abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 09:25:14 #126
340647 BenjiJWZ
Jeweetzelluf!
pi_95156828
quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke bedankt. Vanmiddag heb ik mijn 5e rijles maar ik ben nu al zenuwachtig omdat het gister zo slecht ging, daarom heb ik er ook helemaal geen zin meer in.. omdat ik bang ben dat ik het weer fout doe allemaal. Ik heb er zelfs over gedroomd :'( Iemand tips waardoor ik minder zenuwachtig ben?
Ach het is pas je 5e rijles joh :) Gaat helemaal goed komen! Ik was de eerste 10 lessen ook poeppie nerveus, daarna wordt dat minder :) Ik heb uiteindelijk 44 lessen gehad en ook ik raakte eerst in paniek op drukke wegen, dat gaat vanzelf over. Je komt er vast en zeker! :)
Zeeeeeker wel!
pi_95160786
Gefeliciteerd!!
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_95161012
Uurtje pauze, dan nog tot 2 uur rijles en dan examen :9... Net vanaf 8 uur zitten sturen :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_95162245
Succes! Jeetje wat een dag heb je erop zitten dan! :o
pi_95162323
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:13 schreef Hitomi het volgende:
Succes! Jeetje wat een dag heb je erop zitten dan! :o
Thanks :D.. En een cursus BE gaat nou eenmaal zo. Ga zometeen weer naar de rijschool en doen alle oefeningen en dergelijke nog een keer voor het examen. Binnenstad Harderwijk, opgepast! :P
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_95162617
quote:
16s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben vandaag ook tegen de stoep opgebotst, mijn rij instructeur was vet geirriteerd merkte ik.
Niet jouw fout, ZIJN fout. Had hij maar moeten ingrijpen, is een onderdeel van z'n werk.
pi_95169327
Nou... Extra lettertje erbij :P
pi_95171100
gEfElicitEErd. :)

Leuk he zo'n "E"?
pi_95172283
net gezakt, volkomen terecht.. 2-baans linksaf, had ik niet gezien want op de rechter stonden allerlei vrachtautos. keurig op de rechterbaan uitgekomen dus (dacht ik..)

gelukkig examen-garantie. vanavond zuipen
pi_95173016
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef vannelle het volgende:
gEfElicitEErd. :)

Leuk he zo'n "E"?
Geweldig :P.. Kan ik tenminste normaal zooi gaan zeulen :9
pi_95173588
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef Mankatans het volgende:
net gezakt, volkomen terecht.. 2-baans linksaf, had ik niet gezien want op de rechter stonden allerlei vrachtautos. keurig op de rechterbaan uitgekomen dus (dacht ik..)

Voor de volgende keer: knipperlichten die wellicht aan staan opmerken :)
lama
pi_95208758
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef Mankatans het volgende:

Raar dat je daar op zakt.. Het gaat er uiteindelijk om dat je je VEILIG door het verkeer heen loodst. Dat je een keer op de verkeerde voorsorteerstrook staat is gewoon een foutje, maar daarmee breng je jezelf of anderen niet mee in gevaar. Waren er niet meer dingen die niet zo lekker gingen?
pi_95209683
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Raar dat je daar op zakt.. Het gaat er uiteindelijk om dat je je VEILIG door het verkeer heen loodst. Dat je een keer op de verkeerde voorsorteerstrook staat is gewoon een foutje, maar daarmee breng je jezelf of anderen niet mee in gevaar. Waren er niet meer dingen die niet zo lekker gingen?
Voor zover ik het verhaal begrepen heb heeft hij voorgesorteerd op de linker baan voor het stoplicht en is na het omgaan van de bocht op de rechter baan uitgekomen waar de vrachtwagens dus ook heen wilden. Dus dat was niet veilig. Dat hij verkeerd voor gesorteerd heeft, is niet erg. Ook niet gezien er vrachtwagens in de rechter strook stonden (wat langzamer verkeer is, en dus handiger is als je er links van gaat staan). MAAR dan moet hij wel op de linker baan uitkomen op de weg die hij inrijdt. En niet de rechter baan.

Zie bijbehorende paint. Zo haal ik het in ieder geval uit het verhaal.
pi_95210417
Net eerste les in Eindhoven gehad na een dikke maand niet te hebben gereden, ging helemaal niet goed, ondanks dat ik niet echt zenuwachtig was schatte ik veel dingen verkeerd in en was toch niet zelfverzekerd genoeg. Gelukkig heb ik wel het idee dat ik nu een betere instructeur heb en hoop ik dat het toch gaat lukken deze keer..
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:30:47 #140
340647 BenjiJWZ
Jeweetzelluf!
pi_95210596
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:02 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Voor zover ik het verhaal begrepen heb heeft hij voorgesorteerd op de linker baan voor het stoplicht en is na het omgaan van de bocht op de rechter baan uitgekomen waar de vrachtwagens dus ook heen wilden. Dus dat was niet veilig. Dat hij verkeerd voor gesorteerd heeft, is niet erg. Ook niet gezien er vrachtwagens in de rechter strook stonden (wat langzamer verkeer is, en dus handiger is als je er links van gaat staan). MAAR dan moet hij wel op de linker baan uitkomen op de weg die hij inrijdt. En niet de rechter baan.

Zie bijbehorende paint. Zo haal ik het in ieder geval uit het verhaal.
[ afbeelding ]
Haha! dat heb ik maandag ook gedaan XD Vlak voordat we naar het CBR gingen vlak voor het examen, sla linksaf terwijl ik links voorgesorteerd sta. Sowieso stomme actie, gezien ik op de rectherbaan moest zijn om bij het CBR uit te komen. :) goedhe? XD
Zeeeeeker wel!
pi_95212058
Ik had ook ong. hetzelfde gedaan, dat ik zonder te kijken van links naar rechts ging.
dus stoplicht op groen en ik sta op de linkerbaan en dat ik hem in 1x rechts zet zonder te kijken.

anyway, zometeen examen om 1400. Hoop dat ik het haal dit keer w/
''ladies and gentlemen, we've got him''
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:42:03 #142
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_95213334
Succes!!

Net weer een les gehad en ik ben blij dat ik in een koekblik zit zeg. De boel stond nogal vast, dus dan maar een wijk in. Oud deel van het centrum, dus echt smaller dan smal. :')

Wel meteen weer bevestiging waarom je daar ook niet met de auto heen moet willen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_95220289
Weer niet gehaald had een ingreep.
Ik moest trouwens 4 bijzondere verrichtingen doen }:|

maarja over 3 weken weer hoop ik.
pi_95220378
Jammer! Waarbij werd er ingegrepen?
pi_95223131
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef OomBrouwer het volgende:
Weer niet gehaald had een ingreep.
Ik moest trouwens 4 bijzondere verrichtingen doen }:|

maarja over 3 weken weer hoop ik.
Wat zijn bijzondere verrichtingen? moet dat tijdens het examen.. ?

Ik word nu al zenuwachtig als ik dit allemaal lees terwijl ik nog maar 5 lessen heb gehad en nog lang geen examen heb.. Iedereen lijkt wel te zakken, uit mijn klas ook al..

Ik heb trouwens binnen 5 lessen nog helemaal niks bijzonders geleerd (inparkeren, achteruit rijden en alles?).. ik kan alleen nog maar rijden; schakelen.. en alles wat daarbij hoort, is dit wel normaal of ben ik sloom bezig?
pi_95224010
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef Hitomi het volgende:
Jammer! Waarbij werd er ingegrepen?
Bij een rotonde waar je rechts de snelweg op kon waar ik heen moest. Deze rotonde was 2 baans en ik dacht dat het stuk naar rechts onafhankelijk van de rotonde was, dom natuurlijk dus ik gooi hem zo derop terwijl er een auto aan kwam dus een ingreep, kwam wel echt door zenuwen, normaal gebeurt dat soort chit nooit.
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat zijn bijzondere verrichtingen? moet dat tijdens het examen.. ?

Ik word nu al zenuwachtig als ik dit allemaal lees terwijl ik nog maar 5 lessen heb gehad en nog lang geen examen heb.. Iedereen lijkt wel te zakken, uit mijn klas ook al..

Ik heb trouwens binnen 5 lessen nog helemaal niks bijzonders geleerd (inparkeren, achteruit rijden en alles?).. ik kan alleen nog maar rijden; schakelen.. en alles wat daarbij hoort, is dit wel normaal of ben ik sloom bezig?
Ja er zijn er min. 2 verplicht en meestal nemen ze daar ook genoegen mee, maar ik moest er 4 doen; file-,vak-parkeren, omkeeropdracht en een stopodracht heb je. en je moet achteruit hebben gereden. en het is normaal dat je daar nog niet mee bezig bent, komt vanzelf.
pi_95227571
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef OomBrouwer het volgende:

[..]

Bij een rotonde waar je rechts de snelweg op kon waar ik heen moest. Deze rotonde was 2 baans en ik dacht dat het stuk naar rechts onafhankelijk van de rotonde was, dom natuurlijk dus ik gooi hem zo derop terwijl er een auto aan kwam dus een ingreep, kwam wel echt door zenuwen, normaal gebeurt dat soort chit nooit.

[..]

Ja er zijn er min. 2 verplicht en meestal nemen ze daar ook genoegen mee, maar ik moest er 4 doen; file-,vak-parkeren, omkeeropdracht en een stopodracht heb je. en je moet achteruit hebben gereden. en het is normaal dat je daar nog niet mee bezig bent, komt vanzelf.
Hm.. Ik denk dat ik ook zoiets zou kunnen gaan doen tijdens mijn examen dankzij zenuwen ja.. Brr. Wel heel vervelend en erg jammer!

Vergeet bij de verrichtingen de hellingproef niet.
pi_95236880
Tja, 12 mei mag ik weer pas -O-
en een hellingproef is geen speciale verrichting meer ;)
pi_95238833
Nee? Mijn rijinstructeur heeft het er nog wel over als dusdanig.
pi_95289262
Vandaag m'n verjaardag geviert, (NEE! feliciteer me niet, ben pas dinsdag jarig!), en van mijn tante (waar ik dus ga lessen), Mijn eerste les voor niks gekregen *O*
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')