abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94939032
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:56 schreef oinkoink12 het volgende:
Mensen hebben gewoon na een aantal goeie jaren de blunder gemaakt een huis te kopen voor "een paar jaar" om er dik winst op te maken. niet rekening houdend met de K.K. die je er minimaal uit moet halen en het feit dat de markt zich wel is zou kunnen stabiliseren, wat nu dus gebeurd.

De allerdomste mensen zijn nog wel die een huis gekocht hebben voor ze hun oude huis verkocht hadden.
Precies..... tot enkele jaren terug zat er nul komma nul risico aan het kopen van een woning. Sterker nog... je was een dief van je eigen portemonnee als je het niet deed. Je moest instappen.... de overwaarde zou er voor gaan zorgen dat je gemakkelijk een duurder huis kon kopen in de nabije toekomst. Je hoefde dus helemaal niet kritisch te zijn.

Juist over dat laatst deed die wannabe verkoopster haar beklag... de potentiele koper had overal wel wat op aan te merken! tja... het is toch niet raar dat je kritisch bent als je een woning gaat uitzoeken waar je heel lang gaat wonen 8)7
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_94939041
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:09 schreef xenobinol het volgende:
Cognitieve dissonantie want die mensen willen maar wat graag verkassen :W
Van jou ja. Je geeft notabene zelf aan dat die vrouw zei: 'en anders maar niet...' :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  zaterdag 2 april 2011 @ 13:14:47 #253
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94939060
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:03 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

hangt ook van je locatie af waar je wil gaan wonen, van elk degelijk huis in de randstad kan je zelfs nog met -20% een kapitale villa in Drenthe kopen
Alleen als er al flink is afgelost op dat huis.
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
pi_94939161
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:14 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Alleen als er al flink is afgelost op dat huis.
De koopjes komen in de komende jaren wanneer er oude woningen massaal te koop komen waar nu nog een hoogbejaarde alleen woont.
pi_94939201
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Van jou ja. Je geeft notabene zelf aan dat die vrouw zei: 'en anders maar niet...' :D
Ja.... dat zegt ze omdat ze geen keuze heeft. Feitelijk doet ze eerst haar beklag (ze baalt er dus van en vindt het een vervelende situatie) om vervolgens te roepen.... 'dan maar niet', dat is toch wel een zeer grote tegenstrijdigheid niet?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_94939310
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:18 schreef xenobinol het volgende:
Ja.... dat zegt ze omdat ze geen keuze heeft. Feitelijk doet ze eerst haar beklag (ze baalt er dus van en vindt het een vervelende situatie) om vervolgens te roepen.... 'dan maar niet', dat is toch wel een zeer grote tegenstrijdigheid niet?
Dat is toch niet tegenstrijdig? Gewoon een logisch gevolg.
pi_94939412
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
De koopjes komen in de komende jaren wanneer er oude woningen massaal te koop komen waar nu nog een hoogbejaarde alleen woont.
Die zijn de afgelopen jaren allemaal expres nog niet dood gegaan?
pi_94939457
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:31 schreef Censuur-152 het volgende:
RomeO rules _O_ _O_ _O_
Opvallend dat de reacties op deze persoon voor jou belangrijker zijn dan de argumenten die worden aangedragen.
pi_94939504
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Die zijn de afgelopen jaren allemaal expres nog niet dood gegaan?
Die leven allemaal net wat langer en blijven vaak tot hun dood zelfstandig wonen tegenwoordig.
  zaterdag 2 april 2011 @ 13:30:30 #260
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94939512
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:28 schreef snabbi het volgende:

[..]

Opvallend dat de reacties op deze persoon voor jou belangrijker zijn dan de argumenten die worden aangedragen.
Je bedoelt dat gejank? Hij zegt niets verkeert, maar zij willen niet horen. Verwende grieten...
  zaterdag 2 april 2011 @ 13:37:06 #261
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_94939712
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De koopjes komen als de grijze golf het vastgoedpensioen komt opnemen en een appartement in Spanje gaat huren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_94939739
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:30 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat gejank? Hij zegt niets verkeert, maar zij willen niet horen. Verwende grieten...
Ik bedoel: Je geeft aan dat de betreffende gebruiker voor jou goed is. Dat bekrachtig je met de reacties op zijn posts ipv zijn argumenten. Dat betekent in mijn ogen dat je:
- of zelf de posts maakt, want dan zijn immers alleen de reacties nog belangrijk
- of je jezelf verlekkert aan iemand die andere mensen een slechte dag wil bezorgen.

In beide gevallen zegt het dat je bedoeling niet fris is.
pi_94939749
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

De koopjes komen als de grijze golf het vastgoedpensioen komt opnemen en een appartement in Spanje gaat huren
Yep. Half Nederland laat tegen die tijd zijn kinderen en kleinkinderen in de steek. :N
pi_94939848
De woningmarkt wordt de komende jaren bepaald door de mensen die moeten verkopen, de woningen uit erfenis, nieuwbouw, verkoop door woningbouwverenigingen.
Daartegen staat een steeds kleiner aantal kopers die door strengere regels minder hypotheek kunnen krijgen.
Vrij voorspelbaar wat er dan met de huizenprijzen gaat gebeuren.
Uiteraard is dat een traag proces en ik voorzie een lange gematigde prijsdaling.
  zaterdag 2 april 2011 @ 13:43:55 #265
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94939914
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ik bedoel: Je geeft aan dat de betreffende gebruiker voor jou goed is. Dat bekrachtig je met de reacties op zijn posts ipv zijn argumenten. Dat betekent in mijn ogen dat je:
- of zelf de posts maakt, want dan zijn immers alleen de reacties nog belangrijk
- of je jezelf verlekkert aan iemand die andere mensen een slechte dag wil bezorgen.

In beide gevallen zegt het dat je bedoeling niet fris is.
Wat een onzin. Er staat een link bij, daar staan zijn argumenten.

De rest is ook onzin, hij vertelt ze netjes hoe het ervoor staat. Niets meer en niets minder

'iemand die andere mensen een slechte dag wil bezorgen' waar dan????
pi_94939962
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef Censuur-152 het volgende:
De rest is ook onzin, hij vertelt ze netjes hoe hij denkt dat het ervoor staat. Niets meer en niets minder
Fixed! ^O^

Je moet wat minder snel typen, want je slaat wezenlijke stukken over. :+
pi_94940249
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er staat een link bij, daar staan zijn argumenten.

De rest is ook onzin, hij vertelt ze netjes hoe het ervoor staat. Niets meer en niets minder

'iemand die andere mensen een slechte dag wil bezorgen' waar dan????
Het gaat me herbij vooral om jouw karakter, dat jij het blijkbaar fantastisch vind om quotes aan te halen waarbij mensen reageren die 'slecht nieuws' verwerken. Bijvoorbeeld dat mensen gaan strijken etc.

Ik zal je niet van je plezier afhouden, succes!
pi_94940377
Gaat dit topic nu over huizenmarkt of over personen?
pi_94940392
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaat dit topic nu over huizenmarkt of over personen?
fifty-fifty. :Y
pi_94940404
Er komen de komende 20 jaar een stortvloed van woningen vrij door de vergrijzing.
  zaterdag 2 april 2011 @ 14:03:38 #271
323876 michaelmoore
pi_94940434
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er komen de komende 20 jaar een stortvloed van woningen vrij door de vergrijzing.
Dat denk ik ook, men zit op enorme spaarpotten, en dat wil je opmaken of weggeven / uitdelen aan de kinders al dan niet vrijwillig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_94940469
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, men zit op enorme spaarpotten, en dat wil je opmaken of weggeven / uitdelen aan de kinders al dan niet vrijwillig
Die kinderen moeten het verdelen, hebben al eigen huis en dus gaat de erfenis de markt op.
pi_94940615
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die kinderen moeten het verdelen, hebben al eigen huis en dus gaat de erfenis de markt op.
Of ze hebben een huurhuis ;)
  zaterdag 2 april 2011 @ 14:12:51 #274
323876 michaelmoore
pi_94940674
Pensioenen bieden vaak net te weinig om royaal van te leven en bieden geen zekerheid meer voor de toekomst
pi_94940681
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Of ze hebben een huurhuis ;)
Meestal kan geen van de kinderen het huis overnemen omdat het simpelweg te duur is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')