U kent de film........quote:
quote:"Look...me and the McDonald's people got this little misunderstanding. See, they're McDonald's...I'm McDowell's. They got the Golden Arches, mine is the Golden Arcs. They got the Big Mac, I got the Big Mick. We both got two all-beef patties, special sauce, lettuce, cheese, pickles and onions, but their buns have sesame seeds. My buns have no seeds. "
Zo zie ik die kop iedere keer, waardoor ik steeds linkser wordt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
Betyar, waarom heb jij Wilders als UI?
Je weet dat linksen geen dt-fouten maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo zie ik die kop iedere keer, waardoor ik steeds linkser wordt.
oeps..... dat is lang geleden zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat linksen geen dt-fouten maken?
Ik betrap je inderdaad niet bijzonder vaak op dergelijke fouten.quote:
Nee, eentje uit 2000. Dat kan weinig goeds beloven.quote:
Ik denk dat ik hem skip.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, eentje uit 2000. Dat kan weinig goeds beloven.
Eerste Highlander was tof inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem skip.
De eerste was een briljante film
Je bent gewoon jaloers niet uit een stad met een goede voetbalclub te komen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Tem het volgende:
Je bent sowieso een josti als je voor een voetbalclub bent.
Hoe smaken die dingen ook al weer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens wel zin in iets als een Big Mac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |