Snolquote:
dan is haar eigen lichtje uit!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura: Als de lichten niet uit zijn kan ik niet slapen.
WTF doet ze overdag dan?
Done.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Euh, ja? Voor zover ik weet.Thnx Lies.
liggen met haar ogen dichtquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
WTF doet ze overdag dan?
En gelijk heeft zequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef Day het volgende:
Sharon heeft in de kvdw gevraagd hoe het nou zit met jo en de nominaties. Kreeg daar geen duidelijk antwoord op, alleen 'jullie zijn genomineerd'. Ze heeft aangegeven dat ze degene wil spreken die hierover gaat en dat ze anders iedereen gaat vrrtelllen over deze voortrekkerij.
De dames hebben dus bliksemsgoed door hoe het zit met Jo.
Of hij heeft de meeste van de tijd liggen slapen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef Ifa het volgende:
Kende Guido Mo voor SST al, of heeft hij nog niet door wat streamers zien...
"Je moest is weten wat voor lollig persoon @SST_Monique eigenlijk is. Huilen past eigenlijk helemaal niet bij haar. #sstnl"
Je zou eigenlijk denken dat het andersom zou zijn, een lantaarnpaal geeft 's avonds lichtquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
WTF doet ze overdag dan?
Zo inderdaad. Komt dat Amsterdamse accent weer op de proppen. Zal Phillip zo ook wel weer grappig gaan doen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:01 schreef willem67 het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk denken dat het andersom zou zijn, een lantaarnpaal geeft 's avonds licht
Mo lult met degenen mee waar ze bij zit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef evaxsis het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Mo nu eigenlijk niks meer van Aafke kan hebben, zei ze van de week.
Wat doet ze nou dan zowat bij haar opschoot?
Als ze maar aandacht heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef evaxsis het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Mo nu eigenlijk niks meer van Aafke kan hebben, zei ze van de week.
Wat doet ze nou dan zowat bij haar opschoot?
Echt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef Ifa het volgende:
Kende Guido Mo voor SST al, of heeft hij nog niet door wat streamers zien...
"Je moest is weten wat voor lollig persoon @SST_Monique eigenlijk is. Huilen past eigenlijk helemaal niet bij haar. #sstnl"
Hij kan nu, Jo-mama zit boven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zo inderdaad. Komt dat Amsterdamse accent weer op de proppen. Zal Phillip zo ook wel weer grappig gaan doen.
Nouquote:
Lijkt Laura welquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mo lult met degenen mee waar ze bij zit.
tis vast een familielid die probeert te redden wat er te redden valtquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Echt?![]()
Er is iets serieus mis met zijn geheugen. Hij heeft die avond dat maik weggestemd was, uren naast haar bed gelegen om haar te troosten en dat was slechts 1 van de vele huilbuien toen hij daar nog was.
Oja, en hij is iemand die goed voor zijn innerlijk en uiterlijk zorgt... mr zweetharses.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
ik lach me suf, ik kijk naar 'daten in het donker' starring alexander de impulsieve![]()
zoekt een slanke model achtig typje
Och, een Plastisch Chirurgen boegbeeld kun je ook model noemen toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
ik lach me suf, ik kijk naar 'daten in het donker' starring alexander de impulsieve![]()
zoekt een slanke model achtig typje
Daar zit wat inquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze het ook zo goed vinden..
Nog niet gezien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef willem67 het volgende:
Alex in "daten in het donker" ? en ik maar denken dat hij zoveel vriendjes had
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Echt?![]()
Er is iets serieus mis met zijn geheugen. Hij heeft die avond dat maik weggestemd was, uren naast haar bed gelegen om haar te troosten en dat was slechts 1 van de vele huilbuien toen hij daar nog was.
quote:SST_Guido SST Guido
In het huis kwam ze heel anders over op mij dan op tv. @SST_Monique is GEEN jankwijf. Ze is vrolijk, zorgzaam, slim en lief! Limburger!
Ja dus?quote:
Tja, Laura en de fake-relaties, de rode draad in de streams.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch ook misselijk van
Ik durf eigenlijk niet te kijkenquote:
Ik hoop dat het gaat onwerenquote:
Best raar met dat hartje maar ik geloof jequote:
Hij vindt elke vrouw leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet te kijken![]()
Ik kan dit al niet aan zien.
Verklaard natuurlijk wel waarom hij lantaarnpaal leuk vindt. hij is gewoon bang in het donker.
Ik raak nu wel nieuwsgierig met de kennis die we nu over hem hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet te kijken![]()
Ik kan dit al niet aan zien.
Verklaard natuurlijk wel waarom hij lantaarnpaal leuk vindt. hij is gewoon bang in het donker.
Echtquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent er ook bij, dus waarom onweer!
Kent haar niet van buiten het huis en geeft aan hoe het over kwam in het huis. Blijkbaar een andere belevingquote:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a8fed64c-4fd6-38c9-bd79-de25b427ed5b/quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik raak nu wel nieuwsgierig met de kennis die we nu over hem hebben
Dank! ik ga ff lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a8fed64c-4fd6-38c9-bd79-de25b427ed5b/
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kan het echt niet hebben he? dat je niet eerste bent geworden gisteren
[ afbeelding ]
Met zoveel zwarte aura's bij elkaar moet het wel gaan onweren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent er ook bij, dus waarom onweer!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kan het echt niet hebben he? dat je niet eerste bent geworden gisteren
[ afbeelding ]
Is het ook..quote:
Ja duidelijk, maar daarom nog niet waar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:14 schreef marky het volgende:
[..]
Kent haar niet van buiten het huis en geeft aan hoe het over kwam in het huis. Blijkbaar een andere beleving
Zei ze nou stelletje mongolen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:17 schreef Mita het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog steeds bezig met haar monologen
Wederom, vannacht ook al.quote:
Hahaha ja. hij mist Jo zo erg dat hij haar geur graag bij zich heeft 'snachts.quote:
Tuurlijk ben ik er niet. Ik ga de eerste dag dat je naar het strand kan niet zitten zuipen ergens in de provincie.quote:
Soms verbaas ik me er over hoe diep dit programma nog kan zinken.. En dat ik er nog af en toe naar kijk!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:18 schreef Flow3r het volgende:
trieste Flip, gaat ie in Joanna's bed liggen
Gaat erom hoe het op je overkomt en of het je stoort denk ik. Vanaf hier is alles anders denk ik dan vanuit het huis zelf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ja duidelijk, maar daarom nog niet waar.
Oja, 22 graden zaterdag!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er niet. Ik ga de eerste dag dat je naar het strand kan niet zitten zuipen ergens in de provincie.![]()
Ik ga met tante Ronald naar het strand![]()
![]()
Daar verbaas je je nog het meest over he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me er over hoe diep dit programma nog kan zinken.. En dat ik er nog af en toe naar kijk!!!
Inderdaad, als er gemengd gestemd gaat worden ligt hij er linea recta uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Flow3r het volgende:
Flip zou er goed aan doen bij de mannen te gaan liggen,als Jo er uit gaat heeft ie niemand meer de sukkel
Ja? Maar toen lag ze er zelf toch ook in? En volgens mij liep mo vamorgen naar de herenslaapkamer om hem te halen.quote:
God-perspective of imperfect gods.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat erom hoe het op je overkomt en of het je stoort denk ik. Vanaf hier is alles anders denk ik dan vanuit het huis zelf.
Zei hij laatst ook al niet dat ie weinig vrienden buiten het huis heeft? Een echte einzeller dus!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Flow3r het volgende:
Flip zou er goed aan doen bij de mannen te gaan liggen,als Jo er uit gaat heeft ie niemand meer de sukkel
Ik verbaas me meer meer hoe diep sommige deelnemers kunnen zinken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me er over hoe diep dit programma nog kan zinken.. En dat ik er nog af en toe naar kijk!!!
Ik raak ook zo in de war door die verknipte uitzendingen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja? Maar toen lag ze er zelf toch ook in? En volgens mij liep mo vamorgen naar de herenslaapkamer om hem te halen.
Ja. Herkenning??quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Aimy het volgende:
[..]
Daar verbaas je je nog het meest over he.
ik verbaas me het meest over de redactie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Aimy het volgende:
[..]
Daar verbaas je je nog het meest over he.
in het huis is iedereen lief voor mekaar, er wordt de hele dag geknuffeld en gekriebeld om over slapen nog maar te zwijgen ,fijn voor hun, vervelend voor de streamers, en gesprekken voeren ho maar, dus ze hebben elkaar helemaal niet leren kennen, wij zien meer dan zijquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat erom hoe het op je overkomt en of het je stoort denk ik. Vanaf hier is alles anders denk ik dan vanuit het huis zelf.
Je bedoelt dat daten in het donker, I presume?quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja? Maar toen lag ze er zelf toch ook in?
Ja dat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt dat daten in het donker, I presume?
En toch heb ik hem er eerder in zien slapen. Vanmiddag dan.quote:
Echt wel.. Kan me niet voorstellen dat je als programmamaker dit nog als een hoogtepunt in je carriere ziet! Misschien daarom zo vaak de streamlocks, ze hebben bijna geen personeel meer om alles op te vangen!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:22 schreef Gamey het volgende:
[..]
ik verbaas me het meest over de redactie.
hoe ze het voor elkaar krijgen elke keer beslissingen te maken die juist kijkers kost in plaats van opleverd.
Dan moet je toch echt een bord voor je kop hebben
Wir haben es nicht...quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb je Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand ook weer met zijn versie dat Jo helemaal niet is genomineerd.
Hij is toch nog steeds zo wanhopig op zoek? De tijd heeft voor hem stil gestaan..;)quote:
Ga je gang Mo..quote:
Op de sst site stond dat maik de missie tot vrijdag had.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:24 schreef Flow3r het volgende:
Mo probeert met dit gedrag te manipuleren, ik mag toch hopen dat ze haar nog minstens tot zaterdag zonder maik laten en dat ie niet al morgen terug komt
Het is gewoon een feit dat mo snel en veel jankt in dat huis. Dat begon al bij cynthia en dat was in week 1 of 2. Dus niks overkomen, het is gewoon zo. En hij zou het moeten weten, want meestal was hij 1 van haar vele troosters. Dat hij haar lief, etc. vindt, ala, maar ontkennen dat ze veel jankt, vind ik echt heel vreemd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
[..]
is gewend als populaire barman de dames voor zijn snufferd te hebben en heeft nooit geinvesteerd in mannen en vriendschappenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zei hij laatst ook al niet dat ie weinig vrienden buiten het huis heeft? Een echte einzeller dus!
Doe nog maar een keer danquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of ik in herhaling mag vallen?
Alleen daarom al!! Wachten tot ze net weer wat bij zinnen is, en dan Maik er weer in..quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:24 schreef Flow3r het volgende:
Mo probeert met dit gedrag te manipuleren, ik mag toch hopen dat ze haar nog minstens tot zaterdag zonder maik laten en dat ie niet al morgen terug komt
jah, da's jammer, dan komt ie dus donderdag terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Op de sst site stond dat maik de missie tot vrijdag had.
Dat zou kunnen want ik heb de hele dag/avond geen streams gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En toch heb ik hem er eerder in zien slapen. Vanmiddag dan.
1 april grapquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Op de sst site stond dat maik de missie tot vrijdag had.
okeequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:26 schreef Gamey het volgende:
[..]
Doe nog maar een keer dan
Doe nog maar een keer dan
Beter nog 'n paar dagen daar houden iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jah, da's jammer, dan komt ie dus donderdag terug
Ja, maar je wist toch al dat het geen steore vent is? Een meisje-jongetje meer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want ik heb de hele dag/avond geen streams gezien.
Maar wat een droeftoeter dat ie in dat bed gaat liggen.
Ik jank (door omstandigheden) ook veel momenteel. Daar is niets mis mee, maar dit is zwelgen in zelfmedelij!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat mo snel en veel jankt in dat huis. Dat begon al bij cynthia en dat was in week 1 of 2. Dus niks overkomen, het is gewoon zo. En hij zou het moeten weten, want meestal was hij 1 van haar vele troosters. Dat hij haar lief, etc. vindt, ala, maar ontkennen dat ze veel jankt, vind ik echt heel vreemd.
Mootje: "het stinkt hier naar eten".quote:
Zeg het in het fransquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of ik in herhaling mag vallen?
Ik ben nu bij de koffers checken, wanneer is dit opgenomen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh geen ideequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben nu bij de koffers checken, wanneer is dit opgenomen?
Oow ik ga dit niet afkijken en kan het niet vinden![]()
Back to SST
Hahaha.. Dus zij denkt dat als zij vertrekt dat wij ook niet meer willen kijken???quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:28 schreef Day het volgende:
Mo denkt echt dat ze de stem kan chanteren. Hoe meer ze moppert en scheldt, hoe meer ze haar zullen pesten.
Nee Karim lastig vallen.quote:
Ja, hij heeft zowat heel de dag in dat bed gelegen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nope, hoogbegaafd als ze is, is ze tot de conclusie gekomen dat als Karim in de keuken aan het koken is, ze haar verhaal vast nog een keer kan vertellen.quote:
is dat een belofte?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:28 schreef Day het volgende:
Mo denkt echt dat ze de stem kan chanteren. Hoe meer ze moppert en scheldt, hoe meer ze haar zullen pesten.
STEM: Missie geslaagdquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je ne parle français
[..]
Dat was de bedoeling
Ah oke.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zowat heel de dag in dat bed gelegen.
En dat er even voor haar gekookt wordt.. Want dat heb ik haar ook nog niet zien doen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:30 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nope, hoogbegaafd als ze is, is ze tot de conclusie gekomen dat als Karim in de keuken aan het koken is, ze haar verhaal vast nog een keer kan vertellen.
Van mij mag je de nieuwe COS makenquote:
Nee, als ze maar blijft zeuren, ze info krijgt over maik of dat hij weer terug mag. Het is haar al een keer eerder gelukt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hahaha.. Dus zij denkt dat als zij vertrekt dat wij ook niet meer willen kijken???
Bummer, ze gaat hem niet kwellen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dat er even voor haar gekookt wordt.. Want dat heb ik haar ook nog niet zien doen!
De kipquote:
Leuker is dat Betty Breipen direct vanaf de zolder weg moet, zonder afscheid te nemen van de rest, behalve Maik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:24 schreef Flow3r het volgende:
Mag ik het doen, mag ik het doen?? Dan ga ik vertellen: weet je nog dat je die Shownieuws avond had en dat je daar vertelde over SOA's.. Nou, Maik heeft toen niet gelogen hoor!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, als ze maar blijft zeuren, ze info krijgt over maik of dat hij weer terug mag. Het is haar al een keer eerder gelukt.
je maakt mij ook niet wijs dat ze thuis anders is, ze weet heel goed hoe ze moet manipuleren , dit is niet de eerste keer dat ze met janken krijgt wat ze wil, ik denk eerder; de story of her lifequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, als ze maar blijft zeuren, ze info krijgt over maik of dat hij weer terug mag. Het is haar al een keer eerder gelukt.
oh dat? ik zag haar iets doen bij de deurquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:33 schreef Gamey het volgende:
MO heeft iets voor de deur gelegd voor het geval er weer iemand weg gaat
Een batterij.. Zodat ze kan zien welk deur gebruikt wordt. Als ik daar achter die muren zou zitten, zou ik het gewoon weghalen.. Kijken of zij ook door die deur zou gaan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:33 schreef Gamey het volgende:
MO heeft iets voor de deur gelegd voor het geval er weer iemand weg gaat
Ach, zie zo'n soap als een snelkoookpan waarin alles uitvergroot wordt. Ze zal vast issues hebben, maar dat hebben een hoop mensen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je maakt mij ook niet wijs dat ze thuis anders is, ze weet heel goed hoe ze moet manipuleren , dit is niet de eerste keer dat ze met janken krijgt wat ze wil, ik denk eerder; de story of her life
Een halve minuut terug lijkt me nog grappiger.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuker is dat Betty Breipen direct vanaf de zolder weg moet, zonder afscheid te nemen van de rest, behalve Maik.
Deze opnamens zijn te triest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh geen ideeAantal jaar geleden, want daar is hij 27 en nu 29.
Juist door dat achterkamer gedoe kan je op je boeren klompen aanvoelen dat het wel goed zit qua nominaties/stemmen. Ja het is wel eens anders geweestquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuker is dat Betty Breipen direct vanaf de zolder weg moet, zonder afscheid te nemen van de rest, behalve Maik.
Swaffelen die soep Karim.quote:
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist door dat achterkamer gedoe kan je op je boeren klompen aanvoelen dat het wel goed zit qua nominaties/stemmen. Ja het is wel eens anders geweest
Heeft geen boerenklompen?quote:
Ik hoop dat Jo nog mag blijven. Haar moeder had het erover dat "het duiveltje" in Jo nog niet naar voren gekomen was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij moet er een eigen lichaamssap aan toevoegen. Kunnen jullie lekker gruwelen op de streams.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:39 schreef Aimy het volgende:
Lijkt me lekker om een soepje buiten te eten, maar die soep.... nee.
Goeie vragen waar ik ook graag het antwoord van wil wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:33 schreef Coos het volgende:
Hoe zit het met dat zelf broodbakken??
Is het bij dat ene brood gebleven? Of maken ze dat nu dagelijks?
En was dat brood nog wat geworden wat ze gemaakt hadden of is dat in de kliko terecht gekomen?
Vragen, vragen, vragen allemaal vragen
Ik verwacht een compleet doorgedraaide Maik door het plafondquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:42 schreef Aimy het volgende:
Ben benieuwd of Joanna aan de wandel gaat bij Maik, geloof nie dat maik echt blij met dr is..
en zij niet met die saaie zwijgerquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:42 schreef Aimy het volgende:
Ben benieuwd of Joanna aan de wandel gaat bij Maik, geloof nie dat maik echt blij met dr is..
Nee, tuurlijk niet. Jo is de enige gebonden vrouw in het huis.. Althans dat denken zij daar nog!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:42 schreef Aimy het volgende:
Die gaat niet slapen vannacht, veel te bang dat Maik in een trio beland, man of vrouw dat maakt m niet uitquote:
Ik las mongolen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die gaat niet slapen vannacht, veel te bang dat Maik in een trio beland, man of vrouw dat maakt m niet uit
Je hebt het hopelijk niet over Joan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:48 schreef Flow3r het volgende:
eigenlijk heel triest, zo'n mooi meisje en dan zoveel onzekerheid en altijd maar smeken om bevestiging
Uh wie danquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:48 schreef Flow3r het volgende:
eigenlijk heel triest, zo'n mooi meisje en dan zoveel onzekerheid en altijd maar smeken om bevestiging
Nee, Mo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:49 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over Joan?
Precieze formulering is me ontschoten, maar ze zei iets als "ik ben een vrouw, ik hoef niet continue te horen dat ik geweldig ben, maar...." Iets in die trant.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:48 schreef Flow3r het volgende:
Moquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:49 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over Joan?
Je hebt dus ook al geleerd dat alles wat Joan doet,prima is volgens de stem? (voorheen in andere reallive soap de febo?)quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:48 schreef Day het volgende:
Mo had dus een liefdesverklaring van Maik verwacht.
En vertelt ook nog even dat als het een ander was overkomen, dat ze er wel om had kunnen lachen.
En Jo heeft iets voor Flip achtergelaten. Ik zou willen zeggen: sanctie. Maar weet dat het vergeefse moeite is.
ik ken op beide wel een truckjequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo![]()
maat Joanna vind ik zeker ook een mooie meid
......maar liefst wel elke dagquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:50 schreef Ifa het volgende:
[..]
Precieze formulering is me ontschoten, maar ze zei iets als "ik ben een vrouw, ik hoef niet continue te horen dat ik geweldig ben, maar...." Iets in die trant.
Sjesusquote:
Mo was beledigd omdat hij in de brief had geschreven veel voor haar was gaan voelen en dat was voor haar niet genoegquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:48 schreef Day het volgende:
Mo had dus een liefdesverklaring van Maik verwacht.
En vertelt ook nog even dat als het een ander was overkomen, dat ze er wel om had kunnen lachen.
En Jo heeft iets voor Flip achtergelaten. Ik zou willen zeggen: sanctie. Maar weet dat het vergeefse moeite is.
nee das philipquote:
Wacht maar als achter haar verteld dat de verkering uit is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:51 schreef cindy11 het volgende:
[..]
pfieuwww gelukkig,kon me al niets voorstellen bij Joan en onzeker....
Mooi zeker....maar dat karakter he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo![]()
maar Joanna vind ik zeker ook een mooie meid
Een ring denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mo was beledigd omdat hij in de brief had geschreven veel voor haar was gaan voelen en dat was voor haar niet genoeg![]()
Wat verwacht ze nou meer binnen een paar weken?
Dat is ook een grapje tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:51 schreef cindy11 het volgende:
[..]
pfieuwww gelukkig,kon me al niets voorstellen bij Joan en onzeker....
da's idd een heel ander verhaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:52 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Mooi zeker....maar dat karakter he?
Nog een kloon van PBquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo![]()
maar Joanna vind ik zeker ook een mooie meid
Mo wou na 2 weken 'relatie' al horen dat hij van haar hield.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mo was beledigd omdat hij in de brief had geschreven veel voor haar was gaan voelen en dat was voor haar niet genoeg![]()
Wat verwacht ze nou meer binnen een paar weken?
Ook dat maar wat een giller dat hij in Jo's bed gaat liggen. Maar hij is niet verliefd hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:51 schreef Day het volgende:
Alles verklaart nu wel waarom Flip niet in is gestort.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wacht maar als achter haar verteld dat de verkering uit is.
en hij zei het lekker nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Mo wou na 2 weken 'relatie' al horen dat hij van haar hield.
Ah ok de bitch is back.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er is een verschil tussen mooi vinden en geilen op
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, het Falex Flauwra fiasco, 1 april....
Gisteren had ze ook een leuke formulering: zal me niet gebeuren dat een man uit mijn bed wegrent. (speculerend over de reden van Maiks vertrek)quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Hilarisch wat zal die Maik het om haar heen benauwd hebben. Misschien hè heeft hij zelf wel even ruimte gevraagd aan de stem. Mag ik alsjeblieft weer een paar dagen alleen zijn pritty please.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Net zoals Nadia in de gouden kooi,tegen dennis kreunde...owww ik wil een kindje met je maken owww jaaa ik wil een kindje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Jo absoluut niet lelijk, hoor. Ze ziet er ouder uit dan ze is, maar vind haar wel de mooiste vrouw in het huis, leuk figuurtje ook. Vind haar soms zelfs lief, moet ook vaak om haar uitspraken lachen, maar ze moet serieus aan het werk met haar karakter. Die is behoorlijk verrot. En dat is meerendeels veroorzaakt door haar eigen onzekerheden en frustraties, denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er is een verschil tussen mooi vinden en geilen op
Er waren toch al velen weggerend bij haarquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:56 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gisteren had ze ook een leuke formulering: zal me niet gebeuren dat een man uit mijn bed wegrent. (speculerend over de reden van Maiks vertrek)
Ik heb vast een "weer" overhoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren toch al velen weggerend bij haar
't is d'r wel gelukt!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:57 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Net zoals Nadia in de gouden kooi,tegen dennis kreunde...owww ik wil een kindje met je maken owww jaaa ik wil een kindje!
Ja, het was ook een toppertje tijdens de seks die Moquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hilarisch wat zal die Maik het om haar heen benauwd hebben. Misschien hè heeft hij zelf wel even ruimte gevraagd aan de stem. Mag ik alsjeblieft weer een paar dagen alleen zijn pritty please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |