je bikini aan en hup...het bed inquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef evaxsis het volgende:
Het is lekker weer en wat doe je dan....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Ransjih het volgende:
flip: ik blijf er niet in hangen ik ben er gewoon mee bezig
Nee de waarheid is hard.Ze houden meer van meelullers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef livvie het volgende:
Sharon zegt wel dat het geen nut heeft om op je bed te blijven liggen en te huilen. Heeft totaal geen nut en verpest de sfeer voor de anderen.. Flip vind het geen leuke opmerking.
Dat is goed nieuws, eindelijk worden er maatregelen getroffenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Dark het volgende:
Middag![]()
Hoor Sher net zeggen dat zij van bepaalde iemanden gehoord had, dat sommigen er teveel in blijven hangen en dat kan nadelig zijn!![]()
Hoe nadeliger hoe beter
chapo, jij weet hoe een COS werkt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef livvie het volgende:
Sharon zegt wel dat het geen nut heeft om op je bed te blijven liggen en te huilen. Heeft totaal geen nut en verpest de sfeer voor de anderen.. Flip vind het geen leuke opmerking.
Tis tenminste eerlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef livvie het volgende:
Met philip en mo kan ook vast geen monopolie spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Ransjih het volgende:
flip: ik blijf er niet in hangen ik ben er gewoon mee bezig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
is bij jullie het beeld van het water ook zo blokkerig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef MaryChey het volgende:
[..]
je bikini aan en hup...het bed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |