Lijkt Laura welquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mo lult met degenen mee waar ze bij zit.
tis vast een familielid die probeert te redden wat er te redden valtquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Echt?![]()
Er is iets serieus mis met zijn geheugen. Hij heeft die avond dat maik weggestemd was, uren naast haar bed gelegen om haar te troosten en dat was slechts 1 van de vele huilbuien toen hij daar nog was.
Oja, en hij is iemand die goed voor zijn innerlijk en uiterlijk zorgt... mr zweetharses.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
ik lach me suf, ik kijk naar 'daten in het donker' starring alexander de impulsieve![]()
zoekt een slanke model achtig typje
Och, een Plastisch Chirurgen boegbeeld kun je ook model noemen toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
ik lach me suf, ik kijk naar 'daten in het donker' starring alexander de impulsieve![]()
zoekt een slanke model achtig typje
Daar zit wat inquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze het ook zo goed vinden..
Nog niet gezien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef willem67 het volgende:
Alex in "daten in het donker" ? en ik maar denken dat hij zoveel vriendjes had
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Echt?![]()
Er is iets serieus mis met zijn geheugen. Hij heeft die avond dat maik weggestemd was, uren naast haar bed gelegen om haar te troosten en dat was slechts 1 van de vele huilbuien toen hij daar nog was.
quote:SST_Guido SST Guido
In het huis kwam ze heel anders over op mij dan op tv. @SST_Monique is GEEN jankwijf. Ze is vrolijk, zorgzaam, slim en lief! Limburger!
Ja dus?quote:
Tja, Laura en de fake-relaties, de rode draad in de streams.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch ook misselijk van
Ik durf eigenlijk niet te kijkenquote:
Ik hoop dat het gaat onwerenquote:
Best raar met dat hartje maar ik geloof jequote:
Hij vindt elke vrouw leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet te kijken![]()
Ik kan dit al niet aan zien.
Verklaard natuurlijk wel waarom hij lantaarnpaal leuk vindt. hij is gewoon bang in het donker.
Ik raak nu wel nieuwsgierig met de kennis die we nu over hem hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet te kijken![]()
Ik kan dit al niet aan zien.
Verklaard natuurlijk wel waarom hij lantaarnpaal leuk vindt. hij is gewoon bang in het donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |