Wat staat daar nou onderaan?quote:
Ik 23!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef danilel het volgende:
zo, oef bijgelezen!
Grappig die leeftijden van jullie.
Dacht altijd dat BQ en Mazuru zo'n meiden van 32 jaar waren.en Bol een jaar of 40 was...![]()
Zo kom je weer ergens achter!!
Btw ik=> 35
hier skattie een lollie en ook 1 voor versabommiequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Aimy het volgende:
Ik ben hier lekker stiekempjes de jongste
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Aimy het volgende:
Ik ben hier lekker stiekempjes de jongste
secret storyquote:
rattengif gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef akveor het volgende:
Een uur nodig om het voorgaande topic vol te krijgen?![]()
Waar is Joanna?
fietsen stelen op Damrakquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef akveor het volgende:
Waar is Joanna?
dat is dan weer overdreven..quote:
neee rechtsonderaan...quote:
op de hooizolderquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef akveor het volgende:
Waar is Joanna?
kom je brengen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Ransjih het volgende:
[..]
hier skattie een lollie en ook 1 voor versabommie
ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Annelies-G het volgende:
gooi de mijne maar dicht. Laatste x dat ik een lappo open
mijn naamquote:
Flipje kan wel meer willenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:22 schreef Roguee het volgende:
Philip: Ik wil dat Maik en Joan terugkomen.
sommige posten niet openen aleenquote:
schattig zegquote:
ja en dat is het lullige juist maar zolang pietje er niks aan doet krijg je dat........quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
sommige posten niet openen aleen
sttttttttttttquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef Capt1caveman het volgende:
Alleen stream 1 beeld?
Zal wel een misser zijn van NEP5
En een scheutje whiskey graag...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 klontjes en een wolkje melk graag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nog heel ff en we mogen ook weer opweg naar de streams
ik zal het klaarzetten in de SC anders krijg ik dadelijk weer op me toddenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 klontjes en een wolkje melk graag
Triest he, daarna bedankt ze ook nog iedereenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef Roguee het volgende:
Ah ze moesten het gewoon van Mo zeggen dat iedereen maik terug wil
en haar kinderachtige kinderjurkje.... net moest ze ook nog kijken of ze haar tieten niet kwijt was.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal het klaarzetten in de SC anders krijg ik dadelijk weer op me todden
nu ontopic
[ link | afbeelding ]
Bedankt he jongens dat jullie dat net zeiden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Triest he, daarna bedankt ze ook nog iedereen![]()
quote:
Tjaaaaa..... Wil je wel weten he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan die had ik gemist
was gistermiddag in streamlockquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:
Iedereen jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wow, sneaky hoor![]()
wij hadden een SL
quote:"Dit is echt de shizzle'', zegt smulpaap Karim.
Wil ik ook wel weten want er was toch een SL?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is lachen!!!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
Ik ben even weg maar ik moest lachen. SST site aangepast.
[..]
Is Maik weg dan???quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Roguee het volgende:
het is niet meer gezellig zonder maik en jo zegt Laura.
Ze valt uit haar rol iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Ransjih het volgende:
mooooo niet doennnnnnnn das vrolijk gedoe
blijkbaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef schommelstoel het volgende:
Ben ik de enige die nog allemaal streamlocks heeft?
Omdat er toch net nieuwe foto's werden gepost.
net als hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, ze doen het weer, althans, een paar
heeft laura zo weing vlees en dat kleine beetje wat er zit dat hangt nog ookquote:
Aafke?? met haar natte doosquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Nu de liveshow eraan komt, gaat ze weer 'leuk' doen. Schijnheilige bloedzuiger
Ach ik vind het beter om naar te gluren dan de rest bij elkaar...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft laura zo weing vlees en dat kleine beetje wat er zit dat hangt nog ook
die kadetjes hangen er aardig uit,quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft laura zo weing vlees en dat kleine beetje wat er zit dat hangt nog ook
Moet dan goede ogen hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ach ik vind het beter om naar te gluren dan de rest bij elkaar...
speciaal natte doos cap voor jou danquote:
Is een deksel hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef schommelstoel het volgende:
Die kunnen echt niet gooien met een frisbe
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
speciaal natte doos cap voor jou dan
[ afbeelding ]
Oké hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Is een deksel hoor.
En Alex is er al gewond door
Tis wel leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef schommelstoel het volgende:
Die kunnen echt niet gooien met een frisbe
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moest even doorzoeken naar zoekopdracht "natte doos"quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je wel ff naar moeten zoeken he??
triootje pijpen dan ook maar meteen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het niet doen
I am not a complete idiot, some parts are still missing
Is een deksel hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alex kan zelfs nog niet eens normaal een frisbee gooien en vangen.
Hij kan maar 1 ding, dat is Falenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alex kan zelfs nog niet eens normaal een frisbee gooien en vangen.
ksal ook s ff zoeken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest even doorzoeken naar zoekopdracht "natte doos"
vooral doorgaan met zieken, zeuren en zeiken en vooral niks doen verder, maakt jullie zo razend niet interessant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not a complete idiot, some parts are still missing
ze heeft straf van de stemquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
Monique lijkt wel weer een beetje opgeknapt, als ik zo de caps bestudeer?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alleen als je het geluid uit zet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef scooby-doo het volgende:
Krijg nou wat...
Ik heb Laura gevonden.
[ afbeelding ]
nee nee, flip en mo vragen zich af of het invloed heeft op hun mogelijke nominatie dat ze hele week liggen te sippen op bedquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alleen als je het geluid uit zet
Return to sender pleasequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef scooby-doo het volgende:
Krijg nou wat...
Ik heb Laura gevonden.
[ afbeelding ]
doos dicht en met TNT naar Nederland sturen,quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef scooby-doo het volgende:
Krijg nou wat...
Ik heb Laura gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef Capt1caveman het volgende:
Nu wel triootje pijpen dusIk zag je plaatje even al zonder spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef meneertje1972 het volgende:
even on topic:
Neem aan dat het spel ook vandaag weer niet gespeeld is (lees er heeft iemand gedrukt)?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef meneertje1972 het volgende:
even on topic:
Neem aan dat het spel ook vandaag weer niet gespeeld is (lees er heeft iemand gedrukt)?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef meneertje1972 het volgende:
even on topic:
Lijkt me logisch, moest ff kijken offie t nu wel ging down nlquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zag je plaatje even al zonder spoiler
heb de doos net bij chemies afval gezet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
doos dicht en met TNT naar Nederland sturen,
De kamer zit en blijft opslot, morgen gaat ie openquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef meneertje1972 het volgende:
even on topic:
Welk spel ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef meneertje1972 het volgende:
even on topic:
Je kan eerst preview doen dan zie je of het gelukt isquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, moest ff kijken offie t nu wel ging down nl
flip moet een nekschotquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef Ransjih het volgende:
flip denkt nog steeds dat jo niet genomineerd is
Waarom makkelijk doen, als het moeilijk kan ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je kan eerst preview doen dan zie je of het gelukt is
Ur Welcomequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen, als het moeilijk kan ?
Dank je voor je tip
je bikini aan en hup...het bed inquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef evaxsis het volgende:
Het is lekker weer en wat doe je dan....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Ransjih het volgende:
flip: ik blijf er niet in hangen ik ben er gewoon mee bezig
Nee de waarheid is hard.Ze houden meer van meelullers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef livvie het volgende:
Sharon zegt wel dat het geen nut heeft om op je bed te blijven liggen en te huilen. Heeft totaal geen nut en verpest de sfeer voor de anderen.. Flip vind het geen leuke opmerking.
Dat is goed nieuws, eindelijk worden er maatregelen getroffenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Dark het volgende:
Middag![]()
Hoor Sher net zeggen dat zij van bepaalde iemanden gehoord had, dat sommigen er teveel in blijven hangen en dat kan nadelig zijn!![]()
Hoe nadeliger hoe beter
chapo, jij weet hoe een COS werkt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef livvie het volgende:
Sharon zegt wel dat het geen nut heeft om op je bed te blijven liggen en te huilen. Heeft totaal geen nut en verpest de sfeer voor de anderen.. Flip vind het geen leuke opmerking.
Tis tenminste eerlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef livvie het volgende:
Met philip en mo kan ook vast geen monopolie spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Ransjih het volgende:
flip: ik blijf er niet in hangen ik ben er gewoon mee bezig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
is bij jullie het beeld van het water ook zo blokkerig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef MaryChey het volgende:
[..]
je bikini aan en hup...het bed in
Is normaal op streams, door de vele framesquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
beelden zijn verder goed alleen als de camera op het water staat issie blokkerigquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoe kan dat nou??? jij zit nog dichter bij portugal dan wij
Het kan flipje lekker niks schelen !!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Ransjih het volgende:
flipje: dan zenden ze toch het uurtje uit dat je er niet in blijft hangen
Rechter muisknop en dan kwaliteitquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mens erger je niet ook niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Met philip en mo kan ook vast geen monopolie spelen.
Die blijven ermee bezig dat ze je net hebben moeten betalen of rechtstreeks de gevangenis in moeten
Dit spel is niks voor hun zeg.
heb er echt geen verstand vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
beelden zijn verder goed alleen als de camera op het water staat issie blokkerig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
tuurlijk mag je een paar uurtjes slapen hoor ik Sharon zeggen.
en hoe de mensen het zien thuisnou neukmealsikdronkenbenenikjankwanneerikwil we kennen je al van voor tot achter
Heeft ze van Herr Flipp geleerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Mita het volgende:
Mo is aan het dreigen met nominaties, door wie ze het minst geholpen is deze week
omdat ik dat hem gun, oke...(maar niet egt hoor)quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Flip moet een nekschot zei je.
Vroeg ik: Omdat????
echt ?,... pfff dat is vragen om nominaties, als ze genomineerd staat ligt ze er keihard uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Mita het volgende:
Mo is aan het dreigen met nominaties, door wie ze het minst geholpen is deze week
Nou en?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Roguee het volgende:
Sharon gaat er nu al van uit dat als zij er uit gaat dat ze dan geen afscheid kan nemen van Maik en Joan.
had ze eerder over na moeten denken en haar doos niet op de tocht moeten laten liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Ifa het volgende:
Mootje: wie niet begripvol is geweest naar mij, mag wieberen.
Ook belangrijk: ze wil cranberry-juice voor haar blaas.
ja maar ja maar beter komt Jo er nog voor de exit tevoorschijn. Ze is zelf ook genomineerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou en?
Ze zien elkaar over 6/7 weken toch weer?
Iedere keer die grafstemming
Hebben we nog twijfels wie toentertijd de relatie heeft verbroken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
Flip denkt niet zoveel na maar hij wordt er wel moe van het vreet energie dus gaat ie paar uur slapen
Femke H heeft er goed aan gedaan de relatie te beeindigenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef shomila het volgende:
Flip kan het niks schelen hij is gewoon zichzelf.
Je zal die muppet met dat saggo gezicht de hele dag op je bank hebben hangen.
En Flip is al net zo'n egoïst; 'hij trekt zich er niets van aan, is zoals 'ie is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef shomila het volgende:
Mo zegt wie niet met me mee heeft geleefd kan van mij wieberen.
Da's duidelijke taalquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou en?
Ze zien elkaar over 6/7 weken toch weer?
Iedere keer die grafstemming
Maik mag meteen een enkele reis naar huis.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens dat Joanna vóór de live-uitzending weer het reguliere gedeelte van het huis zal gaan betreden ivm haar nominatie, Maik zal echter morgen pas terugkeren is mijn idee.
quote:
Bejaardeclupquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En Flip is al net zo'n egoïst; 'hij trekt zich er niets van aan, is zoals 'ie is.
Het vreet zo'n energie dat hij overdag een paar uur moet slapen.'
Wat IS dit?
quote:
+1quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Maik mag meteen een enkele reis naar huis.
Sanctie omdat hij het spel niet speelt! eikel!
Ze kunnen inderdaad nog wat leren van al die ouwe dozen hier.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:
Beken hier maar eerlijk dat ik het COSSEN 100000.000 leuker vind dan dat hele SST gebeuren
Zonder cos had ik niet eens de moeite genomen de stream op te startenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:
Beken hier maar eerlijk dat ik het COSSEN 100000.000 leuker vind dan dat hele SST gebeuren
Netjes!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
die kwaliteit toch
wij hadden het wel gewetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad nog wat leren van al die ouwe dozen hier.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zonder cos had ik niet eens de moeite genomen de stream op te starten
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:
Ik ook hoor als dit er niet was geweest had ik allang afgehaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:
aaa glkkig bij jullie is het ook blokkerigquote:
Soms lees ik de hele avond alleen de COS, zonder streamsquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Cossen is de enige manier om SST dragelijk te maken.
Ik ook. Zonder FOK! was ik het waarschijnlijk niet eens gaan volgen, laat staan dat ik het zo lang vol zou hebben gehouden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:Beken hier maar eerlijk dat ik het COSSEN 100000.000 leuker vind dan dat hele SST gebeuren
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
die kwaliteit toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |