een capje dan maar voor de mensen die het gemist hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup je zag het op stream zes... volgens mij bonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
een capje dan maar voor de mensen die het gemist hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef versabommie het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter, 130 kilo schoon aan de haak: "dokter ik kan maar niet afvallen heeft u niet een middeltje?"
Dokter: " nou mevrouwtje, alles wat je voortaan eet moet je gewoon in je kut douwen, dan kom je aan je voedingsstoffen maar kom je niet aan!"
zo gezegd zo gedaan, en na een maand of twee komt ze op controle, maar het is stervensdruk in de wachtruimte. Na een uur wachten is ze eindelijk aan de beurt en ze gaat naar binnen, op een stoel zitten. De dokter kijkt even naar haar en ziet dat ze keihard met haar knieen tegen elkaar aan het klapperen is. Hij zegt: "het heeft wel geholpen zie ik, zijn aardig wat kilo's vanaf maar je hebt er geloof ik wel wat aan over gehouden he?"
Zegtie vrouw:"nee hoor dokter, het gaat hartstikke goed, maar het was zo druk in de wachtruimte, dat ik maar een kauwgompie heb genomen!"
Komt een vrouw bij de dokter, 130 kilo schoon aan de haak: "dokter ik kan maar niet afvallen heeft u niet een middeltje?"
Dokter: " nou mevrouwtje, alles wat je voortaan eet moet je gewoon in je kut douwen, dan kom je aan je voedingsstoffen maar kom je niet aan!"
zo gezegd zo gedaan, en na een maand of twee komt ze op controle, maar het is stervensdruk in de wachtruimte. Na een uur wachten is ze eindelijk aan de beurt en ze gaat naar binnen, op een stoel zitten. De dokter kijkt even naar haar en ziet dat ze keihard met haar knieen tegen elkaar aan het klapperen is. Hij zegt: "het heeft wel geholpen zie ik, zijn aardig wat kilo's vanaf maar je hebt er geloof ik wel wat aan over gehouden he?"
Zegtie vrouw:"nee hoor dokter, het gaat hartstikke goed, maar het was zo druk in de wachtruimte, dat ik maar een kauwgompie heb genomen!"
jup was lapo en snel zatquote:
Misschien leert ie t nog wel eens...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:56 schreef knagsje het volgende:
meneertje snapt ut allemaal niet zo geloof ik...
als er gedrukt is denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Misschien leert ie t nog wel eens...
nee indd....ik weet nu ook niet meer op welke COS we verder gaan, wat een gedoe elke keerquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:56 schreef knagsje het volgende:
meneertje snapt ut allemaal niet zo geloof ik...
Sommige mensen zijn topicstart geilquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:57 schreef Stability het volgende:
[..]
nee indd....ik weet nu ook niet meer op welke COS we verder gaan, wat een gedoe elke keer
recht van de snelste gaat hier op.. heel simpel...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:58 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn topicstart geil. Anderen hadden gewoon lapo
.
voor straf het huis in dan...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:58 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn topicstart geil.
bij joquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl mods regelmatig wat anders roepen in de topics. Haal je de FAQ erbij en dan wordt er gezegd dat het veranderd wordt, tsjah dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
recht van de snelste gaat hier op.. heel simpel...
Soms tijdens een live uitzending wachten op een lapo wil niemand!
Hier is door de dienstdoende mod's duidelijk recht van de snelste ingesteld. Moet ook wel met live uitzendingen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:59 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Terwijl mods regelmatig wat anders roepen in de topics. Haal je de FAQ erbij en dan wordt er gezegd dat het veranderd wordt, tsjah dan weet ik het ook niet meer.
Nee een knipperend oog is heet nieuwsquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef knagsje het volgende:
lekker boeiend ook wie het topic opent zeg.....
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee een knipperend oog is heet nieuws
ja, vullen we daar de laatste 10 berichten meequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:01 schreef Stability het volgende:
[..]
maar het gaat erom dat er elke keer 2 of 3 topics geopend worden. spreek iets af voor diegenen die graag een topic openen dan
Heb jij een beter idee dan? Over het oog gaan praten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, vullen we daar de laatste 10 berichten mee
Is de kvdw al open? Is er al gedrukt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, vullen we daar de laatste 10 berichten mee
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is de kvdw al open? Is er al gedrukt?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
Jo nu met 23 jaar;
[ afbeelding ]
Jo over 5 jaar;
[ afbeelding ]
scherp!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
Jo nu met 23 jaar;
[ afbeelding ]
Jo over 5 jaar;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
Jo nu met 23 jaar;
[ afbeelding ]
Jo over 5 jaar;
[ afbeelding ]
"Fuck you streamers"quote:
quote:SST_Joanna SST Joanna
Als het goed is wordt het nieuws Joanna binnenkort verteld.. Als Joanna in het huis blijft tenminste..
10 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
Sorry people, jullie hebben helemaal gelijk er wordt te weinig tijd aan twitter besteedt! We gaan ervanaf nu voor!
12 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
Joanna's moeder is nu onderweg naar de studio.. Vandaag heeft haar moeder haar ex aan de lijn gehad. Hij is er klaar mee.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is de kvdw al open? Is er al gedrukt?
En nog eens 10 jaar laterquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
Jo nu met 23 jaar;
[ afbeelding ]
Jo over 5 jaar;
[ afbeelding ]
Kap eens met die SC man.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:13 schreef knagsje het volgende:
Zooooow, lekker gescheten en nu hier weer zeiken....
Yup, maar waarschijnlijk pas nadat ze donderdag heilig wordt verklaard....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:12 schreef danilel het volgende:
[..]
![]()
Dus jo kapt, vlucht het huis uit.........
Ach doe maar die oprot premie, zijn we er tenminste van afquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Yup, maar waarschijnlijk pas nadat ze donderdag heilig wordt verklaard....
Ze krijgt een geslaagde missie verklaring, en een leuk bedragje omdat ze zo goed aan het succes van de show heeft meegewerkt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:15 schreef mspoez het volgende:
Het verblijf in de blauwe kamer met Jo doet Maik geen goed...
[ afbeelding ]
Juist om meer te kunnen knippen en plakken zullen er meer en meer streamlocks komen....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:16 schreef kaatje50 het volgende:
als het echt zo doorgaat met die streamlocks om ons naar de tv-uitzendingen te lokken, zal ik minder gaan kijken. Wij weten veel te goed hoe er met die uitzendingen geknipt en geplakt wordt om die uitzendingen leuk en spannend te vinden. Voor mij is de lol er dan vanaf
Het is wel even wennenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat nou in beeld?
Ik zie mensen, drukte....
Jo over 30 jaar:quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog eens 10 jaar later
[ afbeelding ]
hoe goedkoop om zo meer stemmen te krijgen van mensen die het dan eigenlijk leuk vinden om een kapotte Jo te zienquote:SST_Joanna SST Joanna
Als het goed is wordt het nieuws Joanna binnenkort verteld.. Als Joanna in het huis blijft tenminste..
ze kan voor mij niet kapot genoeg hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:19 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe goedkoop om zo meer stemmen te krijgen van mensen die het dan eigenlijk leuk vinden om een kapotte Jo te zienrare familie ...
dat zeg ik, maar voor mij houdt het dan op. De lol voor mij is juist het volgen van wat er gebeurt in zo'n huis en niet het uurtje kijken naar wat de makers graag willen laten zien...quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Juist om meer te kunnen knippen en plakken zullen er meer en meer streamlocks komen....
streams doen het gewoon weer hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Net had ik vier ogen en nou geen een meer,DAN ZIE IK TOCH NIKS.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:22 schreef Stability het volgende:
[..]
streams doen het gewoon weer hoor
jup..het kwartje viel iets later bij mequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:18 schreef Ifa het volgende:
Bewoners: de opnames zijn voorbij, de slaapkamers zijn weer geopend.
NUUUUUUquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:28 schreef beequeen het volgende:
Mo jankt maar weer en is het alweer zat. Ga dan.
DE kreet van SST.quote:
Zal mij niets verbazen....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
DE kreet van SST.![]()
Wat zei Flip nou? Hij had al een briefje van Jo gelezen?
Hij had een briefje gekregen toen hij in de Exit room stond, had hij haar teruggegeven toen hij bleef en die heeft hij nu weer van haar gekregenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
DE kreet van SST.![]()
dat was hetzelfde afscheidsbriefje wat hij ook bij zijn eventuele exit kreeg van Joanne, tenminste dat begreep ik uit zijn woorden...zat ook al insgespannen te luisteren wat hij bedoeldequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
DE kreet van SST.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef Flow3r het volgende:
zei Mo nou; als het een gewone nominatie was en een exit , prima?![]()
jah, dat hebben we gezien
Die is leukquote:
JOtsmisselijk ja.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef scooby-doo het volgende:
Van die Mo wordt je toch kotsmisselijk.
De capquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:32 schreef Apie77 het volgende:
Hij had een briefje gekregen toen hij in de Exit room stond, had hij haar teruggegeven toen hij bleef en die heeft hij nu weer van haar gekregen
Ok, thanx , maar ik blijf het verdacht vonden. Jo en Flip doen aan gebarentaal, fluisteren en briefjes schrijven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:32 schreef kaatje50 het volgende:
dat was hetzelfde afscheidsbriefje wat hij ook bij zijn eventuele exit kreeg van Joanne, tenminste dat begreep ik uit zijn woorden...zat ook al insgespannen te luisteren wat hij bedoelde
Leuke cap.quote:
Die capquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dit is beter: Jo en Mo, Go
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef Flow3r het volgende:
Flip; ik zou ze allebei nooit nomineren en ik weet zeker nog meer mensen niet.
Mo; we hebben straks nog maar 4 dagen samen, andere mensen blijven lekker bij elkaar en mogen huwelijksaanzoeken doen, hebben geen geheim meer, geen geheim geraden, ik wil niet jaloers doen maar ja...
Jo en Mo must Go!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dit is beter: Jo en Mo, Go
vreemdddquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef beequeen het volgende:
Flip weet dat het spel een grote mindfuck is. Tijdens het discodansen zaten er 2 gasten die er allang uit moeten liggen. Huh?
Neee ze wil niet jaloers doen maar ondertussen..... leuk zo'n vriendin in het huisquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef Flow3r het volgende:
Flip; ik zou ze allebei nooit nomineren en ik weet zeker nog meer mensen niet.
Mo; we hebben straks nog maar 4 dagen samen, andere mensen blijven lekker bij elkaar en mogen huwelijksaanzoeken doen, hebben geen geheim meer, geen geheim geraden, ik wil niet jaloers doen maar ja...
Zullen we dat dan maar meteen over die acteer lessen aan haar melden mocht ze zich ooit hier aandienen, alleen haar stemgeluid maakt het godsonmogelijk dat dat ooit iets gaat worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef Flow3r het volgende:
een goede vriend had Mo nog gewaarschuwd; Mo dit moet jij niet doen, het is niks voor jou
JO terug het huis in dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Maar dan is het zo gauw afgelopen.
JO MUST STAY.
![]()
Volgens mij zat Flip tijdens de dagen voor SST bij Alex en Gerard en vertelde hij daar dat die twee niet te vertrouwen zijn en nu zit hij met ze in het huis...quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef beequeen het volgende:
Flip weet dat het spel een grote mindfuck is. Tijdens het discodansen zaten er 2 gasten die er allang uit moeten liggen. Huh?
Ik vond Mo echt heel leuk maar ze gaat me meer en meer tegenstaan op deze manierquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef rita1959 het volgende:
Wat een mispunt die mo, een ander gunnen waar zij het zelf zwaar mee heeft, zij kent het spreekwoord waarschijnlijk niet van, ( wat u niet wil wat u geschied doe het ook een ander niet) wat wat een misselijk mens
Dat soort troep kan je hier kwijt, dit is de COSquote:
flip weet duidelijk meer....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Flow3r het volgende:
Flip probeert op te beuren: je moet vechten voor de terugkomst van Maik.
Mo; misschien zit ie al op het vliegtuig op weg naar huis en zit ik hier mijn tijd te verdoen.
Flip: het is een ander spel dan we gedacht hebben.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
en vernederen die handel hoppahhhhh![]()
Ja k vind Karim ook heeel vreemd de laatste dagen,, mensen mogen hem niet ondervragen maar als hij het doet is het wel goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Annelies-G het volgende:
Karim is wel raar nu hoor. Ze mogen hem niet doorvragen over "het " geloof, terwijl hij zich terdege bewust is dat hij dat zelf wel met bewoners heeft gedaan. Hij is echt een beetje sjaggo hoor
Waarom denk je dat? Niet dat ik je niet geloof hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Mellietje19 het volgende:
Volgens mij zat Flip tijdens de dagen voor SST bij Alex en Gerard en vertelde hij daar dat die twee niet te vertrouwen zijn en nu zit hij met ze in het huis...
ik blijf even bij Mo, nog even genieten om zoveel zelfmedelijdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef Annelies-G het volgende:
Karim is wel raar nu hoor. Ze mogen hem niet doorvragen over "het " geloof, terwijl hij zich terdege bewust is dat hij dat zelf wel met bewoners heeft gedaan. Hij is echt een beetje sjaggo hoor
Op dit moment zit hij anders rustig antwoord te geven op het kruisverhoor van Lauraquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Ja k vind Karim ook heeel vreemd de laatste dagen,, mensen mogen hem niet ondervragen maar als hij het doet is het wel goed
Idd heel vreemd. Hij heeft wel aangegeven er alles aan te doen dat zijn geheim niet geraden wordt. Met vragen vuur wordt hij in het nauw gedrukt, hij wil eigenlijk niet liegen en bedriegen, daar is hij te bescheiden voor maar word wel in de situatie gebracht. Ja Karim, dat is het spel piemeloquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Ja k vind Karim ook heeel vreemd de laatste dagen,, mensen mogen hem niet ondervragen maar als hij het doet is het wel goed
Zoiets heb ik een tijdje geleden opgevangen in een gesprek tussen hem en Alex... alleen toen zei hij er niet bij dat hij hem niet vertrouwde maar wel dat het apart was dat ze samen bij die (ik denk selectiedagen??) waren en nu ook samen in het huis zittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Niet dat ik je niet geloof hoor.
voetbaltroep kan hier ook, net als tweetsquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat soort troep kan je hier kwijt, dit is de COS
Plaats hier de twitter/facebookberichten n.a.v. SST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |