het zou pas echt suf zijn als het ook echt dat fragment isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef ABundy het volgende:
Gaan ze ons nou na weken pas die qmusic fragmenten laten horen van guido? Lol
Hebben ze zo weinig opnames kunnen maken dat ze deze radioshit erbij moeten halen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef pullup het volgende:
En dan komen ze nu ineens met Guido's vermeende gay escapades![]()
Veeg me op
Ja, het straalt er vanaf, glad en keihard!quote:
dat soort dingen moeten ze op de website gooien, niet in de uitzendingquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef ABundy het volgende:
Gaan ze ons nou na weken pas die qmusic fragmenten laten horen van guido? Lol
Daar heb je een punt. Een ijzersterk punt, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze ging zeggen ikzelf, schijnt in de familie te zitten
dat was ik al langquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
zijn jullie nu overtuigd van de misselijke fam.verweijen?
Dat was ik al hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
Dat is alleen maar beter, anders valt het teveel uit de toon t.o.v. de presentatie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
het zou pas echt suf zijn als het ook echt dat fragment is
Die kende ik nog niet, de Gquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
Volgens het nieuws moet maik tot vrijdag blijven, dan is mo morgen exit
Zo kun je wel tot je honderdste iedereen blijven afbekken en geestelijk chanteren: jij hebt geen recht van spreken of om te klagen, want ik heb dit of dat meegemaakt..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste een goed excuus bedoel je surely.
en daar is het misgegaan met Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
haar moeder lijkt me een sterke persoonlijkheid
Ik snap opeens waarom Jo is egocentrisch isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk...wat had je verwacht dat ze zou zeggen?
Ja erg he, zo'n jo promotie campagne. Een dikke missie, mamma in de studio...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, we zijn er dus uit: Joanna moet blijven, daar wordt alles voor in het geweer gebracht.
Zoveel fans hebben ze geloof ik toch al niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
ik dacht aafke en sharon, de genomineerdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
snap echt niet waarom ze dat nu oprakelen van guido.. het is toch mo en jo tijd vandaag ?
Dat was toch allang duidelijk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, we zijn er dus uit: Joanna moet blijven, daar wordt alles voor in het geweer gebracht.
Is wel HEEL oud nieuwsquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
snap echt niet waarom ze dat nu oprakelen van guido.. het is toch mo en jo tijd vandaag ?
ze kijkt zo tegen haar moeder op ( me moeder, me moeder) ze kan niet aan haar tippen denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap opeens waarom Jo is egocentrisch is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoveel fans hebben ze geloof ik toch al niet.
Die staan elke dag voor de spiegel zichzelf te bevredigen, als ze de kans en de nodige privacy krijgen. "Mmmm.....wat ben ik LEKKKERRRRRRRR!!!!"
Dus niemand mag zich in haar nabijheid een keer rot voelen zonder een immens schuldgevoel te moeten krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zagen wij beiden iets anders, want ik zag nul excuus
Gewoon een uitleg waarom zij minder goed tegen egoïstisch gedrag kan. Hoezo is dat een excuus?
Ik hoop van niet, maar ja, tegen beter weten in, hè?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
ik dacht eerst dat ze het oog vd streamlock bedoelde.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
Oh, Diana vindt mister blauwoog het leukst. Goh.
het ging helemaal niet over wel of niet rot mogen voelen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus niemand mag zich in haar nabijheid een keer rot voelen zonder een immens schuldgevoel te moeten krijgen?
Zolang gerard er maar niet uit gaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, maar ja, tegen beter weten in, hè?
En dat terwijl er de afgelopen 2 dagen genoeg gebeurd is.quote:
Ik dacht dat ik bij jou op ignore stond? Lekker houden zo.quote:
BLURPPPPquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus niemand mag zich in haar nabijheid een keer rot voelen zonder een immens schuldgevoel te moeten krijgen?
Een keer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is simpeler dan dat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hier ook en fakking, tering me moeder 2000000%quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
De 'Nja' van Monique is hier IRL trouwens overgenomen(
En wát voor scheppen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, maar het wordt er vanavond nog even met scheppen opgebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |