abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95414921
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Gebeurd bij iedereen. Ik had dat ook in het begin. Als er ook zo iemand is die dat bij mij flikt rem ik juist :P Niet erg sociaal maar dat is die lul achter me ook niet.
denk niet dat mn rij instructeur dat kan waarderen haha.

ik merk wel dat ik autorijden leuk vind trouwens :D
pi_95421378
live report vanuit de kroeg, beetje laat, maar eerder geen tyd gehad.

Alles vrij rustig gegaan, geen enkele keer afgeslagen, rijinstructriece zei al dat ik verdomd goed ree voor een eerste keer.

Heb nu al zin in volgende week!
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
pi_95422632
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef stefkee3 het volgende:
live report vanuit de kroeg, beetje laat, maar eerder geen tyd gehad.

Alles vrij rustig gegaan, geen enkele keer afgeslagen, rijinstructriece zei al dat ik verdomd goed ree voor een eerste keer.

Heb nu al zin in volgende week!
Netjes!!

Ik denk dat bij mij de motor echt 20x zal afslaan :'), maar we zullen zien.

Morgenochtend om 10 uur iedereen van de weg voor uw eigen veiligheid!

[ Bericht 0% gewijzigd door WG1122 op 12-04-2011 23:26:10 ]
pi_95424898
Vorige week mijn volledige rijbewijs opgehaald, had me tijdelijke al sinds ik 17 3/4 was. Dit wordt pas volgend jaar of het jaar erop in NL geïntroduceerd. Theorie en praktijk beide in een keer binnen 30 minuten gehaald :D. 32 rijlessen had ik ervoor nodig, rijlessen waren echt superleuk en zat er altijd op te wachten.
pi_95425986
Oja beste tips die ik kan geven zijn
-NEVER PANIC, het is beter dat mensen even op jouw moeten wachten ipv dat jij iemand aanrijd.
-Zorg ervoor dat je autorijden leuk vind, dan gaat het allemaal een stuk soepeler.
-rij de snelheidlimiet waar dat veilig kan, niet sneller, niet langzamer
-en blijf natuurlijk rustig en beheerst :)
Succes WG
pi_95428024
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef WG1122 het volgende:

[..]

Netjes!!

Ik denk dat bij mij de motor echt 20x zal afslaan :'), maar we zullen zien.

Morgenochtend om 10 uur iedereen van de weg voor uw eigen veiligheid!
Tja, ik moet er eigelijk nog bijvoegen dat ze vroeg of ik nog nooit eerder had gereden, en mijn antwoord: O-) was,

Maar dat was me teveel werk om te typen in de kroeg _O-
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
pi_95436966
Nou, mijn eerste rijles zit er alweer op!

Het was sturen, gassen en remmen. Met de koppeling en schakelen ga ik de volgende les mee aan de gang.

Het was errug leuk en hij zei dat ik het netjes deed, goed keek en goed anticipeerde. Nja, das mooi.

Ik was in het begin een beetje zenuwachtig, maar naarmate ik ontspande, merkte ik dat het allemaal veel makkelijker ging. Volgende week dinsdag de volgende les en kijk er nu al naar uit :)
  woensdag 13 april 2011 @ 12:42:19 #183
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95438530
Ik lurk al een tijdje mee, toch maar even een keer posten :)

45 uur gelest, theorie in één keer gehaald. Ik raad iedereen aan om aan de hand van de cd'roms (ik had ANWB en Vekabest geloof ik) gewoon eindeloos te herhalen totdat je het truukje snapt en gewoon kan herkennen waar zij op doelen. Wat ik ook deed was gewoon in de stad (Amsterdam in mijn geval) als je ergens naartoe gaat ondertussen verkeersituaties in je hoofd even te beoordelen en dus zo te trainen, als voorbereiding op je praktijk.

Vandaag praktijkexamen. Eerst even ingereden, ging prima. Toen het examen; zaaltje met tafels en nummers. Ik had een invalexaminator uit Leiden. Aardige vent, inleidend praatje, even je formulieren bekijken, legitimatie, en wat aanvullende vragen. Toen naar de auto.

Mooi weer, starten en gaan maar. Tot aan het stoplicht ging alles prima, daarna begon de ellende; hij bijsturen, straatjekeren ging ruk en bij een parkeervak reed ik weg met de handrem erop :')
Al met al was ik het toen zat en dacht denkbeeldig "komop". Toen gewoon prima doorgereden en geslaagd.

Mijn advies; je zal in eerste instantie wat zenuwachtig zijn. Geef dit gewoon aan jezelf toe, en ga dan rijden zoals altijd. Goed kijken, niet te hard en je brengt jezelf niet in lastige situaties. En hou gewoon je rust!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_95444534
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef eriksd het volgende:

Mijn advies; je zal in eerste instantie wat zenuwachtig zijn. Geef dit gewoon aan jezelf toe, en ga dan rijden zoals altijd. Goed kijken, niet te hard en je brengt jezelf niet in lastige situaties. En hou gewoon je rust!
Ben je geslaagd of niet?
Ik mag vrijdagochtend voor het eerst voor het praktijkexamen.
pi_95445985
quote:
Toen gewoon prima doorgereden en geslaagd.
Ja dus ;)
pi_95489437
Vandaag weer rijles, dinsdag niet door gegaan. Alweer bijna 40e les maar het examen is nog wel een eindje uit zicht, en in september had ik me theorie gehaald. Hopen dat het gaat lukken, wil hem echt graag halen voor september. Maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Maargoed, eerst maar eens kijken of vandaag goed gaat.
pi_95493221
Vraagje, hoeveel uur lessen jullie gemiddeld per week?
pi_95493427
Ik les 1 uur per week.
  donderdag 14 april 2011 @ 15:30:30 #189
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95493563
1,5, daaronder werd het wel erg weinig en gaat het ook lang duren.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 14 april 2011 @ 16:08:03 #190
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_95495257
Hangt van m'n tijd af, maar meestal 2 uur per week.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_95497604
Ik les 1,5 uur per week
pi_95498677
Zojuist geslaagd :D
Was mijn tweede keer afrijden en het ging echt een stuk beter dan de vorige keer!
Aardige examinator die lekker aan het ouwehoeren was met mijn instructeur, dus ik kon lekker mijn ding doen. Parkeeropdracht zwaar verkloot, ik stond zowat overdwars in het vak en ook het uitrijden ging niet helemaal vlekkeloos. Mijn linkerbeen was opeens zo aan het trillen dat ik echt niks meer kon :P
Examinator zei: zet hem maar even in z'n vrij en haal even diep adem, dan gaan we weer :)
Ging gelijk een stuk beter en was alle zenuwen helemaal kwijt. Heb ook nog moeten navigeren, had een zijstraatje gemist, maar verder geen grote fouten.
Examinator zei bij het eindgesprek dat hij me wat gehaast vond rijden, maar dat het allemaal wel veilig en netjes ging. Geslaagd dus :)
Morgen naar het gemeentehuis!! :D
pi_95508363
Vandaag de eerste rijles gehad, ging wel redelijk voor een beginneling. Meteen al een eind gereden. Volgende week 2e les! Zin in :D
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:08:46 #194
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_95510932
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zojuist geslaagd :D
Was mijn tweede keer afrijden en het ging echt een stuk beter dan de vorige keer!
Aardige examinator die lekker aan het ouwehoeren was met mijn instructeur, dus ik kon lekker mijn ding doen. Parkeeropdracht zwaar verkloot, ik stond zowat overdwars in het vak en ook het uitrijden ging niet helemaal vlekkeloos. Mijn linkerbeen was opeens zo aan het trillen dat ik echt niks meer kon :P
Examinator zei: zet hem maar even in z'n vrij en haal even diep adem, dan gaan we weer :)
Ging gelijk een stuk beter en was alle zenuwen helemaal kwijt. Heb ook nog moeten navigeren, had een zijstraatje gemist, maar verder geen grote fouten.
Examinator zei bij het eindgesprek dat hij me wat gehaast vond rijden, maar dat het allemaal wel veilig en netjes ging. Geslaagd dus :)
Morgen naar het gemeentehuis!! :D
Gefeliciteerd.

Heb morgen weer rijles, ongeveer anderhalf weekje geen lessen gehad. Kijken hoe het gaat.
pi_95523247
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

Heb morgen weer rijles, ongeveer anderhalf weekje geen lessen gehad. Kijken hoe het gaat.
Nadat ik was gezakt heb ik 2 weken niet gelesd.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_95536677
Ik heb vanmorgen voor de eerste keer examen gedaan en in 1x geslaagd.
Had dezelfde examinator als met m'n TTT. Het rijden ging opzich goed, behalve dat ik 1x bijna op de busbaan stond.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:39:41 #197
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95540144
Denk dat het belangrijkste is dat je geen gevaarlijke situaties doet ontstaan / verkeerd inschat. Een foute parkeeropdracht, verkeerd vak of slecht straatje keren valt daar niet onder, slecht kijken wel.
Bis bis bis
pi_95542410
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef ftpfreak het volgende:
Ik heb vanmorgen voor de eerste keer examen gedaan en in 1x geslaagd.
Had dezelfde examinator als met m'n TTT. Het rijden ging opzich goed, behalve dat ik 1x bijna op de busbaan stond.
Nice, gefeliciteerd!
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_95542580
1 uur per week? Dat schiet ook niet op :s. Ik denk dat het allemaal een stuk sneller gaat als je 4 uur per week rijd. Dan blijf je er ook 'meer in'.
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:24:32 #200
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_95551097
Gezakt voor theorie vanmiddag :X eerlijk is eerlijk, had niet geleerd, had niet eens een boek gekocht. Heb wel een aantal CD roms en die had ik wel een beetje geoefend en zat steeds op zo'n 5 fout per examen, en scoorde hoog op gevaar-herkenning, zo ook bij dit examen, 4 fout maar. Dus op zich stonden alle pijlen wel de goede kant op. Het was ook een beetje mijn insteek om het zo te proberen, want theorie voor de motor was nog wel redelijk vers. Een fout teveel vandaag en ik had in de gaten dat ik een vraag fout had ingevuld bij de volgende vraag, maar jah, te laat o|O. Nu toch maar een boek bestellen en even door gaan nemen, want dat gebeurt me geen tweede keer :o .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')