Ach doe maar die oprot premie, zijn we er tenminste van afquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Yup, maar waarschijnlijk pas nadat ze donderdag heilig wordt verklaard....
Ze krijgt een geslaagde missie verklaring, en een leuk bedragje omdat ze zo goed aan het succes van de show heeft meegewerkt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:15 schreef mspoez het volgende:
Het verblijf in de blauwe kamer met Jo doet Maik geen goed...
[ afbeelding ]
Juist om meer te kunnen knippen en plakken zullen er meer en meer streamlocks komen....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:16 schreef kaatje50 het volgende:
als het echt zo doorgaat met die streamlocks om ons naar de tv-uitzendingen te lokken, zal ik minder gaan kijken. Wij weten veel te goed hoe er met die uitzendingen geknipt en geplakt wordt om die uitzendingen leuk en spannend te vinden. Voor mij is de lol er dan vanaf
Het is wel even wennenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat nou in beeld?
Ik zie mensen, drukte....
Jo over 30 jaar:quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog eens 10 jaar later
[ afbeelding ]
hoe goedkoop om zo meer stemmen te krijgen van mensen die het dan eigenlijk leuk vinden om een kapotte Jo te zienquote:SST_Joanna SST Joanna
Als het goed is wordt het nieuws Joanna binnenkort verteld.. Als Joanna in het huis blijft tenminste..
ze kan voor mij niet kapot genoeg hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:19 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe goedkoop om zo meer stemmen te krijgen van mensen die het dan eigenlijk leuk vinden om een kapotte Jo te zienrare familie ...
dat zeg ik, maar voor mij houdt het dan op. De lol voor mij is juist het volgen van wat er gebeurt in zo'n huis en niet het uurtje kijken naar wat de makers graag willen laten zien...quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Juist om meer te kunnen knippen en plakken zullen er meer en meer streamlocks komen....
streams doen het gewoon weer hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Net had ik vier ogen en nou geen een meer,DAN ZIE IK TOCH NIKS.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:22 schreef Stability het volgende:
[..]
streams doen het gewoon weer hoor
jup..het kwartje viel iets later bij mequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:18 schreef Ifa het volgende:
Bewoners: de opnames zijn voorbij, de slaapkamers zijn weer geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |