Wait whut?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Leuk om te zien dat kutkabouter opeens zo weinig reageert op tliciouz, nu bozz haar hosselt.
hij schaamt zich om zijn game vergeleken met mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Leuk om te zien dat kutkabouter opeens zo weinig reageert op tliciouz, nu bozz haar hosselt.
Nice. Had je van die vervroegde examens of gewoon schoolexamens?quote:
kwelappie ofzo weet exacte spelling niet, maar pandancake is ook lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Wapens? Denk niet dat je die kan krijgen in de rijnhal.
Overigens werk ik bij een Indisch vrouwtje, en hun make altijd een soort van cake. In het groen en roze. Oh my zo lekker.ze zei dat ze het hier koningscake noemde, maar kan er via google niet veel op vinden. Heb een winkeltje gevonden in Arnhem waar ze ze verkopen. Fucking 10 euro.
Pandancake was het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kwelappie ofzo weet exacte spelling niet, maar pandancake is ook lekker
-edit- agar agar is ook wel te doen maar moet je niet teveel van eten
Haha lol. Niemand hosselt mij. Ik hossel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nee hoor. Jij bent internetregelkoning en ik ben real life regelkoning.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hij schaamt zich om zijn game vergeleken met mij
Spekkoekquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Wapens? Denk niet dat je die kan krijgen in de rijnhal.
Overigens werk ik bij een Indisch vrouwtje, en hun make altijd een soort van cake. In het groen en roze. Oh my zo lekker.ze zei dat ze het hier koningscake noemde, maar kan er via google niet veel op vinden. Heb een winkeltje gevonden in Arnhem waar ze ze verkopen. Fucking 10 euro.
Denk Homefront, want Michhas, Bozz, Teun en Rossdale spelen dat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar nu de vraag: Homefront of Crysis 2? Ziet er allebei wel tof uit.
is makkelijk te maken en kost je circa 4 euroquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pandancake was het.Godverdomme, die vreet ik in 1 keer op.
alleen als oma het zelf gemaakt heeft anders niet!!quote:
en nee jij hosselt niet. ik ben hier de hosselaar heet niet voor niets bozzquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha lol. Niemand hosselt mij. Ik hossel.
Maar je ziet het niet.quote:
Echt waar? Want in de winkel kost zo'n cake 10 euro. Hmm, even kijken voor een goed recept.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is makkelijk te maken en kost je circa 4 euro
[..]
alleen als oma het zelf gemaakt heeft anders niet!!
[..]
en nee jij hosselt niet. ik ben hier de hosselaar heet niet voor niets bozz
en bij mij valt het mee niemand bij ons is indisch opgevoed, dan kreeg je klappen.quote:
ga naar de toko bij de bieb in het centrum daar staan gewoon kant en klaar pakken met de rest van de benodigdheden op de achterkant van het pak kost 2,50 moet je ipv 200ml kokosmelk 400 gebruiken en dan komt alles goed. zo doet me zus het ook altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar? Want in de winkel kost zo'n cake 10 euro. Hmm, even kijken voor een goed recept.
nona's zijn nog beter!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mannelijke indo's.vrouwelijke en mannelijke asians. Nee.
Maar worden ze uit zo'n pakje net zo luchtig?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ga naar de toko bij de bieb in het centrum daar staan gewoon kant en klaar pakken met de rest van de benodigdheden op de achterkant van het pak kost 2,50 moet je ipv 200ml kokosmelk 400 gebruiken en dan komt alles goed. zo doet me zus het ook altijd
ja, goed kloppen en dan in een tulband in de oven, geen idee hoe lang en warmquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar worden ze uit zo'n pakje net zo luchtig?
nona's?quote:
nona is een indisch meisjequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nona's?
Gewoon halfbloed spaans/indo vrouwen
Oh tulband ovenschaal heb ik nog niet, thanks boz. Ga morgen even alles halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, goed kloppen en dan in een tulband in de oven, geen idee hoe lang en warm
no problemoquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh tulband ovenschaal heb ik nog niet, thanks boz. Ga morgen even alles halen.
Duitse vrouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nona's?
Gewoon halfbloed spaans/indo vrouwen
Dan krijg je zoiets:quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nona is een indisch meisje
en +1 voor de smaak daaro
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[Random] Jessica Burciaga Pics
Deze is nice.
de linker van boven en de rechter van onderquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Boven of onder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ze beide al erg veel, had zelf bijna de groene versie gehaald maar om die reden niet gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Boven of onder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Boven of onder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Boven of onder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nu blauwe, van de zomer nog maar even zwarte Vans aanschaffenquote:
De bovenstequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Boven of onder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dik! Alleen jammer, suede.quote:
Ik hoor tliciouz nu hier vanuit delft soppen.quote:
hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik hoor tliciouz nu hier vanuit delft soppen.
Onderste.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Boven of onder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga zo all stars halen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb nu blauwe, van de zomer nog maar even zwarte Vans aanschaffen
En moet nog steeds een nieuw paar Allstars halen
Allstars
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha
http://restyle.ws/pdetail.php?catid=17&pid=224 en deze jas
laagquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga zo all stars halen!Zit alleen te twijfelen lage of hoge?
Onderquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Boven of onder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat terwijl je het een kutgame vindtquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jullie na het weekend nog allemaal met plezier homefront spelen haal ik hem wellicht ook wel ik kan toch niet zonder jullie
Zou ik niet aandoen met uitgaan, volgens mij zitten die na 1 nachtje stappen direct vol donkere vlekkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
En heb gister deze besteld.
[ afbeelding ]
ik verkoop ze niet lokale motorzaak wel, maat 43 vallen klein uit heb normaal 42quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verkoop je ze?
Welke maat heb je uberhaupt?
Dan poets ik ze wel weer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou ik niet aandoen met uitgaan, volgens mij zitten die na 1 nachtje stappen direct vol donkere vlekken
Sorry lieverd, maar laat die Marokkanen schoenen lekker in de winkel staan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit worden mijn zomer patta's
Ik wist dat er mensen gingen haten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar laat die Marokkanen schoenen lekker in de winkel staan.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit worden mijn zomer patta's
Dit dus. Wat een gedrochtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar laat die Marokkanen schoenen lekker in de winkel staan.
Dat er een Italiaanse vlag op een schoen staat betekent nog niet dat 'ie mooi isquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Wat een gedrochten!
Ja natuurlijk gaan er mensen haten. Die schoenen zijn kankerlelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wist dat er mensen gingen haten.
Ik wil ze sowieso eerst nog aanhebben hoor voor ik iets koop, dus misschien vind ik ze dan wel kut. Maar nu vind ik ze in ieder geval vet. Ik heb best een uitgesproken kledingstijl maar met schoenen... tja, dat varieert nogal. Ik heb in de loop der jaren ook schoenen gehad die echt totaal niet bij elkaar passen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Wat een gedrochten!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik verkoop ze niet lokale motorzaak wel, maat 43 vallen klein uit heb normaal 42
kosten me toen iets van 100 euro ofzo
wtf jij bent echt bijna met pensioen ofnietquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te kleine voetjes, heb zelf maat 46.
Ik voel me echt oud als ik al die gympies van jullie zie
Heb nu zelf deze:
[ afbeelding ]
Best uitgesproken? Dude, die schoenen zijn de eerste beste schoenen die je op straat onder elk schoffie tegenkomt, niks uitgesproken aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wil ze sowieso eerst nog aanhebben hoor voor ik iets koop, dus misschien vind ik ze dan wel kut. Maar nu vind ik ze in ieder geval vet. Ik heb best een uitgesproken kledingstijl maar met schoenen... tja, dat varieert nogal. Ik heb in de loop der jaren ook schoenen gehad die echt totaal niet bij elkaar passen.
Nice.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb deze nu, alleen zijn ze allebei kankerhard afgetrapt
Allebei nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nice.mich, welke kleur all stars, beige of wit?
Die zijn nice.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te kleine voetjes, heb zelf maat 46.
Ik voel me echt oud als ik al die gympies van jullie zie
Heb nu zelf deze:
[ afbeelding ]
Ja dat is precies wat ik bedoel. Met schoenen dus niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Best uitgesproken? Dude, die schoenen zijn de eerste beste schoenen die je op straat onder elk schoffie tegenkomt, niks uitgesproken aan
Ik heb al donkerblauw. Voor zomer vind ik wit of beige het leukst.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Allebei niet!
Zwart is het best, rood kan, groen kan, donkerblauw kan, paars kan, maar geen witte of beige schoenen!
Fouter dan dat wordt het niet
Geloof mij Tamara, witte en beige allstars wil je niet hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al donkerblauw. Voor zomer vind ik wit of beige het leukst.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Bozz187 het volgende:
damn it game mania why dont you text me!!!
Nog maar 40 jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wtf jij bent echt bijna met pensioen ofniet
Haten op witte broeken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geloof mij Tamara, witte en beige allstars wil je niet hebben
Net als witte broeken, WLEGH
Ik heb al beige all stars gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geloof mij Tamara, witte en beige allstars wil je niet hebben
Net als witte broeken, WLEGH
Met een polo shirtje zeker? LOL.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haten op witte broeken.
Witte linnen broeken in de zomer.
Nee, gewoon een chill t-shirt.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
67 is dus over 40 jaar Pietertje
Over 40 jaar moeten we allemaal tot ons 80ste werken.quote:
Je loog over je leeftijd, al die tijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
67 is dus over 40 jaar Pietertje
Jij snapt hetquote:
Hoezo? Ik zei toch dat ik voor de 10e keer 18 was geworden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je loog over je leeftijd, al die tijd
Over veertig jaar leven we dan ook waarschijnlijk heel wat langerquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Over 40 jaar moeten we allemaal tot ons 80ste werken.
Die link die ik net poste was toch niet zo erg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij snapt het
Witte broekenHoe inspiratieloos kun je zijn
! Koop dan een vette grijze of beige chino, maar geen motherfucking witte broeken
welke?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die link die ik net poste was toch niet zo erg.
Die heb ik ook. Die zijn ook superchill.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij snapt het
Witte broekenHoe inspiratieloos kun je zijn
! Koop dan een vette grijze of beige chino, maar geen motherfucking witte broeken
Dat is de enige die ik heb, slimmerd.quote:
Sorry maar ik vindt het echt teringlelijk en inspiratieloosquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:50 schreef tliciouz het volgende:
http://kenzas.se/2010/07/22/today-5/
Dit.zo erg staat dat toch niet.
Hahahaha BAM!quote:
Dan moet je wel net zo tanned zijn als zij en zelfs dan...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:50 schreef tliciouz het volgende:
http://kenzas.se/2010/07/22/today-5/
Dit.zo erg staat dat toch niet.
Scapa ouwe!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik heb, slimmerd.Die heb ik al jaren en die is superchill, maar ik heb al zeker 4 jaar geen nieuwe polo meer gekocht.
Wat vind jij dan mooi bij een vrouw?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry maar ik vindt het echt teringlelijk en inspiratieloos
[..]
Hahahaha BAM!
Schoenen met kleurquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat vind jij dan mooi bij een vrouw?
Overhemden zijn chill.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef Michhas het volgende:
Polo's
Overhemden
Truien
Witte broeken
Linnen broeken
Kleren met een Italiaanse vlag
T-shirts
Cardigans
Chino's en jeans
quote:
Goeie manier om jezelf uit deze situatie te lullenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die haten op andermans kleding.Accepteer gewoon dat niet iedereen er hetzelfde bij wil lopen als jij.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Euh liefje, beige is een kleur, zwart niet.
[..]
[..]
Natuurkundig gezien inderdaad, maar iedereen weet dat zwart in kleding wel degelijk een kleur isquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Uit welke situatie moet ik me lullen dan? Dat jullie mijn kledingstijl lelijk vinden? I couldn't care less, echt. Ik vind allstars toch ook kankerlelijk maar dan ga ik daar toch ook niet heel de tijd over zeiken tegen jou.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goeie manier om jezelf uit deze situatie te lullen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Uit welke situatie moet ik me lullen dan? Dat jullie mijn kledingstijl lelijk vinden? I couldn't care less, echt. Ik vind allstars toch ook kankerlelijk maar dan ga ik daar toch ook niet heel de tijd over zeiken tegen jou.
Nogmaals: Mensen die haten op andermans kleding.
Moet hem nog steeds kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef Frankii het volgende:
Ik heb laatst trouwens Tron: Legacy gezien. Ik kan die Jeff Bridges echt niet meer serieus nemen na The Big Lebowski.
Die is echt bruut. Vooral die agressieve neger is echt een baas.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet hem nog steeds kijken
Heb vanmiddag Four Brothers opnieuw gekeken
Mark Wahlberg
Muziek uit Tron is wel echt nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet hem nog steeds kijken
Heb vanmiddag Four Brothers opnieuw gekeken
Mark Wahlberg
andre 3000???quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die is echt bruut. Vooral die agressieve neger is echt een baas.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die is echt bruut. Vooral die agressieve neger is echt een baas.
Tyresequote:
Nee die andere. tyrone gibson heet ie geloof ik.quote:
wtf is this shitquote:
Ja heel m'n beeld van hem van 2fast2furious en 4brothers verneukt door een filmpje van 3 minuten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het is je agressieve neger tyrese
Och, er zijn wel meer dingen die ik niet gemeen heb met een groot deel van jullie he.quote:
Wat is dat nou boz.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ken em ook niet hoor.
was de eerste hit op youtube
Rood haarquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Och, er zijn wel meer dingen die ik niet gemeen heb met een groot deel van jullie he.
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef Frankii het volgende:
Ik heb laatst trouwens Tron: Legacy gezien. Ik kan die Jeff Bridges echt niet meer serieus nemen na The Big Lebowski.
Hrmz.. nee klinkt niet bekendquote:
Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, maar ik denk dat het van voor mijn tijd is Pierrequote:
Deze dan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, maar ik denk dat het van voor mijn tijd is Pierre
Die wel natuurlijk. Die hebben we verdeurie nog aangevraagd in die stamkroeg van je!quote:
Hard bazennummer.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die wel natuurlijk. Die hebben we verdeurie nog aangevraagd in die stamkroeg van je!
Die was echt bruut van de zomer.quote:
Nein, ik ken vrijwel geen negerpraatgroep muziek.quote:
HAWP?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef Rossdale het volgende:
![]()
Misschien wel bekend als het liedje in de aftiteling van HAWP
ook dit nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nein, ik ken vrijwel geen negerpraatgroep muziek.
Alles van Deadmau5 is goed, maar volgens mij hadden we het in vorig topic ook al over hemquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Rossdale het volgende:
Ben de discography nu aan het downloaden voor in de auto
Ben ook braaf muziek van enya aan het branden voor mijn vriendin... heb er nu al spijt van. Ik wordt altijd zoooo slaperig van die muziek
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
BAM! Homefront en Borderlands gehaald voor 55 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
ohja, borderlands, daar waar ik 1000000levels achterloop op de restquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
BAM! Homefront en Borderlands gehaald voor 55 euro.
Ja vooruit, die welquote:
http://www.heyash.com/quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:35 schreef PierreTT het volgende:
Aloha!
The Hawaii Association of Watershed Partnerships (HAWP) is comprised of nine Watershed Partnerships on six islands.
haha lekker je youtube kanaaltje aan het promotenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]Haha, kon m niet laten liggen voor 10 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
met welke homefront i stil havent got itquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen nu nog snel ff potje homefront?
Hehe nee ik verbaasde me erover dat ie al 10k views had en Michhas kende hem nog nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha lekker je youtube kanaaltje aan het promoten
Don't make your problems minequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
met welke homefront i stil havent got it
shit 10k wtfquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nee ik verbaasde me erover dat ie al 10k views had en Michhas kende hem nog niet
yes i willquote:
Is dat niet voor een shotgun te unlocken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is die battle code die je krijgt bij Homefront?
Nee, het is om voorbij level 5 te spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat niet voor een shotgun te unlocken?
Ah oke maat van me had ook een code om een speciale shotgun te unlocken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, het is om voorbij level 5 te spelen.
Speel maar ff door, het is ff wennen, maar ik vind hem wel erg nice. Eindelijk niet meer een compleet ren festijn. Maar echt slim spelen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die multiplayer is toch echt niks.
Erg wennen aan de besturing. Maar damn, die fucking campers...nog erger dan black ops.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Speel maar ff door, het is ff wennen, maar ik vind hem wel erg nice. Eindelijk niet meer een compleet ren festijn. Maar echt slim spelen!
Hate to say I told you soquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Erg wennen aan de besturing. Maar damn, die fucking campers...nog erger dan black ops.
Iedereen zit of te campen in een gebouw of op het dak.Fucking irritant.
Het is dan ook geen shooter waarbij je gewoon dom moet rondrennen. Sorry ross ik ga nie redden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Erg wennen aan de besturing. Maar damn, die fucking campers...nog erger dan black ops.
Iedereen zit of te campen in een gebouw of op het dak.Fucking irritant.
Hij is ook niet slecht, net mn 1ste positieve game gespeeld.quote:
Dat over het campen op daken en verhogingen zei ik 3 topics geleden alquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij is ook niet slecht, net mn 1ste positieve game gespeeld.
Wait.. Whut?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zooo gaat lekker snel hier
Ban is tot/t/m? 1/4/2011
Welke danquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef tliciouz het volgende:
Mich heb lichte all stars gehaald.Maar het is een hele mooie kleur. Geen wit en geen beige.
Op de doos staat wel grey, maar het is echt een heel licht apart kleurtje.quote:
Echt he. Godverdomme man.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat eckte meisjes in de jungle is hilarisch
Had je vorige week met die kip moeten zien!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Echt he. Godverdomme man.Ik zat echt in m'n broek te zeiken van het lachen.
Ja ik weet het, dat ze hem gingen slaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je vorige week met die kip moeten zien!
Wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dat ze hem gingen slaan.Maar net dan, dat ze levend vissen in de frituur gooien, wtf!
Even dat oh oh tirol kijken en dan kom ikquote:
Die blonde met die grote tetten die schijt was voor die spinnetjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Echt he. Godverdomme man.Ik zat echt in m'n broek te zeiken van het lachen.
Die ging zeiken omdat ze die 5 spinnetjes op dat eiland loslieten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die blonde met die grote tetten die schijt was voor die spinnetjes!
Anna bedoel je?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die ging zeiken omdat ze die 5 spinnetjes op dat eiland loslieten.Die heeft verder wel goeie wiebeltieten.
Sowieso, maar daarom vind ik het ook zo raar dat ze zo hard schommelen en wiebelen.quote:
Ja zie het nu ook!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Sowieso, maar daarom vind ik het ook zo raar dat ze zo hard schommelen en wiebelen.
Nu is er ook weer zo'n droevig programma met 3 van die verwende trutten, die nou alweer een gast gebruiken misbruiken door 1 keer lief te lachen.
Zo is mijn ''schoonzus'' ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte.
Gezellig.quote:
Ja met kerstmis had de moeder van mijn vriend ijs met fruit, maar wel uit blik. Zegt ze is dit vers? Zegt mams nee, zegt ze nou dan wil ik het niet hoor. En de vader van mijn vriend had paar honderd euro overgemaakt voor kerstmis aan alle zonen. Vraagt ze aan mij hoeveel? Vertel ik het, zegt ze zo weinig? Godver kon haar wel slaan.quote:
Kansloos inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja met kerstmis had de moeder van mijn vriend ijs met fruit, maar wel uit blik. Zegt ze is dit vers? Zegt mams nee, zegt ze nou dan wil ik het niet hoor. En de vader van mijn vriend had paar honderd euro overgemaakt voor kerstmis aan alle zonen. Vraagt ze aan mij hoeveel? Vertel ik het, zegt ze zo weinig? Godver kon haar wel slaan.
Die leren? Dat is mooi juist.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad.
Die blonde is op zich wel best lekker, maar die broek...
Nee ik vind dat niks. Skinny jeans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat GameMania vandaag Bozz een sms stuurten dat jij bij je motorrijles komt en dat het eigenlijk autorijles isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of dat ie vandaag 1april dubbeltarief heeftquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Dat ik bij mijn motorrijles aankom en dat blijkt dat het maar een dolletje was dat ik moest lessen en ik gewoon direct dat papiertje krijg.
Of dat je aankomt en het blijkt een anti slipcursus voor skelters te zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Dat ik bij mijn motorrijles aankom en dat blijkt dat het maar een dolletje was dat ik moest lessen en ik gewoon direct dat papiertje krijg.
vergeet je feyenoord sjaal nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze neger gaat een weekend naar Amsterdam later boysz
whaaat?! En homefront dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nog wat gameplay-filmpjes bekeken en ik denk dat ik morgen toch maar even de stad in duik om Crysis 2 te halen
Ik denk dat Teun en ik jullie wel al lang genoeg voor hebben gehouden dat het een toffe game is of niet?quote:
Gij word nu een wijs man.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nog wat gameplay-filmpjes bekeken en ik denk dat ik morgen toch maar even de stad in duik om Crysis 2 te halen
hmpf rattenstreekquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat Teun en ik jullie wel al lang genoeg voor hebben gehouden dat het een toffe game is of niet?
Hij is niet zo heel boeiend, leuk voor een avondje ofzo maar meer niet. Morgen Crysis 2 proberen, kijken of Stoning Coma gelijk heeft of niet
Troll is obvious!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat Teun en ik jullie wel al lang genoeg voor hebben gehouden dat het een toffe game is of niet?
Hij is niet zo heel boeiend, leuk voor een avondje ofzo maar meer niet. Morgen Crysis 2 proberen, kijken of Stoning Coma gelijk heeft of niet
quote:
ik speelde mee in de grap hoor /kutkaboutermodus uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:29 schreef kutkabouter het volgende:
bozz en badboynova tuinen er zohard in.
ik wroet graag in tuinenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:29 schreef kutkabouter het volgende:
bozz en badboynova tuinen er zohard in.
Ja, goeie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik speelde mee in de grap hoor /kutkaboutermodus uit
Komt pierre ook nog effkes kieken dan?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
brommer rijden hehe dat is een brommer bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |