Als je hier al tevreden moet zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:45 schreef afca_oc het volgende:
225.000 voor daily, 300.000 voor liveshow.
Best aardige aantallen, met name voor de liveshow
Dat zeker, maar 300k is wel een hoogtepunt voor liveshow.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je hier al tevreden moet zijn
Flop blijft flop
Champagne again!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dat zeker, maar 300k is wel een hoogtepunt voor liveshow.
dat wordt toch wel geroepen, omdat mensen op eender welk moment ze inschakelen op de streams actie verwachten en dat is gewoonweg onmogelijk. Ik zou graag een echte big brother zien zoals de eerste in ieder geval. Geef ze zo nu en dan een opdracht zoals destijds (fietsen e.d), maar laat de boel verder gewoon de boel en bemoei je er niet mee als redactie zijnde. Dat gemanipuleer stoort me enorm.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was leuk om naar kippen-voerende mensen te kijken omdat 't nieuw was. Als je dat format nu zou herhalen roept iedereen de hele dag dat 't bloedsaai is om naar te kijken.
We hebben het al een tijdje. Is geïntroduceerd toen tweede kamerleden op FOK! kwamen discussiëren met users. Er zijn een aantal radio dj's die verified zijn en ook wat andere rls-mensen (huub en eric van DGK bv, maar ook Guido en Jurien van SST).quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ben benieuwd of jij de enige user bent die "geverifieerd" isIs zeker weer iets nieuws hier.
Moet er voor het mooie dan ook niet een biografie bij wie de user dan wel is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:07 schreef Danny het volgende:
We hebben het al een tijdje. Is geïntroduceerd toen tweede kamerleden op FOK! kwamen discussiëren met users. Er zijn een aantal radio dj's die verified zijn en ook wat andere rls-mensen (huub en eric van DGK bv, maar ook Guido en Jurien van SST).
De grotel fouten waren ook in de studio wel duidelijk: geen mike voor bewoners (fout Renate volgens mij), muziek te vroeg ingestart.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
Kwam de live in de studio net zo knullig over als op televisie?
Volgens mij zaten in deze editie de meeste fuck-ups per minute.
Als het heel slecht is geweest, uit zich dat pas later in de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:50 schreef itsme het volgende:
lol. Ik vond het een van de slechtste live shows en die krijgt juist de meeste kijkers?Ik word oud
Waarom sorry?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:55 schreef Gert het volgende:
De grotel fouten waren ook in de studio wel duidelijk: geen mike voor bewoners (fout Renate volgens mij), muziek te vroeg ingestart.
Nou is er in zo'n studio ook voortdurend een hoop te zien, dus de cynische mindset die me voor de buis weleens overvalt stak sowieso de kop niet op. Daarvoor moet ook wat verveling aanwezig zijn en die kreeg geen schijn van kans.
Het was gezellig en leuk! Sorry!
Nee totaal niet, iedereen was een beetje ontroerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom sorry?
Vielen er ook pijnlijke stiltes bij die huwelijksvoltrekking? Hier zat het merendeel het tafereeltje met plaatsvervangend schaamtegevoel te bekijken. En leedvermaak. Uiteraard.
Onvoorstelbaar. Ik vond 't erg genant om te zien in ieder geval. Een opzichtige schertsvertoning voor de kijkcijfers, om de aandacht af te leiden van de voortrekkerij rondom Joanna.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:09 schreef Gert het volgende:
Nee totaal niet, iedereen was een beetje ontroerd.
Geen idee, ik schakelde pas later in, maar ik mag hopen dat het een grap is. Het ten huwelijk vragen was geloof ik een geheime missie van Alex, waarvan ik hoop dat Laura op de hoogte was, anders is het echt een debiele actie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef Stefan het volgende:
Was het een echt huwelijk of gewoon voor den grap?
Ik weet niet eens of ze een stelletje zijn, ik weet niet eens wie het ziin.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen idee, ik schakelde pas later in, maar ik mag hopen dat het een grap is. Het ten huwelijk vragen was geloof ik een geheime missie van Alex, waarvan ik hoop dat Laura op de hoogte was, anders is het echt een debiele actie.
Da's Gerard. Gerard is cool.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze een stelletje zijn, ik weet niet eens wie het ziin.
Telkens als ik langs ziggo zap zie ik zo;n zonnebank hoofd met acherovergekamd haar.
Het kwam op mij over als kinderen die "winkeltje" aan het spelen waren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Ik vond 't erg genant om te zien in ieder geval. Een opzichtige schertsvertoning voor de kijkcijfers, om de aandacht af te leiden van de voortrekkerij rondom Joanna.
Maar hej, de pubermeisjes van 13 en 14 slikken het alsof het breezer is, dus Alphons zou goed gek zijn als hij niet op deze goedkope manier zou proberen te scoren.
Alex en.. Lauraaa, naar de kamer van de waarheid komen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
of het kersverse stel een beetje pushen om nou eindelijk eens seks te hebben?
jah, slim van moeders. Ze vertelt het on camera als joanna blijft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:44 schreef Mylene het volgende:
Wat houdt het marktaandeel nu precies in?
Komende week waarschijnlijk een nieuw bommetje. Namelijk Joanna die te horen krijgt dat haar vriend er een punt achter heeft gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |