denk niet dat mn rij instructeur dat kan waarderen haha.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gebeurd bij iedereen. Ik had dat ook in het begin. Als er ook zo iemand is die dat bij mij flikt rem ik juistNiet erg sociaal maar dat is die lul achter me ook niet.
Netjes!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef stefkee3 het volgende:
live report vanuit de kroeg, beetje laat, maar eerder geen tyd gehad.
Alles vrij rustig gegaan, geen enkele keer afgeslagen, rijinstructriece zei al dat ik verdomd goed ree voor een eerste keer.
Heb nu al zin in volgende week!
Tja, ik moet er eigelijk nog bijvoegen dat ze vroeg of ik nog nooit eerder had gereden, en mijn antwoord:quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef WG1122 het volgende:
[..]
Netjes!!
Ik denk dat bij mij de motor echt 20x zal afslaan, maar we zullen zien.
Morgenochtend om 10 uur iedereen van de weg voor uw eigen veiligheid!
Ben je geslaagd of niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef eriksd het volgende:
Mijn advies; je zal in eerste instantie wat zenuwachtig zijn. Geef dit gewoon aan jezelf toe, en ga dan rijden zoals altijd. Goed kijken, niet te hard en je brengt jezelf niet in lastige situaties. En hou gewoon je rust!
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zojuist geslaagd
Was mijn tweede keer afrijden en het ging echt een stuk beter dan de vorige keer!
Aardige examinator die lekker aan het ouwehoeren was met mijn instructeur, dus ik kon lekker mijn ding doen. Parkeeropdracht zwaar verkloot, ik stond zowat overdwars in het vak en ook het uitrijden ging niet helemaal vlekkeloos. Mijn linkerbeen was opeens zo aan het trillen dat ik echt niks meer kon
Examinator zei: zet hem maar even in z'n vrij en haal even diep adem, dan gaan we weer
Ging gelijk een stuk beter en was alle zenuwen helemaal kwijt. Heb ook nog moeten navigeren, had een zijstraatje gemist, maar verder geen grote fouten.
Examinator zei bij het eindgesprek dat hij me wat gehaast vond rijden, maar dat het allemaal wel veilig en netjes ging. Geslaagd dus
Morgen naar het gemeentehuis!!
Nadat ik was gezakt heb ik 2 weken niet gelesd.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Heb morgen weer rijles, ongeveer anderhalf weekje geen lessen gehad. Kijken hoe het gaat.
Nice, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef ftpfreak het volgende:
Ik heb vanmorgen voor de eerste keer examen gedaan en in 1x geslaagd.
Had dezelfde examinator als met m'n TTT. Het rijden ging opzich goed, behalve dat ik 1x bijna op de busbaan stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |