Ach het is pas je 5e rijles johquote:Op donderdag 7 april 2011 08:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke bedankt. Vanmiddag heb ik mijn 5e rijles maar ik ben nu al zenuwachtig omdat het gister zo slecht ging, daarom heb ik er ook helemaal geen zin meer in.. omdat ik bang ben dat ik het weer fout doe allemaal. Ik heb er zelfs over gedroomdIemand tips waardoor ik minder zenuwachtig ben?
Thanksquote:Op donderdag 7 april 2011 12:13 schreef Hitomi het volgende:
Succes! Jeetje wat een dag heb je erop zitten dan!
Niet jouw fout, ZIJN fout. Had hij maar moeten ingrijpen, is een onderdeel van z'n werk.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben vandaag ook tegen de stoep opgebotst, mijn rij instructeur was vet geirriteerd merkte ik.
Geweldigquote:
Voor de volgende keer: knipperlichten die wellicht aan staan opmerkenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef Mankatans het volgende:
net gezakt, volkomen terecht.. 2-baans linksaf, had ik niet gezien want op de rechter stonden allerlei vrachtautos. keurig op de rechterbaan uitgekomen dus (dacht ik..)
gelukkig examen-garantie. vanavond zuipen
Raar dat je daar op zakt.. Het gaat er uiteindelijk om dat je je VEILIG door het verkeer heen loodst. Dat je een keer op de verkeerde voorsorteerstrook staat is gewoon een foutje, maar daarmee breng je jezelf of anderen niet mee in gevaar. Waren er niet meer dingen die niet zo lekker gingen?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef Mankatans het volgende:
net gezakt, volkomen terecht.. 2-baans linksaf, had ik niet gezien want op de rechter stonden allerlei vrachtautos. keurig op de rechterbaan uitgekomen dus (dacht ik..)
gelukkig examen-garantie. vanavond zuipen
Voor zover ik het verhaal begrepen heb heeft hij voorgesorteerd op de linker baan voor het stoplicht en is na het omgaan van de bocht op de rechter baan uitgekomen waar de vrachtwagens dus ook heen wilden. Dus dat was niet veilig. Dat hij verkeerd voor gesorteerd heeft, is niet erg. Ook niet gezien er vrachtwagens in de rechter strook stonden (wat langzamer verkeer is, en dus handiger is als je er links van gaat staan). MAAR dan moet hij wel op de linker baan uitkomen op de weg die hij inrijdt. En niet de rechter baan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Raar dat je daar op zakt.. Het gaat er uiteindelijk om dat je je VEILIG door het verkeer heen loodst. Dat je een keer op de verkeerde voorsorteerstrook staat is gewoon een foutje, maar daarmee breng je jezelf of anderen niet mee in gevaar. Waren er niet meer dingen die niet zo lekker gingen?
Haha! dat heb ik maandag ook gedaan XD Vlak voordat we naar het CBR gingen vlak voor het examen, sla linksaf terwijl ik links voorgesorteerd sta. Sowieso stomme actie, gezien ik op de rectherbaan moest zijn om bij het CBR uit te komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:02 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Voor zover ik het verhaal begrepen heb heeft hij voorgesorteerd op de linker baan voor het stoplicht en is na het omgaan van de bocht op de rechter baan uitgekomen waar de vrachtwagens dus ook heen wilden. Dus dat was niet veilig. Dat hij verkeerd voor gesorteerd heeft, is niet erg. Ook niet gezien er vrachtwagens in de rechter strook stonden (wat langzamer verkeer is, en dus handiger is als je er links van gaat staan). MAAR dan moet hij wel op de linker baan uitkomen op de weg die hij inrijdt. En niet de rechter baan.
Zie bijbehorende paint. Zo haal ik het in ieder geval uit het verhaal.
[ afbeelding ]
Wat zijn bijzondere verrichtingen? moet dat tijdens het examen.. ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef OomBrouwer het volgende:
Weer niet gehaald had een ingreep.
Ik moest trouwens 4 bijzondere verrichtingen doen![]()
maarja over 3 weken weer hoop ik.
Bij een rotonde waar je rechts de snelweg op kon waar ik heen moest. Deze rotonde was 2 baans en ik dacht dat het stuk naar rechts onafhankelijk van de rotonde was, dom natuurlijk dus ik gooi hem zo derop terwijl er een auto aan kwam dus een ingreep, kwam wel echt door zenuwen, normaal gebeurt dat soort chit nooit.quote:
Ja er zijn er min. 2 verplicht en meestal nemen ze daar ook genoegen mee, maar ik moest er 4 doen; file-,vak-parkeren, omkeeropdracht en een stopodracht heb je. en je moet achteruit hebben gereden. en het is normaal dat je daar nog niet mee bezig bent, komt vanzelf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat zijn bijzondere verrichtingen? moet dat tijdens het examen.. ?
Ik word nu al zenuwachtig als ik dit allemaal lees terwijl ik nog maar 5 lessen heb gehad en nog lang geen examen heb.. Iedereen lijkt wel te zakken, uit mijn klas ook al..
Ik heb trouwens binnen 5 lessen nog helemaal niks bijzonders geleerd (inparkeren, achteruit rijden en alles?).. ik kan alleen nog maar rijden; schakelen.. en alles wat daarbij hoort, is dit wel normaal of ben ik sloom bezig?
Hm.. Ik denk dat ik ook zoiets zou kunnen gaan doen tijdens mijn examen dankzij zenuwen ja.. Brr. Wel heel vervelend en erg jammer!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef OomBrouwer het volgende:
[..]
Bij een rotonde waar je rechts de snelweg op kon waar ik heen moest. Deze rotonde was 2 baans en ik dacht dat het stuk naar rechts onafhankelijk van de rotonde was, dom natuurlijk dus ik gooi hem zo derop terwijl er een auto aan kwam dus een ingreep, kwam wel echt door zenuwen, normaal gebeurt dat soort chit nooit.
[..]
Ja er zijn er min. 2 verplicht en meestal nemen ze daar ook genoegen mee, maar ik moest er 4 doen; file-,vak-parkeren, omkeeropdracht en een stopodracht heb je. en je moet achteruit hebben gereden. en het is normaal dat je daar nog niet mee bezig bent, komt vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |