Leuke cap.quote:
Die capquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dit is beter: Jo en Mo, Go
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef Flow3r het volgende:
Flip; ik zou ze allebei nooit nomineren en ik weet zeker nog meer mensen niet.
Mo; we hebben straks nog maar 4 dagen samen, andere mensen blijven lekker bij elkaar en mogen huwelijksaanzoeken doen, hebben geen geheim meer, geen geheim geraden, ik wil niet jaloers doen maar ja...
Jo en Mo must Go!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dit is beter: Jo en Mo, Go
vreemdddquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef beequeen het volgende:
Flip weet dat het spel een grote mindfuck is. Tijdens het discodansen zaten er 2 gasten die er allang uit moeten liggen. Huh?
Neee ze wil niet jaloers doen maar ondertussen..... leuk zo'n vriendin in het huisquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef Flow3r het volgende:
Flip; ik zou ze allebei nooit nomineren en ik weet zeker nog meer mensen niet.
Mo; we hebben straks nog maar 4 dagen samen, andere mensen blijven lekker bij elkaar en mogen huwelijksaanzoeken doen, hebben geen geheim meer, geen geheim geraden, ik wil niet jaloers doen maar ja...
Zullen we dat dan maar meteen over die acteer lessen aan haar melden mocht ze zich ooit hier aandienen, alleen haar stemgeluid maakt het godsonmogelijk dat dat ooit iets gaat worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef Flow3r het volgende:
een goede vriend had Mo nog gewaarschuwd; Mo dit moet jij niet doen, het is niks voor jou
JO terug het huis in dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Maar dan is het zo gauw afgelopen.
JO MUST STAY.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |