Derksen legde maandag nog eens waarom hij Scholletje genoemd wordtquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ad interim ging het wel goed, daarna minder. Tja.. Maar waarom noemt Cruijff hem onbetrouwbaar?
Ik heb dat niet gezien. En Derksen zit er wel vaker naast, maar wellicht had ie deze keer gelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Derksen legde maandag nog eens waarom hij Scholletje genoemd wordttis een gluiperd.
Die bied binnenkort wel z'n ontslag aan als Ajax hem vraagt. Hij zegt sowieso steeds dat als ie niet door de qualifiers komt hij z'n ontslag aan biedt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zit nog wel ff in Turkije (als hij zich tenminste weet te kwalificeren)
Te hopen voor jullie is dan dat de Turkse bond akkoord gaat met een dubbelfunctie.
Kan van der Boog nog wat van lerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kut, vergeten titel te veranderen. En OP.
[..]
Die bied binnenkort wel z'n ontslag aan als Ajax hem vraagt. Hij zegt sowieso steeds dat als ie niet door de qualifiers komt hij z'n ontslag aan biedt.en die kans is best groot.
Derksen was trouwens verschrikkelijk onbeschoft gisteren. Liet niemand uitpraten, maakte ongepaste opmerkingen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Derksen legde maandag nog eens waarom hij Scholletje genoemd wordttis een gluiperd.
Van der Boog kan van zo'n beetje alles momenteel nog wel wat lerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kan van der Boog nog wat van leren
Onzin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Derksen was trouwens verschrikkelijk onbeschoft gisteren. Liet niemand uitpraten, maakte ongepaste opmerkingen..
Ach wat wil je, als zo'n verstokte voetbal "analist" of hoe je het ook wil noemen aan tafel zit met een stel politici die ook mee willen praten over voetbal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Derksen was trouwens verschrikkelijk onbeschoft gisteren. Liet niemand uitpraten, maakte ongepaste opmerkingen..
Niet gezien? Een programma waarin de situatie van prostituees in Brazilië aan de kaak wordt gesteld een één of ander geil aandacht trekkend programma noemen is vrij ongepast, voor iedereen.quote:
Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Houniet, je hebt het originele plaatje kapot gemaakt. En kan je de titel aub ook veranderen
Jawel, anders had ik niet op je gereageerd.quote:
Ik vond dat hij gelijk had. Dit is al jaren bekend en er verandert niks door zo'n goedkoop programma.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef Niek92 het volgende:Een programma waarin de situatie van prostituees in Brazilië aan de kaak wordt gesteld een één of ander geil aandacht trekkend programma noemen is vrij ongepast, voor iedereen.
Had ik ook al gezegdquote:
Tja, je kan Johan Derksen dan niet echt tactvol noemen. Die moet ook niet meepraten over dat soort dingen, alhoewel het wel goeie shots geeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Niet gezien? Een programma waarin de situatie van prostituees in Brazilië aan de kaak wordt gesteld een één of ander geil aandacht trekkend programma noemen is vrij ongepast, voor iedereen.
Mensen met meningen zijn er niet zo veel in dit land, presentators genoeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Niet gezien? Een programma waarin de situatie van prostituees in Brazilië aan de kaak wordt gesteld een één of ander geil aandacht trekkend programma noemen is vrij ongepast, voor iedereen.
Waar zat Derksen gisteren dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Het zal best al jaren bekend zijn, maar dan zeg je dat nog niet zo. Bovendien is het een programma dat op jongeren gericht is, en die weten het dus niet allemaal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, anders had ik niet op je gereageerd.
[..]
Ik vond dat hij gelijk had. Dit is al jaren bekend en er verandert niks door zo'n goedkoop programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |