Schoenen met kleurquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat vind jij dan mooi bij een vrouw?
Overhemden zijn chill.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef Michhas het volgende:
Polo's
Overhemden
Truien
Witte broeken
Linnen broeken
Kleren met een Italiaanse vlag
T-shirts
Cardigans
Chino's en jeans
quote:
Goeie manier om jezelf uit deze situatie te lullenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die haten op andermans kleding.Accepteer gewoon dat niet iedereen er hetzelfde bij wil lopen als jij.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Euh liefje, beige is een kleur, zwart niet.
[..]
[..]
Natuurkundig gezien inderdaad, maar iedereen weet dat zwart in kleding wel degelijk een kleur isquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Uit welke situatie moet ik me lullen dan? Dat jullie mijn kledingstijl lelijk vinden? I couldn't care less, echt. Ik vind allstars toch ook kankerlelijk maar dan ga ik daar toch ook niet heel de tijd over zeiken tegen jou.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goeie manier om jezelf uit deze situatie te lullen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Uit welke situatie moet ik me lullen dan? Dat jullie mijn kledingstijl lelijk vinden? I couldn't care less, echt. Ik vind allstars toch ook kankerlelijk maar dan ga ik daar toch ook niet heel de tijd over zeiken tegen jou.
Nogmaals: Mensen die haten op andermans kleding.
Moet hem nog steeds kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef Frankii het volgende:
Ik heb laatst trouwens Tron: Legacy gezien. Ik kan die Jeff Bridges echt niet meer serieus nemen na The Big Lebowski.
Die is echt bruut. Vooral die agressieve neger is echt een baas.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet hem nog steeds kijken
Heb vanmiddag Four Brothers opnieuw gekeken
Mark Wahlberg
Muziek uit Tron is wel echt nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet hem nog steeds kijken
Heb vanmiddag Four Brothers opnieuw gekeken
Mark Wahlberg
andre 3000???quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die is echt bruut. Vooral die agressieve neger is echt een baas.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die is echt bruut. Vooral die agressieve neger is echt een baas.
Tyresequote:
Nee die andere. tyrone gibson heet ie geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |