Jaa dat is zeker het spel en dat ziet hij denk ik nog niet inquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd heel vreemd. Hij heeft wel aangegeven er alles aan te doen dat zijn geheim niet geraden wordt. Met vragen vuur wordt hij in het nauw gedrukt, hij wil eigenlijk niet liegen en bedriegen, daar is hij te bescheiden voor maar word wel in de situatie gebracht. Ja Karim, dat is het spel piemelo
Nu wel, vanmiddag werd hij pissig op Gerard, waarop hij later wel weer zijn excuses heeft aangeboden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Op dit moment zit hij anders rustig antwoord te geven op het kruisverhoor van Laura
Graag zelfs want deze voegden best wat toequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
voetbaltroep kan hier ook, net als tweets
is er voetbal op tv danquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij Laura op haar hoofd whahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja waar is dan je zonnebril?
Hij kan ook gewoon zijn wallen over zijn ogen trekkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja waar is dan je zonnebril?
is er al een punt gedrukt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah, oke. Het blijft gissen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Mellietje19 het volgende:
Zoiets heb ik een tijdje geleden opgevangen in een gesprek tussen hem en Alex... alleen toen zei hij er niet bij dat hij hem niet vertrouwde maar wel dat het apart was dat ze samen bij die (ik denk selectiedagen??) waren en nu ook samen in het huis zitten
jah, wat errug hequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef Chanel5 het volgende:
Mo loopt binnen ze blijft maar zeggen "waar heb ik dat aan verdiend"
Snap die Flip ook niet hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef ZaZoe het volgende:
Kan iemand wat mauwpap aan Mo geven, wat kan die klagen zeg
Dat is wat hij net vertelde. Het zal wel waar zijn maar het was duidelijk een afleidingsmanoeuvre om die dansers te verklaren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, oke. Het blijft gissen.
Karim's moeder is buikdanseres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |