemaal expres nog niet dood gegaan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
De koopjes komen in de komende jaren wanneer er oude woningen massaal te koop komen waar nu nog een hoogbejaarde alleen woont.
Opvallend dat de reacties op deze persoon voor jou belangrijker zijn dan de argumenten die worden aangedragen.quote:
Die leven allemaal net wat langer en blijven vaak tot hun dood zelfstandig wonen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die zijn de afgelopen jaren allemaal expres nog niet dood gegaan?
Je bedoelt dat gejank? Hij zegt niets verkeert, maar zij willen niet horen. Verwende grieten...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
Opvallend dat de reacties op deze persoon voor jou belangrijker zijn dan de argumenten die worden aangedragen.
De koopjes komen als de grijze golf het vastgoedpensioen komt opnemen en een appartement in Spanje gaat hurenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De koopjes komen in de komende jaren wanneer er oude woningen massaal te koop komen waar nu nog een hoogbejaarde alleen woont.
Ik bedoel: Je geeft aan dat de betreffende gebruiker voor jou goed is. Dat bekrachtig je met de reacties op zijn posts ipv zijn argumenten. Dat betekent in mijn ogen dat je:quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:30 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat gejank? Hij zegt niets verkeert, maar zij willen niet horen. Verwende grieten...
Yep. Half Nederland laat tegen die tijd zijn kinderen en kleinkinderen in de steek.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De koopjes komen als de grijze golf het vastgoedpensioen komt opnemen en een appartement in Spanje gaat huren
Wat een onzin. Er staat een link bij, daar staan zijn argumenten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik bedoel: Je geeft aan dat de betreffende gebruiker voor jou goed is. Dat bekrachtig je met de reacties op zijn posts ipv zijn argumenten. Dat betekent in mijn ogen dat je:
- of zelf de posts maakt, want dan zijn immers alleen de reacties nog belangrijk
- of je jezelf verlekkert aan iemand die andere mensen een slechte dag wil bezorgen.
In beide gevallen zegt het dat je bedoeling niet fris is.
Fixed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef Censuur-152 het volgende:
De rest is ook onzin, hij vertelt ze netjes hoe hij denkt dat het ervoor staat. Niets meer en niets minder
Het gaat me herbij vooral om jouw karakter, dat jij het blijkbaar fantastisch vind om quotes aan te halen waarbij mensen reageren die 'slecht nieuws' verwerken. Bijvoorbeeld dat mensen gaan strijken etc.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er staat een link bij, daar staan zijn argumenten.
De rest is ook onzin, hij vertelt ze netjes hoe het ervoor staat. Niets meer en niets minder
'iemand die andere mensen een slechte dag wil bezorgen' waar dan????
fifty-fifty.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaat dit topic nu over huizenmarkt of over personen?
Dat denk ik ook, men zit op enorme spaarpotten, en dat wil je opmaken of weggeven / uitdelen aan de kinders al dan niet vrijwilligquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er komen de komende 20 jaar een stortvloed van woningen vrij door de vergrijzing.
Die kinderen moeten het verdelen, hebben al eigen huis en dus gaat de erfenis de markt op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, men zit op enorme spaarpotten, en dat wil je opmaken of weggeven / uitdelen aan de kinders al dan niet vrijwillig
Of ze hebben een huurhuisquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kinderen moeten het verdelen, hebben al eigen huis en dus gaat de erfenis de markt op.
of willen emigreren, omdat huizen in Nederland veel te duur zijn, dus verstandig is om het huis van pa en ma op de markt te gooien asapquote:
Prima geregeld dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef Censuur-152 het volgende:
http://www.z24.nl/analyse(...)tig_hoog_houden.html
zeker met al die verzekeraars en coporaties die nu willen cashenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Starters moeten gewoon geduld hebben. Het kan niet anders dat aanbod groter wordt dan vraag.
Zo moeilijk wil ik 't niet maken, het is gewoon een feit dat er komende tijd steeds meer woningen op de markt komen terwijl aantal kopers krimpt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zeker met al die verzekeraars en coporaties die nu willen cashen
In Friesland, Groningen en Limburg misschien. Randstad of vlak daarbuiten: forget it.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo moeilijk wil ik 't niet maken, het is gewoon een feit dat er komende tijd steeds meer woningen op de markt komen terwijl aantal kopers krimpt.
Veel plezier dan daar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Randstad of vlak daarbuiten: forget it.
Doe jij ze dan de groeten in Friesland?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Starters moeten gewoon geduld hebben. Het kan niet anders dat aanbod groter wordt dan vraag.
Blijkbaar niet, anders werd er niet zoveel geklaagd dat de huizen 'te duur' zijn.quote:
Of je moet de hele aankoopsom financieren.... Dat doen alleen niet al te slimme mensen.De zogenaamde leenkneuzen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders werd er niet zoveel geklaagd dat de huizen 'te duur' zijn.
Ik huur in Gelderland en heb 20 Hectare in Duitsland met chalet en bouwvergunning.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Doe jij ze dan de groeten in Friesland?
Dat noem ik verstandigquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik huur in Gelderland en heb 20 Hectare in Duitsland met chalet en bouwvergunning.
Grond in het buitenland heb ik ook. (Uit een erfenis, niet zelf gekocht) Ik heb er alleen geen flikker aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik huur in Gelderland en heb 20 Hectare in Duitsland met chalet en bouwvergunning.
Da's mijn oude dag voorziening, tot die tijd ben ik druk om de poen voor mooi huis bijelkaar te krijgen.quote:
Grond is over het algemeen een betrouwbare investering, altijd handig om te hebben, kost verder weinig, beetje verpachten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Grond in het buitenland heb ik ook. (Uit een erfenis, niet zelf gekocht) Ik heb er alleen geen flikker aan.Maar het ligt niet in de weg, laat maar fijn liggen...
Behalve uiteraard in Duitsland, aangezien daar de bevolking al krimpt. Als de grondprijzen érgens gaan dalen is het daar welquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grond is over het algemeen een betrouwbare investering, altijd handig om te hebben, kost verder weinig, beetje verpachten.
Nou, ik heb even Google Earth aangeslingerd... Het ligt 7400km verderop.quote:
Dat geeft starters in de EU dan nog meer motivatie om te verkassen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Behalve uiteraard in Duitsland, aangezien daar de bevolking al krimpt. Als de grondprijzen érgens gaan dalen is het daar wel
80 km onder Keulen in een prachtig gebied .quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou, ik heb even Google Earth aangeslingerd... Het ligt 7400km verderop.
Dan zou ik me zorgen gaan maken, als jij dingen verstandig noemt zijn ze het meestal namelijk niet. Wel knap van je dat je afgestapt bent van je Youtube-rommel, je komt gelijk een stuk slimmer over.quote:
Mwah, ik moet de eerste starter nog tegengekomen die alles hier achterlaat om in een desolaat land als Duitsland te willen gaan wonen omdat de huizen daar wat goedkoper zijn. Zullen er vast zijn hoor, maar denk niet dat dat ooit storm zal gaan lopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat geeft starters in de EU dan nog meer motivatie om te verkassen.
Wat heeft dit met de huizenmarkt te maken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen gaan maken, als jij dingen verstandig noemt zijn ze het meestal namelijk niet. Wel knap van je dat je afgestapt bent van je Youtube-rommel, je komt gelijk een stuk slimmer over.
Starters kunnen hier nog maar weinig kopen, die gaan verder kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah, ik moet de eerste starter nog tegengekomen die alles hier achterlaat om in een desolaat land als Duitsland te willen gaan wonen omdat de huizen daar wat goedkoper zijn. Zullen er vast zijn hoor, maar denk niet dat dat ooit storm zal gaan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |