abonnement Unibet Coolblue
pi_95109166
Gisteren lekker dagje AV gehad btw. Constant wonnen we. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95111096
Ze komen ook echt niet voor 11 uur weer online hè -O-
Mijn enige vrije dag deze week, wat doen ze :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95111127
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
En wat me ook zo verbaast in heroics is dat de meeste mensen nog bij alles op 'disenchant' klikken. Die shards kan je in ons auction house vaak voor minder dan 10 gold per stuk kopen en dan disenchanten ze wapens of armor van meer dan 30 gold per stuk :|W
Ja idd, zo herkenbaar :')

quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef drumstickNL het volgende:
Gisteren lekker dagje AV gehad btw. Constant wonnen we. :D
Alliance moet ook echt verkeerd bezig zijn wil je dat verliezen. Vind dat ze AV wel weer mogen veranderen naar het lvl 60 principe. Dat je weer alles moet inleveren en npc kunt summonen, vond dat altijd bruut om te zien. Mag misschien wel langere AV zijn maar ik vind het niet erg om bv 3 uur in AV te zitten, wil uiteraard geen 6 uur erin zitten nu met dat AFK systeem :P
  woensdag 6 april 2011 @ 11:22:49 #160
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_95112194
Mocht gister voor het eerst mee op de 10 man run! Nou hadden we alleen nog nefarian en al'akir over, vanwege wat we op 25 man allemaal gedaan hadden! MAAR EINDELIJK WEER EENS AL'AKIR, en hem down!!! Was ook niet erg moeilijk in 10 man....

De guild heeft zo'n aversie tegen 25 man Al'Akir, sinds die twee avonden, zo'n 6 uur in totaal, falen op de eerste 20% en dan fase 2 niet goed doorkomen! (Dat was zeker 2 maanden terug ofsow! Sindsdien nooit meer gedaan!) :D Maar ik vond hem juist wel leuk! (En moest hem nog voor die 2 achievements :9 O-) )
  woensdag 6 april 2011 @ 11:49:58 #161
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95113192
Ik werd gisteren spontaan meegenomen voor 10-man Baradin Hold :D
Een guildie die zijn main in de raiding guild die hem deed heeft, ging op zijn alt mee (die in mijn guild zit) en ze hadden nog een mdps nodig :P

5 minuten duurde het in totaal, had ik daar een dure flask voor ingenomen :')

Maar wel eerste raid ervaring in Cata *O*
En tot mijn grote verbazing was mijn dps gewoon heel okee, vergeleken met de rest :o :D
Terwijl ik mijn gear nog lang niet op orde heb O+

Vanavond gaan ze 25-man doen, dan mag ik misschien weer mee! *O*
Spann0nd, nog nooit een 25 man gedaan, ik hoop dat mijn pc het aan kan :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95113886
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

Vanavond gaan ze 25-man doen, dan mag ik misschien weer mee! *O*
Spann0nd, nog nooit een 25 man gedaan, ik hoop dat mijn pc het aan kan :')
Leuk! En anders van te voren je video settings een stuk lager zetten :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95113958
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:53 schreef Chau het volgende:

[..]

Ja idd, zo herkenbaar :')

[..]

Alliance moet ook echt verkeerd bezig zijn wil je dat verliezen. Vind dat ze AV wel weer mogen veranderen naar het lvl 60 principe. Dat je weer alles moet inleveren en npc kunt summonen, vond dat altijd bruut om te zien. Mag misschien wel langere AV zijn maar ik vind het niet erg om bv 3 uur in AV te zitten, wil uiteraard geen 6 uur erin zitten nu met dat AFK systeem :P
Level 60 systeem, fuck yeah! 28 uur lang in AV zitten. :D
  woensdag 6 april 2011 @ 12:13:08 #164
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95114066
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk! En anders van te voren je video settings een stuk lager zetten :)
Die staan standaard al op hun aller-aller-laagst. Vandaar :')
Ja ik heb een oud beestje! ;(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95114141
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

Die staan standaard al op hun aller-aller-laagst. Vandaar :')
Ja ik heb een oud beestje! ;(
Och hemel, dan hoop ik dat ie het trekt :* Is anders erg vervelend als je uit de 1001 dingen op de vloer moet bewegen en het hapert :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95114341
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Level 60 systeem, fuck yeah! 28 uur lang in AV zitten. :D
Komen die NPC's eraan zie je de tegenstander al backpedaling. Kreeg het laatst nog voorelkaar om de druids te roepen, en de gryphons maarja totaal useless in AV nu.
  woensdag 6 april 2011 @ 13:28:29 #167
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95116901
Nog 35 uur :((((
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 6 april 2011 @ 13:31:21 #168
194233 Friday12
Originele kloon
pi_95117019
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
En wat me ook zo verbaast in heroics is dat de meeste mensen nog bij alles op 'disenchant' klikken. Die shards kan je in ons auction house vaak voor minder dan 10 gold per stuk kopen en dan disenchanten ze wapens of armor van meer dan 30 gold per stuk :|W
Ik gebruik het altijd voor enchants? :{
pi_95117214
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik gebruik het altijd voor enchants? :{
Op sommige servers is het enige wat goedkoper is dan de mats voor enchant de enchant zelf :P
Veel mensen levelen hun enchanting en gooien alles zo goedkoop mogelijk op de AH om het snel te verkopen.
pi_95117731
Gelukkig is er minder AoE dps spell effects op de trash in de Cata raids. Behalve die packs in BoT.
Wat ik wel eens heb dat ik mijn camera moet draaien anders krijg ik flink lag bij bepaalde stukjes.
Mijn laptop is inmiddels bijna 3 jaar oud nu (juli 2009). Maar heb de settings ook Low/Custom staan.

Bij mij hoeft het niet super er uit te zien, zolang het maar soepel loopt. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  woensdag 6 april 2011 @ 14:05:53 #171
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_95118505
:D Ik heb dat vooral tijdens Chimaeron, Feud en Maloriak, Red Phase! :D Als we tijdens die aanvallen moeten stacken wil ik nog wel eens minieme haperingen krijgen omdat we ineens met zo'n 25 man op 1 plekje gaan staan! :')
pi_95118836
Enige probleem die ik heb is als ik in TB moet aanvallen, en horde al bij een base staat te wachten en ik soms 3 man zie staan en die dan aanval en dan blijkt opeens dat de rest van de horde nog geladen moesten worden... bubble rocketbelt en pleite dan maar en dat gaat niet altijd goed. Heb weleens gehad dat horde een base aan het aanvallen was en ik als enige met paar anderen over was en die konden nog weg komen, ik druk mijn boots en wil weg rennen vlieg ik de lucht in terwijl horde zich onder mij gaat verzamelen :P
  woensdag 6 april 2011 @ 17:25:16 #173
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_95126927
Ik ga zow maar is kijken of ik me guild master kan bereiken op 1 of andere manier met de vraag of ik gm kan worden van de guild aan gezien hij er toch nooit is. Het is een leveling guild met 1k mensen :P. Daar zal vast wel wat tussen zitten die zin hebben om 10 man slow progress raids tegaan doen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_95128192
Als die langer dan een maand offline of inactive is kun je gewoon een ticket aanmaken en GM status pakken :P
  woensdag 6 april 2011 @ 18:25:31 #175
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_95129423
Ja is dat zo :o. Hij is vandaag 6 dagen geleden voor het laasts offline geweest :{
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:08:52 #176
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_95134737
Nou.......bloodfeather is aan het uitsterven en de guild nu heel langzamerhand ook. Mensen hebben geen geduld of zijn gegeared en vertrekken.

Hoop niet dat de boel snel uitsterft! :'(
pi_95136632


Nieuwe titel en FoS voor de volgende patch :D

Edit: oja, imageshack deed het niet ofzo
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_95136948
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Sjiznit het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe titel en FoS voor de volgende patch :D

Edit: oja, imageshack deed het niet ofzo
Oh, nice! *O* *O*

Ik ben rares aan het zoeken in Outland, maar zit een beetje vast :{ Moet er nog 5, pfff.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95137841
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, nice! *O* *O*

Ik ben rares aan het zoeken in Outland, maar zit een beetje vast :{ Moet er nog 5, pfff.
Ik ben nu even mijn hunter naar 85 aan het brengen, daarna die parkeren op de spawnpoint van de ghost bear. DPS bear als pet (L). Moet me binnenkort ook maar verdiepen in Aonaxx.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 21:10:12 #180
9859 crew  Karina
Woman
pi_95138596
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, nice! *O* *O*

Ik ben rares aan het zoeken in Outland, maar zit een beetje vast :{ Moet er nog 5, pfff.
Heb je NPCScan?

Ik ben mijn mage aan het levellen, level 43 nu. Toch wel lastig, je bent zo dood als je niet uitkijkt met cloth gear.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_95140709
Heb die X-52 rocket. Echt enorm gaaf. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95142553
Zo ding 85 op me warrior. In 4 dagen 6 uur en 10 min. En daar zit zeker een paar uur veins minen en blacksmithing in. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_95142689
Wow, awesome. _O_

Met heirlooms/booster neem ik aan?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 7 april 2011 @ 00:43:13 #184
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_95151849
Hmm.. wil na een tijdje toch maar weer gaan spelen, dus wil ik mn account heractiveren.. Doet iDeal het niet.
Kan hem als betalingsoptie selecteren, maar zodra ik op 'Finish' klik geeft de site van Blizz "An error has occurred on this page Look below for details and correct the error before resubmitting."
Zonder verder ergens de details te geven ;(
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_95152261
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef Smoofie het volgende:
Nog 35 uur :((((
/golfclap
/mock

quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb je NPCScan?

Ik ben mijn mage aan het levellen, level 43 nu. Toch wel lastig, je bent zo dood als je niet uitkijkt met cloth gear.
Das een handige addon. Leuk voor als ik m'n Hunter op 85 heb en een bepaalde speciale pet wil dus.

En Mage lastig? Hm, heb 't voor de retard patches (lees: in vanilla) gedaan, vond 't juist fijn. Tot een bepaald level als Fire Mage levelen om daarna verder te gaan als Frost. Heerlijk :Y
Holy Priest, dat vind ik nou een pain in the ass.
pi_95152917
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef drumstickNL het volgende:
Wow, awesome. _O_

Met heirlooms/booster neem ik aan?
Ja had chest, shoulders en reaper t/m 80. En daarna was de guild gelukkig level 20 geworden om zo de cloak en head te gebruiken. Dus het kan nu nog sneller...
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_95155135
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef Migwi het volgende:

Das een handige addon. Leuk voor als ik m'n Hunter op 85 heb en een bepaalde speciale pet wil dus.

:N ik zou hem al gaan gebruiken vanaf het moment dat je in Outland gaat questen. Mocht je ooit verzinnen dat je al die rares wil hebben, dan wil je er zoveel mogelijk al hebben :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 april 2011 @ 09:04:11 #188
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_95156405
quote:
Op donderdag 7 april 2011 07:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:N ik zou hem al gaan gebruiken vanaf het moment dat je in Outland gaat questen. Mocht je ooit verzinnen dat je al die rares wil hebben, dan wil je er zoveel mogelijk al hebben :P
alleen niet vergeten regelmatig die cache te wissen:P. Heb het zo vaak gehad dat ik op een alt een hoop rares. Heb gemist omdat ze te cached waren :{ gisteren samen met 2 vrienden ge applyed bij een 10 man raiding guild. het begint nu toch een beetje tekriebelen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_95156499
quote:
Op woensdag 6 april 2011 12:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Level 60 systeem, fuck yeah! 28 uur lang in AV zitten. :D
Jup, vind dat ze die eigenlijk wel weer mogen releasen voor de die-hard fans :P

Ik hoef geen quick-honor/xp AV.
pi_95160312
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:04 schreef pl4kkie het volgende:

alleen niet vergeten regelmatig die cache te wissen:P. Heb het zo vaak gehad dat ik op een alt een hoop rares. Heb gemist omdat ze te cached waren :{ gisteren samen met 2 vrienden ge applyed bij een 10 man raiding guild. het begint nu toch een beetje tekriebelen.
Ik vind me dat toch een achterlijk systeem :{ Er is al een mogelijkheid om aan te vinken dat je rares die je al hebt gevonden ook ziet en dan nog zit je met dat vreemde cache-systeem (die rare hunterpets dus fraai registreert als zijnde de rare zelf).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95160370
Weet iemand een druk alliance pvp realm :D?
pi_95161566
Hmm Dungeon Finder: Call to Arms.

quote:
In patch 4.1 we'll be introducing Dungeon Finder: Call to Arms, a new system intended to lower queue times. Call to Arms will automatically detect which class role is currently the least represented in the queue, and offer them additional rewards for entering the Dungeon Finder queue and completing a random level-85 Heroic dungeon.
Wel leuk dat ik net een nieuwe tank aan het maken ben. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_95162336
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:55 schreef Junglebeast het volgende:
Hmm Dungeon Finder: Call to Arms.

Wel leuk dat ik net een nieuwe tank aan het maken ben. :)
Nu kan je in het guild insta-dungeons krijgen als een tank vraagt of er mensen met hem mee willen, nu zullen veel tanks de neiging hebben dan toch maar alleen in de queue te gaan. Hmm.

Dat Call to Arms werkt namelijk alleen als je solo-queued. (en je kan pets en mounts winnen!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95163340
3e Orb of the Sin'dorei.

1 keer gedropt in TBC/WotLK, nu 3 keer achter elkaar.
pi_95163448
Vind het eigelijk belachelijk dat ze kans maken op mounts en pets, en precies wat Isabeau als zegt die tanks willen uiteraard alleen hun pets en mounts hebben..

@ SuperKaasNacho, Als je er eentje gevonden hebt let me know, Wil zo snel mogelijk van mijn server af. En ik hoop dat ze snel de guild transfer snel online gooien zodat ik mijn guild mee kan nemen, heb geen zin om mijn lvl21 guild weg te geven aan iemand als ik van realm transfer.
  donderdag 7 april 2011 @ 12:58:37 #196
62182 Georges
That's the shit
pi_95163944
Heeft er iemand ervaring met het Internet Z1 pakket van Ziggo en de speelbaarheid van WoW?
Ik ben vooral benieuwd naar de pingsnelheden.
Of anders gezegd, langzamere internetbundels icm WoW.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_95164137
Auchindoun is heel actief op Alliance. Balance is ook compleet verneukt, veel meer Alliance. Instant BG queues, arena queues zijn ook bijna instant. TB wordt wel verloren als Horde aanvalt.
En in BGs wisselt het. De ene dag wilt Alliance alles, de andere Horde.
pi_95164677
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Auchindoun is heel actief op Alliance. Balance is ook compleet verneukt, veel meer Alliance. Instant BG queues, arena queues zijn ook bijna instant. TB wordt wel verloren als Horde aanvalt.
En in BGs wisselt het. De ene dag wilt Alliance alles, de andere Horde.
TB wordt overal meestal verloren als je moet verdedigen ;) En dan wordt het de battle er na als je weer mag aanvallen weer terug gewonnen. Beter dan Wintergrasp wat de Horde op mijn server vaak dagenlang in bezit had :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95164997
Ja, op Auchindoun was WG altijd in bezit van de Alliance. Eerst viel het mee. Maar toen de free migration kwam, kwamen er honderden mensen van Al'Akir en Sylvanas, omdat die servers zo vol zaten.

Ondertussen is het geloof ik de server met de beste progressie omdat al die guilds naar ons kwamen.

Zelf speel ik er al sinds 2008 toen ik rerollde. Het was een extreem lege server met superweinig mensen. Ik kende ook gewoon bijna iedereen en iedereen kende mij. Opzich wel jammer dat dat dorpsgevoel een beetje weg is nu. :P
pi_95165591
Auchindoun was een lege server? :D Nou, daar is weinig meer van over idd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95165621
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:N ik zou hem al gaan gebruiken vanaf het moment dat je in Outland gaat questen. Mocht je ooit verzinnen dat je al die rares wil hebben, dan wil je er zoveel mogelijk al hebben :P
Oh ja, dat is ook wel handig.
Niet dat ik al die rares wil hebben, maar toch :)
pi_95165704
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef Migwi het volgende:

Oh ja, dat is ook wel handig.
Niet dat ik al die rares wil hebben, maar toch :)
Ze droppen ook een leuke goody-bag met gold, cloth en een blue boe item ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 april 2011 @ 15:51:11 #203
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_95171422
Kan je guilds laten renamen?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_95172031
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef pl4kkie het volgende:
Kan je guilds laten renamen?
Zover ik weet niet :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95173810
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef pl4kkie het volgende:
Kan je guilds laten renamen?
Als je een relaxte GM ervoor krijgt kan het wel, ligt er ook wel aan waarom je hem wil renamen ect
pi_95175071
Vreemd eigenlijk dat dat niet kan.
Ik bedoel, nu je je eigen naam al kan laten veranderen vind ik dat je een guild naam al helemaal moet kunnen veranderen. En niet voor RL cash, maar gewoon in-game gold.
pi_95175784
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu kan je in het guild insta-dungeons krijgen als een tank vraagt of er mensen met hem mee willen, nu zullen veel tanks de neiging hebben dan toch maar alleen in de queue te gaan. Hmm.

Dat Call to Arms werkt namelijk alleen als je solo-queued. (en je kan pets en mounts winnen!)
Ik ben benieuwd of ze ook de Blue proto er in doen enzo of niet.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 7 april 2011 @ 18:40:18 #208
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_95178305
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:34 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ze ook de Blue proto er in doen enzo of niet.
Lijkt me van niet omdat die al in wotlk uit bags teverkrijgen waren. Maar je weet het nooit met hun
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')