De bovenstequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Boven of onder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dik! Alleen jammer, suede.quote:
Ik hoor tliciouz nu hier vanuit delft soppen.quote:
hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik hoor tliciouz nu hier vanuit delft soppen.
Onderste.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Boven of onder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga zo all stars halen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb nu blauwe, van de zomer nog maar even zwarte Vans aanschaffen
En moet nog steeds een nieuw paar Allstars halen
Allstars
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha
http://restyle.ws/pdetail.php?catid=17&pid=224 en deze jas
laagquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga zo all stars halen!Zit alleen te twijfelen lage of hoge?
Onderquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Boven of onder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat terwijl je het een kutgame vindtquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jullie na het weekend nog allemaal met plezier homefront spelen haal ik hem wellicht ook wel ik kan toch niet zonder jullie
Zou ik niet aandoen met uitgaan, volgens mij zitten die na 1 nachtje stappen direct vol donkere vlekkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
En heb gister deze besteld.
[ afbeelding ]
ik verkoop ze niet lokale motorzaak wel, maat 43 vallen klein uit heb normaal 42quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verkoop je ze?
Welke maat heb je uberhaupt?
Dan poets ik ze wel weer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou ik niet aandoen met uitgaan, volgens mij zitten die na 1 nachtje stappen direct vol donkere vlekken
Sorry lieverd, maar laat die Marokkanen schoenen lekker in de winkel staan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit worden mijn zomer patta's
Ik wist dat er mensen gingen haten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar laat die Marokkanen schoenen lekker in de winkel staan.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit worden mijn zomer patta's
Dit dus. Wat een gedrochtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar laat die Marokkanen schoenen lekker in de winkel staan.
Dat er een Italiaanse vlag op een schoen staat betekent nog niet dat 'ie mooi isquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Wat een gedrochten!
Ja natuurlijk gaan er mensen haten. Die schoenen zijn kankerlelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wist dat er mensen gingen haten.
Ik wil ze sowieso eerst nog aanhebben hoor voor ik iets koop, dus misschien vind ik ze dan wel kut. Maar nu vind ik ze in ieder geval vet. Ik heb best een uitgesproken kledingstijl maar met schoenen... tja, dat varieert nogal. Ik heb in de loop der jaren ook schoenen gehad die echt totaal niet bij elkaar passen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Wat een gedrochten!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik verkoop ze niet lokale motorzaak wel, maat 43 vallen klein uit heb normaal 42
kosten me toen iets van 100 euro ofzo
wtf jij bent echt bijna met pensioen ofnietquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te kleine voetjes, heb zelf maat 46.
Ik voel me echt oud als ik al die gympies van jullie zie
Heb nu zelf deze:
[ afbeelding ]
Best uitgesproken? Dude, die schoenen zijn de eerste beste schoenen die je op straat onder elk schoffie tegenkomt, niks uitgesproken aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wil ze sowieso eerst nog aanhebben hoor voor ik iets koop, dus misschien vind ik ze dan wel kut. Maar nu vind ik ze in ieder geval vet. Ik heb best een uitgesproken kledingstijl maar met schoenen... tja, dat varieert nogal. Ik heb in de loop der jaren ook schoenen gehad die echt totaal niet bij elkaar passen.
Nice.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb deze nu, alleen zijn ze allebei kankerhard afgetrapt
Allebei nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nice.mich, welke kleur all stars, beige of wit?
Die zijn nice.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te kleine voetjes, heb zelf maat 46.
Ik voel me echt oud als ik al die gympies van jullie zie
Heb nu zelf deze:
[ afbeelding ]
Ja dat is precies wat ik bedoel. Met schoenen dus niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Best uitgesproken? Dude, die schoenen zijn de eerste beste schoenen die je op straat onder elk schoffie tegenkomt, niks uitgesproken aan
Ik heb al donkerblauw. Voor zomer vind ik wit of beige het leukst.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Allebei niet!
Zwart is het best, rood kan, groen kan, donkerblauw kan, paars kan, maar geen witte of beige schoenen!
Fouter dan dat wordt het niet
Geloof mij Tamara, witte en beige allstars wil je niet hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al donkerblauw. Voor zomer vind ik wit of beige het leukst.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Bozz187 het volgende:
damn it game mania why dont you text me!!!
Nog maar 40 jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wtf jij bent echt bijna met pensioen ofniet
Haten op witte broeken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geloof mij Tamara, witte en beige allstars wil je niet hebben
Net als witte broeken, WLEGH
Ik heb al beige all stars gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geloof mij Tamara, witte en beige allstars wil je niet hebben
Net als witte broeken, WLEGH
Met een polo shirtje zeker? LOL.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haten op witte broeken.
Witte linnen broeken in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |