Ik zou het graag willen, maar daar heb ik het geld niet voor. Dat zou neerkomen op 4*42*4= 672 per maand.. Dat is meer dan een kwart van wat ik verdien, en dat heb ik hard nodig voor huur/vaste lasten/boodschappen/studie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
1 uur per week? Dat schiet ook niet op :s. Ik denk dat het allemaal een stuk sneller gaat als je 4 uur per week rijd. Dan blijf je er ook 'meer in'.
nu 1 uur per week, maar na mijn examens ga ik minstens 2 uur per week nemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vraagje, hoeveel uur lessen jullie gemiddeld per week?
Da's voor mij ook een reden om het voor nu even terug te brengen naar één uur per week. Moet toch eerst nog m'n EV afwachten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:53 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen, maar daar heb ik het geld niet voor. Dat zou neerkomen op 4*42*4= 672 per maand.. Dat is meer dan een kwart van wat ik verdien, en dat heb ik hard nodig voor huur/vaste lasten/boodschappen/studie.
Mijn zus heeft ook een en ander "gebruikt" voor haar herexamens. Uiteindelijk heeft ze het met middelen wel gehaaldquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:21 schreef Hitomi het volgende:
Daar stress ik niet overAls ik op prive terrein rijd, gaat alles perfect, knal ik 'm zo in een parkeervak, vooruit, achteruit, file, en keer ik 'm zonder moeite even om.
Zodra er zo'n mannetje (rijinstructeur, straks ook examinateur) naast me zit die precies weet hoe het eruit moet komen te zien hou ik hele paniekerige lulverhalen tegen mezelf, terwijl het eigenlijk wel goed gaat. Dus daarom wil ik het even proberen. Baat het niet dan schaadt het ook niet.
Leuk hoor, nu lekker rijden met je cabrio in het zonnetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:46 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Net even naar het gemeentehuis geweest en hij lag er al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |