Ja dat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt dat daten in het donker, I presume?
En toch heb ik hem er eerder in zien slapen. Vanmiddag dan.quote:
Echt wel.. Kan me niet voorstellen dat je als programmamaker dit nog als een hoogtepunt in je carriere ziet! Misschien daarom zo vaak de streamlocks, ze hebben bijna geen personeel meer om alles op te vangen!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:22 schreef Gamey het volgende:
[..]
ik verbaas me het meest over de redactie.
hoe ze het voor elkaar krijgen elke keer beslissingen te maken die juist kijkers kost in plaats van opleverd.
Dan moet je toch echt een bord voor je kop hebben
Wir haben es nicht...quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb je Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand ook weer met zijn versie dat Jo helemaal niet is genomineerd.
Hij is toch nog steeds zo wanhopig op zoek? De tijd heeft voor hem stil gestaan..;)quote:
Ga je gang Mo..quote:
Op de sst site stond dat maik de missie tot vrijdag had.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:24 schreef Flow3r het volgende:
Mo probeert met dit gedrag te manipuleren, ik mag toch hopen dat ze haar nog minstens tot zaterdag zonder maik laten en dat ie niet al morgen terug komt
Het is gewoon een feit dat mo snel en veel jankt in dat huis. Dat begon al bij cynthia en dat was in week 1 of 2. Dus niks overkomen, het is gewoon zo. En hij zou het moeten weten, want meestal was hij 1 van haar vele troosters. Dat hij haar lief, etc. vindt, ala, maar ontkennen dat ze veel jankt, vind ik echt heel vreemd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat erom hoe het op je overkomt en of het je stoort denk ik. Vanaf hier is alles anders denk ik dan vanuit het huis zelf.
is gewend als populaire barman de dames voor zijn snufferd te hebben en heeft nooit geinvesteerd in mannen en vriendschappenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zei hij laatst ook al niet dat ie weinig vrienden buiten het huis heeft? Een echte einzeller dus!
Doe nog maar een keer danquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of ik in herhaling mag vallen?
Alleen daarom al!! Wachten tot ze net weer wat bij zinnen is, en dan Maik er weer in..quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:24 schreef Flow3r het volgende:
Mo probeert met dit gedrag te manipuleren, ik mag toch hopen dat ze haar nog minstens tot zaterdag zonder maik laten en dat ie niet al morgen terug komt
jah, da's jammer, dan komt ie dus donderdag terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Op de sst site stond dat maik de missie tot vrijdag had.
Dat zou kunnen want ik heb de hele dag/avond geen streams gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En toch heb ik hem er eerder in zien slapen. Vanmiddag dan.
1 april grapquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Op de sst site stond dat maik de missie tot vrijdag had.
okeequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:26 schreef Gamey het volgende:
[..]
Doe nog maar een keer dan
Doe nog maar een keer dan
Beter nog 'n paar dagen daar houden iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jah, da's jammer, dan komt ie dus donderdag terug
Ja, maar je wist toch al dat het geen steore vent is? Een meisje-jongetje meer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want ik heb de hele dag/avond geen streams gezien.
Maar wat een droeftoeter dat ie in dat bed gaat liggen.
Ik jank (door omstandigheden) ook veel momenteel. Daar is niets mis mee, maar dit is zwelgen in zelfmedelij!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat mo snel en veel jankt in dat huis. Dat begon al bij cynthia en dat was in week 1 of 2. Dus niks overkomen, het is gewoon zo. En hij zou het moeten weten, want meestal was hij 1 van haar vele troosters. Dat hij haar lief, etc. vindt, ala, maar ontkennen dat ze veel jankt, vind ik echt heel vreemd.
Mootje: "het stinkt hier naar eten".quote:
Zeg het in het fransquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of ik in herhaling mag vallen?
Ik ben nu bij de koffers checken, wanneer is dit opgenomen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh geen ideequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben nu bij de koffers checken, wanneer is dit opgenomen?
Oow ik ga dit niet afkijken en kan het niet vinden![]()
Back to SST
Hahaha.. Dus zij denkt dat als zij vertrekt dat wij ook niet meer willen kijken???quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:28 schreef Day het volgende:
Mo denkt echt dat ze de stem kan chanteren. Hoe meer ze moppert en scheldt, hoe meer ze haar zullen pesten.
Nee Karim lastig vallen.quote:
Ja, hij heeft zowat heel de dag in dat bed gelegen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nope, hoogbegaafd als ze is, is ze tot de conclusie gekomen dat als Karim in de keuken aan het koken is, ze haar verhaal vast nog een keer kan vertellen.quote:
is dat een belofte?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:28 schreef Day het volgende:
Mo denkt echt dat ze de stem kan chanteren. Hoe meer ze moppert en scheldt, hoe meer ze haar zullen pesten.
STEM: Missie geslaagdquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je ne parle français
[..]
Dat was de bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |