omdat ik dat hem gun, oke...(maar niet egt hoor)quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Flip moet een nekschot zei je.
Vroeg ik: Omdat????
echt ?,... pfff dat is vragen om nominaties, als ze genomineerd staat ligt ze er keihard uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Mita het volgende:
Mo is aan het dreigen met nominaties, door wie ze het minst geholpen is deze week
Nou en?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Roguee het volgende:
Sharon gaat er nu al van uit dat als zij er uit gaat dat ze dan geen afscheid kan nemen van Maik en Joan.
had ze eerder over na moeten denken en haar doos niet op de tocht moeten laten liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Ifa het volgende:
Mootje: wie niet begripvol is geweest naar mij, mag wieberen.
Ook belangrijk: ze wil cranberry-juice voor haar blaas.
ja maar ja maar beter komt Jo er nog voor de exit tevoorschijn. Ze is zelf ook genomineerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou en?
Ze zien elkaar over 6/7 weken toch weer?
Iedere keer die grafstemming
Hebben we nog twijfels wie toentertijd de relatie heeft verbroken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
Flip denkt niet zoveel na maar hij wordt er wel moe van het vreet energie dus gaat ie paar uur slapen
Femke H heeft er goed aan gedaan de relatie te beeindigenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef shomila het volgende:
Flip kan het niks schelen hij is gewoon zichzelf.
Je zal die muppet met dat saggo gezicht de hele dag op je bank hebben hangen.
En Flip is al net zo'n egoïst; 'hij trekt zich er niets van aan, is zoals 'ie is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef shomila het volgende:
Mo zegt wie niet met me mee heeft geleefd kan van mij wieberen.
Da's duidelijke taalquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou en?
Ze zien elkaar over 6/7 weken toch weer?
Iedere keer die grafstemming
Maik mag meteen een enkele reis naar huis.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens dat Joanna vóór de live-uitzending weer het reguliere gedeelte van het huis zal gaan betreden ivm haar nominatie, Maik zal echter morgen pas terugkeren is mijn idee.
quote:
Bejaardeclupquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En Flip is al net zo'n egoïst; 'hij trekt zich er niets van aan, is zoals 'ie is.
Het vreet zo'n energie dat hij overdag een paar uur moet slapen.'
Wat IS dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |