of willen emigreren, omdat huizen in Nederland veel te duur zijn, dus verstandig is om het huis van pa en ma op de markt te gooien asapquote:
Prima geregeld dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef Censuur-152 het volgende:
http://www.z24.nl/analyse(...)tig_hoog_houden.html
zeker met al die verzekeraars en coporaties die nu willen cashenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Starters moeten gewoon geduld hebben. Het kan niet anders dat aanbod groter wordt dan vraag.
Zo moeilijk wil ik 't niet maken, het is gewoon een feit dat er komende tijd steeds meer woningen op de markt komen terwijl aantal kopers krimpt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zeker met al die verzekeraars en coporaties die nu willen cashen
In Friesland, Groningen en Limburg misschien. Randstad of vlak daarbuiten: forget it.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo moeilijk wil ik 't niet maken, het is gewoon een feit dat er komende tijd steeds meer woningen op de markt komen terwijl aantal kopers krimpt.
Veel plezier dan daar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Randstad of vlak daarbuiten: forget it.
Doe jij ze dan de groeten in Friesland?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Starters moeten gewoon geduld hebben. Het kan niet anders dat aanbod groter wordt dan vraag.
Blijkbaar niet, anders werd er niet zoveel geklaagd dat de huizen 'te duur' zijn.quote:
Of je moet de hele aankoopsom financieren.... Dat doen alleen niet al te slimme mensen.De zogenaamde leenkneuzen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders werd er niet zoveel geklaagd dat de huizen 'te duur' zijn.
Ik huur in Gelderland en heb 20 Hectare in Duitsland met chalet en bouwvergunning.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Doe jij ze dan de groeten in Friesland?
Dat noem ik verstandigquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik huur in Gelderland en heb 20 Hectare in Duitsland met chalet en bouwvergunning.
Grond in het buitenland heb ik ook. (Uit een erfenis, niet zelf gekocht) Ik heb er alleen geen flikker aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik huur in Gelderland en heb 20 Hectare in Duitsland met chalet en bouwvergunning.
Da's mijn oude dag voorziening, tot die tijd ben ik druk om de poen voor mooi huis bijelkaar te krijgen.quote:
Grond is over het algemeen een betrouwbare investering, altijd handig om te hebben, kost verder weinig, beetje verpachten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Grond in het buitenland heb ik ook. (Uit een erfenis, niet zelf gekocht) Ik heb er alleen geen flikker aan.Maar het ligt niet in de weg, laat maar fijn liggen...
Behalve uiteraard in Duitsland, aangezien daar de bevolking al krimpt. Als de grondprijzen érgens gaan dalen is het daar welquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grond is over het algemeen een betrouwbare investering, altijd handig om te hebben, kost verder weinig, beetje verpachten.
Nou, ik heb even Google Earth aangeslingerd... Het ligt 7400km verderop.quote:
Dat geeft starters in de EU dan nog meer motivatie om te verkassen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Behalve uiteraard in Duitsland, aangezien daar de bevolking al krimpt. Als de grondprijzen érgens gaan dalen is het daar wel
80 km onder Keulen in een prachtig gebied .quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou, ik heb even Google Earth aangeslingerd... Het ligt 7400km verderop.
Dan zou ik me zorgen gaan maken, als jij dingen verstandig noemt zijn ze het meestal namelijk niet. Wel knap van je dat je afgestapt bent van je Youtube-rommel, je komt gelijk een stuk slimmer over.quote:
Mwah, ik moet de eerste starter nog tegengekomen die alles hier achterlaat om in een desolaat land als Duitsland te willen gaan wonen omdat de huizen daar wat goedkoper zijn. Zullen er vast zijn hoor, maar denk niet dat dat ooit storm zal gaan lopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat geeft starters in de EU dan nog meer motivatie om te verkassen.
Wat heeft dit met de huizenmarkt te maken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen gaan maken, als jij dingen verstandig noemt zijn ze het meestal namelijk niet. Wel knap van je dat je afgestapt bent van je Youtube-rommel, je komt gelijk een stuk slimmer over.
Starters kunnen hier nog maar weinig kopen, die gaan verder kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah, ik moet de eerste starter nog tegengekomen die alles hier achterlaat om in een desolaat land als Duitsland te willen gaan wonen omdat de huizen daar wat goedkoper zijn. Zullen er vast zijn hoor, maar denk niet dat dat ooit storm zal gaan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |