Ik heb het filmpje zelf nog niet gezien, maar misschien kan ik deze week zelf wel een poging wagen ( prot pally ).quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij kan een een Prot pally, Feral druid of DK/Warrior tank die bosses ook wel solo'en..Hij bugged de bosses nl.
10 man. We zijn maar een klein guild op Haomarush wat dat betreft ^^.quote:
Heroic Chimaeron ook neer hier maar dan wel 25 manquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:51 schreef joyvke het volgende:
Heroic Chimaeron en Atramades neer vandaag \o/.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:51 schreef joyvke het volgende:
Heroic Chimaeron en Atramades neer vandaag \o/.
Ik heb een 24" HD scherm, in principe is dat gewoon een computerscherm, maar ik heb 'm ook aan mn popcorn hour hangen (HD network media tank geval), in ieder geval een stuk fijner dan een een standaard 4:3 flatscreen van 19" waar ik vroeger op speeldequote:Op vrijdag 1 april 2011 08:41 schreef Bootje84 het volgende:
Spelen jullie eigenlijk allemaal op een computerbeeldscherm? Het lijkt me namelijk wel, maar ik wil kijken of ik kan gamen op mijn tv (42")
2 shards, omdat onze druids (resto/ feral DPS) en rogue er niet bij waren helaas. Verder mail voor offspec en een healing shield die gelukkig wel gebruikt kon worden. Random loot is random wat dat betreft.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 03:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heroic Chimaeron ook neer hier maar dan wel 25 man
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:07 schreef lifeblind het volgende:
Of wat dacht je van de nieuwe WoW dungeon die vandaag bekend is gemaakt?
http://www.facebook.com/a(...)011799033&aid=292858
IK WIL CRABBY!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Die Crabby is wel baas, daarentegen. Ik ga helemaal stuk om die antwoorden die je krijgt op sommige dingen.
Ik heb me net erg vermaakt met die nieuwe patchnotes op mmo-championquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Die nieuwe patch notes!
![]()
Hilarisch!
* Vashjir is now 20% more disorienting.![]()
* Due to continual misspellings of the rogue class, we have officially changed the name to the easier to type rouge.
* The Worgen sniff sound has been replaced by Rebecca Blacks hit single, Friday. The song will play in its entirety. Every time![]()
* To toughen players up for their encounters with dragons and demons, the in-game emote /hug has been removed from the game.![]()
* To ensure Orgrimmar and Stormwind are the premiere cities for Cataclysm, NPCs have been removed from all other cities.
* Female warlocks are now correctly called witches.![]()
Etcetera!
* Rogues are now required to pick up all of their blades after casting Fan of Knives before it can be used again.![]()
![]()
![]()
Ik lag echt helemaal dubbel. Sheldor, my level 85 blood elf!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Iemand The Big Bang Theory gekeken van gisteren? Sheldon zijn WoW account was gehacked
En tenminste geen draak!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:01 schreef Sjiznit het volgende:
Dat is inderdaad een toffe mount. En geen gerecycled model.
Soort van wannabe ashes mount. Maar dan anders. Kunnen ze nou egt niet iets supercools verzinnen ipv alles hergebruiken en weer tot iets anders kleien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben normaal wel tegen die store bought pets/items, maar deze ziet er bijna te stoer uit om niet te kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |