quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef MargrietV het volgende:
daar zakt je broek toch echt van af, zo een nep huwelijk.
Vind het ook niet kunnen en totaal ongeloofwaardig en kinderlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef MargrietV het volgende:
daar zakt je broek toch echt van af, zo een nep huwelijk.
Hij doet niet anders, ahummm..quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef md89 het volgende:
Morgen moet iedereen oppassen want Alex gaat heel veel grapjes uithalen
Oww dus morgen gaat hij echt los?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef md89 het volgende:
Morgen moet iedereen oppassen want Alex gaat heel veel grapjes uithalen
Eerst moet Laura nog even de vinger in de keel he? En daarna tandenpoetsen, zodat Alex het niet ruikt onder het dekbed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:11 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
even afwassen en ze kunnen weer gaan liggen
He Gerard je veter zit los...haha 1 aprilquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Ze moeten Alex morgen in de gaten houden Hij gaat knallen en grapjes uithalen.
ze zijn niet eens in ondertrouw en ze hebben geen officiele toestemming van de Officier van Justitie, dus echt nep nep nepquote:
"He Karim, je vetertjes zitten wat losjes AHAHAHAA!!!"quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Ze moeten Alex morgen in de gaten houden Hij gaat knallen en grapjes uithalen.
welke deze of die andere???quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:20 schreef kahaarin het volgende:
Deze heeft een lager nummer en was dus eerst:
[COS #828] Gaan laura en falex zeker trouwen?? » SecretStoryWous 10 70 31-03-2011 15:18:30
Little_Lunatic
[COS#828] Nog een paar uurtjes, dan is het tijd voor wat Vuurwerk!!!! » Toverheks 9 35 31-03-2011 15:18:30
knagsje![]()
Ik denk het niet, die heeft 34 op het eind en deze 33.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:20 schreef Flow3r het volgende:
[COS#828] Nog een paar uurtjes, dan is het tijd voor wat Vuurwerk!!!!
hier verder
Deze was eerder denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
welke deze of die andere???
Klopt, deze was net een fractie snellerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk het niet, die heeft 34 op het eind en deze 33.
okequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk het niet, die heeft 34 op het eind en deze 33.
Wmb winnaar SST 2011quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef versabommie het volgende:
Die Alex.. dat is gewoon echt een hele coole dude he? toch ?
quote:
IJskoude faal idd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef versabommie het volgende:
Ja, hij wil verstoppertje spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef versabommie het volgende:
quote:
Hij is tha shizzlequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef versabommie het volgende:
laat hij zich verstoppen en dat we hem nooit meer vinden....quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij wil verstoppertje spelen.![]()
![]()
Bij Lauraquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij wil verstoppertje spelen.![]()
![]()
Dat vermoed ik ook ..... anders moeten ze toch bekend maken dat ze niet echt weg is. Nu worden sharon en aafke gewoon voorgelogen dat het om hun beiden gaat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:21 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik zag net op de SST site dat ze Jojanka de hoogste % hebben gegeven.....
Die word aan het begin van de show meteen vrijgesteld, vrees ik.....
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
laat hij zich verstoppen en dat we hem nooit meer vinden....
Normaliter is het de LAPO maar in de COS is het de snelste.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was toch wie de lapo had of zijn de regels nu alweer hier veranderd
nou als ik weer de laatste ben ik OPEN geen nieuwe meer
Hij is wel conseqquent, moet ik toegevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef versabommie het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat de lapo regel niet opgaat hier maar helaas gewoon het recht van de snelste geldtquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gier op de loer voor een nieuwe Fipo....quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niets is NEP5 teveelquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:25 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook ..... anders moeten ze toch bekend maken dat ze niet echt weg is. Nu worden sharon en aafke gewoon voorgelogen dat het om hun beiden gaat.
Lol, gewoon niet zoeken, Alex is zo'n dooie dat hij wel blijft zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
laat hij zich verstoppen en dat we hem nooit meer vinden....
quote:
mja..las vanochtend in een topic dat de meesten hier tussen de 15 en 25 jaar jaar..dus ja...nu weet je warom ook niets meer klopt..want die kijken toch meer op geld en status en uiterlijk dan wij oudetjes op manieren en gedragquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het ook niet kunnen en totaal ongeloofwaardig en kinderlijk.
Val ik buiten de boot, jullie dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef trollie67 het volgende:
[..]
mja..las vanochtend in een topic dat de meesten hier tussen de 15 en 25 jaar jaar..dus ja...nu weet je warom ook niets meer klopt..want die kijken toch meer op geld en status en uiterlijk dan wij oudetjes op manieren en gedrag
Mischien dat je in Portugal niet in ondertrouw hoeft oid? Weet iemand dat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Schiet mij maar lek ......
dat noemen ze rugzaklozen.......stumperds dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef trollie67 het volgende:
[..]
mja..las vanochtend in een topic dat de meesten hier tussen de 15 en 25 jaar jaar..dus ja...nu weet je warom ook niets meer klopt..want die kijken toch meer op geld en status en uiterlijk dan wij oudetjes op manieren en gedrag
Annemarieke koekoe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:26 schreef kahaarin het volgende:
Lol, gewoon niet zoeken, Alex is zo'n dooie dat hij wel blijft zitten.![]()
In de topic van gisteren waren het meer 30 plussersquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat is ook niet waar er zijn wel snellere COSSEN gesloten terwijl de laatste bleef staan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Normaliter is het de LAPO maar in de COS is het de snelste.
en dan maar doen alsof ze WO II hebben meegemaakt. Krommer kan het niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef trollie67 het volgende:
[..]
de leugenaarsquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
In de topic van gisteren waren het meer 30 plussers
ik ben 43 ..mag jij weten...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Val ik buiten de boot, jullie dan?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
gier op de loer voor een nieuwe Fipo....
Je gaat je toch een beetje lijp voelen, alleen door naar dit programma te blijven kijken? Een neptrouwerij!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mischien dat je in Portugal niet in ondertrouw hoeft oid? Weet iemand dat?
's avonds zitten er meer (oudere) volwassenen op ivm werk denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
In de topic van gisteren waren het meer 30 plussers
28quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik ben 43 ..mag jij weten...en ik verheugde mij op een soort eerste bb...maar ik volg te weinig tv..anders had ik moeten weten dat dit shit woord....
Hmm, dat winnen Lau en Falex met gemak, die kunnen heel goed stilzitten.quote:
Lol, idd, maakt ook niet uit, er komt wel weer een nieuwe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook niet waar er zijn wel snellere COSSEN gesloten terwijl de laatste bleef staan.
ach maakt ook niet uit maar open gewoon niet meer soms staan er 4 of 5 tegelijk.
Lauwra zei al dat het slechts een SST aanzoek was, dus gaat ook klakkeloos mee in de trouwerij...... Doen wat de regie stem zegt, weet je nog?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je gaat je toch een beetje lijp voelen, alleen door naar dit programma te blijven kijken? Een neptrouwerij!!!![]()
whahaha ......... het wordt toch steeds gekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mischien dat je in Portugal niet in ondertrouw hoeft oid? Weet iemand dat?
Alles voor de streamersquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lauwra zei al dat het slechts een SST aanzoek was, dus gaat ook klakkeloos mee in de trouwerij...... Doen wat de regie stem zegt, weet je nog?
Maar alles heeft een grens. Hoe durven ze dit aan de kijkers voor te schotelen? Doe dat in Sesamstraat of zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lauwra zei al dat het slechts een SST aanzoek was, dus gaat ook klakkeloos mee in de trouwerij...... Doen wat de regie stem zegt, weet je nog?
gefeliciteerd margietquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
niet schrikken ,,,, 64 volgende maand 65
wij toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef markvanrinsum het volgende:
wie zijn vanaf dinsdag aan bellen ?
Panem et circensesquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je gaat je toch een beetje lijp voelen, alleen door naar dit programma te blijven kijken? Een neptrouwerij!!!![]()
je bent wel eerlijk,,.....als het klopt danquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan? Waar halen ze dan die tussenstanden vandaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef Chanel5 het volgende:
En het klopt ook niet dat er nu mensen bellen en smsen voor de de genomineerden.
Nou inderdaad stelletje kleuters...trouwerijtje spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar alles heeft een grens. Hoe durven ze dit aan de kijkers voor te schotelen? Doe dat in Sesamstraat of zo.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten volgen iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Alles voor de streamers![]()
![]()
Wel beelden van de ontmaagding van faalex dan
Het klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
je bent wel eerlijk,,.....als het klopt dan
Daar vielen tenminste nog echt doden bij!quote:
jahoorrrrrrr dr is geen hond die haar herkentquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Hobby het volgende:
Jo, is op schiphol gesignaleerd, is al thuis geweest !
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hallooo!
Na weken alleen meegelezen te hebben, nu een reactie van mij want ik kan me niet meer inhouden;
Wat een smerig, egocentrisch labiel schijtwijf is die eMo![]()
![]()
!! Loopt al dagen verongelijkt en vol zelfmedelijden in die gore stinkjas van Maaike.
Laat die kerel zonder wimpers alsjeblieft nog een dag boven verblijven zodat dat gore ongewassen wijf direct haar koffers pakt. eMo weg, Aafke, Sharon en Joan blijven!! Vrijdag in de Daily met eMo laten ze Maaike maar weer terug in het huis.Dat verdient ze gewoon!
hoi laat je maar gaan hoor meidquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hallooo!
Na weken alleen meegelezen te hebben, nu een reactie van mij want ik kan me niet meer inhouden;
Wat een smerig, egocentrisch labiel schijtwijf is die eMo![]()
![]()
!! Loopt al dagen verongelijkt en vol zelfmedelijden in die gore stinkjas van Maaike.
Laat die kerel zonder wimpers alsjeblieft nog een dag boven verblijven zodat dat gore ongewassen wijf direct haar koffers pakt. eMo weg, Aafke, Sharon en Joan blijven!! Vrijdag in de Daily met eMo laten ze Maaike maar weer terug in het huis.Dat verdient ze gewoon!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef Ransjih het volgende:
[..]
jahoorrrrrrr dr is geen hond die haar herkent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |