Hij had een briefje gekregen toen hij in de Exit room stond, had hij haar teruggegeven toen hij bleef en die heeft hij nu weer van haar gekregenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
DE kreet van SST.![]()
Wat zei Flip nou? Hij had al een briefje van Jo gelezen?
dat was hetzelfde afscheidsbriefje wat hij ook bij zijn eventuele exit kreeg van Joanne, tenminste dat begreep ik uit zijn woorden...zat ook al insgespannen te luisteren wat hij bedoeldequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
DE kreet van SST.![]()
Wat zei Flip nou? Hij had al een briefje van Jo gelezen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef Flow3r het volgende:
zei Mo nou; als het een gewone nominatie was en een exit , prima?![]()
jah, dat hebben we gezien
Die is leukquote:
JOtsmisselijk ja.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef scooby-doo het volgende:
Van die Mo wordt je toch kotsmisselijk.
De capquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:32 schreef Apie77 het volgende:
Hij had een briefje gekregen toen hij in de Exit room stond, had hij haar teruggegeven toen hij bleef en die heeft hij nu weer van haar gekregen
Ok, thanx , maar ik blijf het verdacht vonden. Jo en Flip doen aan gebarentaal, fluisteren en briefjes schrijven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:32 schreef kaatje50 het volgende:
dat was hetzelfde afscheidsbriefje wat hij ook bij zijn eventuele exit kreeg van Joanne, tenminste dat begreep ik uit zijn woorden...zat ook al insgespannen te luisteren wat hij bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |