Snolquote:
dan is haar eigen lichtje uit!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura: Als de lichten niet uit zijn kan ik niet slapen.
WTF doet ze overdag dan?
Done.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Euh, ja? Voor zover ik weet.Thnx Lies.
liggen met haar ogen dichtquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
WTF doet ze overdag dan?
En gelijk heeft zequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef Day het volgende:
Sharon heeft in de kvdw gevraagd hoe het nou zit met jo en de nominaties. Kreeg daar geen duidelijk antwoord op, alleen 'jullie zijn genomineerd'. Ze heeft aangegeven dat ze degene wil spreken die hierover gaat en dat ze anders iedereen gaat vrrtelllen over deze voortrekkerij.
De dames hebben dus bliksemsgoed door hoe het zit met Jo.
Of hij heeft de meeste van de tijd liggen slapen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef Ifa het volgende:
Kende Guido Mo voor SST al, of heeft hij nog niet door wat streamers zien...
"Je moest is weten wat voor lollig persoon @SST_Monique eigenlijk is. Huilen past eigenlijk helemaal niet bij haar. #sstnl"
Je zou eigenlijk denken dat het andersom zou zijn, een lantaarnpaal geeft 's avonds lichtquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
WTF doet ze overdag dan?
Zo inderdaad. Komt dat Amsterdamse accent weer op de proppen. Zal Phillip zo ook wel weer grappig gaan doen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:01 schreef willem67 het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk denken dat het andersom zou zijn, een lantaarnpaal geeft 's avonds licht
Mo lult met degenen mee waar ze bij zit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef evaxsis het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Mo nu eigenlijk niks meer van Aafke kan hebben, zei ze van de week.
Wat doet ze nou dan zowat bij haar opschoot?
Als ze maar aandacht heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef evaxsis het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Mo nu eigenlijk niks meer van Aafke kan hebben, zei ze van de week.
Wat doet ze nou dan zowat bij haar opschoot?
Echt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef Ifa het volgende:
Kende Guido Mo voor SST al, of heeft hij nog niet door wat streamers zien...
"Je moest is weten wat voor lollig persoon @SST_Monique eigenlijk is. Huilen past eigenlijk helemaal niet bij haar. #sstnl"
Hij kan nu, Jo-mama zit boven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zo inderdaad. Komt dat Amsterdamse accent weer op de proppen. Zal Phillip zo ook wel weer grappig gaan doen.
Nouquote:
Lijkt Laura welquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mo lult met degenen mee waar ze bij zit.
tis vast een familielid die probeert te redden wat er te redden valtquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Echt?![]()
Er is iets serieus mis met zijn geheugen. Hij heeft die avond dat maik weggestemd was, uren naast haar bed gelegen om haar te troosten en dat was slechts 1 van de vele huilbuien toen hij daar nog was.
Oja, en hij is iemand die goed voor zijn innerlijk en uiterlijk zorgt... mr zweetharses.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
ik lach me suf, ik kijk naar 'daten in het donker' starring alexander de impulsieve![]()
zoekt een slanke model achtig typje
Och, een Plastisch Chirurgen boegbeeld kun je ook model noemen toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
ik lach me suf, ik kijk naar 'daten in het donker' starring alexander de impulsieve![]()
zoekt een slanke model achtig typje
Daar zit wat inquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze het ook zo goed vinden..
Nog niet gezien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef willem67 het volgende:
Alex in "daten in het donker" ? en ik maar denken dat hij zoveel vriendjes had
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Echt?![]()
Er is iets serieus mis met zijn geheugen. Hij heeft die avond dat maik weggestemd was, uren naast haar bed gelegen om haar te troosten en dat was slechts 1 van de vele huilbuien toen hij daar nog was.
quote:SST_Guido SST Guido
In het huis kwam ze heel anders over op mij dan op tv. @SST_Monique is GEEN jankwijf. Ze is vrolijk, zorgzaam, slim en lief! Limburger!
Ja dus?quote:
Tja, Laura en de fake-relaties, de rode draad in de streams.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch ook misselijk van
Ik durf eigenlijk niet te kijkenquote:
Ik hoop dat het gaat onwerenquote:
Best raar met dat hartje maar ik geloof jequote:
Hij vindt elke vrouw leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet te kijken![]()
Ik kan dit al niet aan zien.
Verklaard natuurlijk wel waarom hij lantaarnpaal leuk vindt. hij is gewoon bang in het donker.
Ik raak nu wel nieuwsgierig met de kennis die we nu over hem hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet te kijken![]()
Ik kan dit al niet aan zien.
Verklaard natuurlijk wel waarom hij lantaarnpaal leuk vindt. hij is gewoon bang in het donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |